Kerro ulkonäöstäsi
Kommentit (33)
Vihreät suuret silmät, ruskea taipuisa pitkä tukka. Täyteläiset huulet ja korkeat poskipäät. Hoikka varsi ja kapea lantio. N31
Edelleen lähes nelikymppisenä oikein mukiinmenevät kasvot. Kauniit silmät ja leveä hymy, tasainen hammasrivi. Ikä ei juurikaan näy kasvoissani, paitsi silmänaluset kaipaavat meikkiä tai näytän todella väsyneeltä.
Hiukset ovat puoleen selkään, paksut ja hyväkuntoiset. Niissä on hyvin ohuita raitoja ja viileä sävy.
Vartalo on ongelmakohtani. Kiloja kertyy helposti. Vartaloni on sinänsä kaunis ja mittasuhteiltaan hyvä, kunhan saisin pudotettua muutaman kilon.
Kaikenkaikkiaan olen kuitenkin melko tyytyväinen ulkonäkööni.
Vierailija kirjoitti:
Naama: Jykeväleukainen, finniarpinen, punoittava, karvainen. Pienet alaspäin kääntyvät huulet, vaaleahkot sinivihreät mulkosilmät, tummat kulmakarvat, jättimäinen pistorasianenä, epäsymmetriset ja isot sieraimet, jykevät kulmaluut, ripset ei erotu. Roikkuva iho, epäsymmetrinen naama, pari koholla olevaa luomea/känsää + muutama tavallinen luomi.
Hiukset: Melko pitkät, yli kainaloiden, vaaleanruskeat, hieman karheat. Harjatessa päänahka rasvoittuu ja lätistyy mutta latvat alkavat sähköisinä ja huonokuntoisina sojottamaan joka suuntaan. Korjaan tämän kastelemalla latvat vedellä ja puristelemalla. Hiukseni ovat jotenkin oudon vihertävät/oranssihtavat, näyttävät siksi aina likaisilta.
Vartalo: Paksu kaula aataminomenalla, leveät ja jykevät hartiat, eteen sojottavat olat, isot kädet. Pienet roikkuvat rinnat (joku 85A), iso pömppis, pitkä notkoselkä. Paksu vyötärö ja kapea lantio. Peppu takaa kapea, sivusta iso mutta roikkuva. Pepun reunoilla "lommoposket", edestä/takaa katsottuna lantion reunamilla on selkeät kolot. Isot pallopolvet. Isot jalat (n. 41–42). Ihokarvat pitkiä ja tummia. Aika paljon luomia, mukaan lukien muutama oikein iso ja paksu. Yli 170 cm, alle 70 kg.
Viihdyttävästi kuvailtu.
Naama rokonarpinen,heikosti kasvava parta.Huono ryhtinen,kyttyräselkä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile naamaasi, hiuksiasi ja vartaloasi.
Missä sinun kuvauksesi on?
Pitkähiuksinen blondi, hoikka, isot tissit, suht lyhyt. Erottuva vyötärö, kivannäköiset jalat ja käsivarret.
Huono ryhti, leveät hartiat, lantio ja takamus kuin pikkupojalla (ylä- ja alakroppa kuin eriparia).
Korkeat poskipäät, sopivan korkuinen otsa, kivan väriset silmät, mukavan täyteläiset huulet, ei niin suomalaisen valkoinen iho väritykseltään.
Silmäpussit jo alle kolmekymppisenä, hormonifinnejä leuassa, huonot hampaat ja yläpurenta, pieni leuka, astetta liian iso ja hieman vino nenä, jossa ärsyttävä hyppyri lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Komistus.
Mistä tiedät,oletko kuullut?
T.N....n
Ja taas todistetaan, että kateelliset alapeukuttaa! Itsesääliä ja haukkuja yläpeukutetaan. N23 ja kaunis brunetti
158 cm, 52 kg. Vaaleat hiukset, siniset silmät. Suurehkot rinnat, jotka näyttävät vielä suuremmilta, koska olen aika pieni. Harrastan tanssia ja olen kauniisti lihaksikas. Miesten mielestä olen pantavan näköinen 😕. Näin olen kuullut useasti, enkä tykkää. Kuljen treeneistä bussilla kotiin ja koen usein ahdistelua. Täytyy kai ajaa ajokortti ja ostaa auto. N19
Pitkä, kohtalaisen hoikka, mutta mahan seudulla vähän löysää. Pitkät luonnostaan vaaleat laineikkaat hiukset. Ruma "hyppyri"nenä, kulmikkaat kasvot. Vihertävät silmät, pitkät ripset.
Ei mitään huomiota herättävää ulkonäössä.
Näytän Ryan Goslingilta, mutta 10 senttiä lyhyempänä.
Naama: ruma. Siis yksinkertaisesti rumat kasvonpiirteet. Iso otsa, perunanenä, vihreät silmät (ne on kai ihan nätit), huono iho ja vitusti rumia pisamia :(
Hiukset: tummat puolipitkät, punapigmentti. Sivuotsis.
Vartalo: tissitön, möhömaha, 165 cm, 60 kg. Poikamainen :/
Antaisin kokonaisarvosanakseni ulkonäölleni asteikolla 1-10 kakkosen.