Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekemistä kun mies jätti!!!

Vierailija
04.12.2016 |

Miesystävä jätti ja puuttuu yht'äkkiä elämästäni. Antakaa vinkkejä millä täyttää päivät tekemisellä. Huomaan kyttääväni facebookia jatkuvasti, räplääväni puhelinta. Töissä en keskity. Haluaisin täyttää päivät tekemisellä ja olla ajattelematta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttu tunne, kun tulin jätetyksi keväällä. Itse menin töiden jälkeen pitkälle kävelylenkille ja salille - paino tippui, kun ruoka ei maistunut. Tein myös työmatkat pyörällä, joka on hitaampaa kuin autolla meneminen. Tapasin kavereita ja soittelin heille enemmän kuin ikinä..   Sitä epätoivon tunnetta, kun ei tiedä missä toinen on ja kenen kanssa! Onko heti uusilla treffeillä? Kenen kanssa??? :(  Kyttäsin facebookia ja pelkäsin, milloin lisää kaverikseen jonkun nätin naisen.

Mitä kävi: exä tuli takaisin ja huomasi, että olin hoikistunut. Tuntui hyvältä. :)  Vaikkei yhteen palattukaan.

Vierailija
2/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uus Doom ja pelaa sitä. Hyvää mättöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmissuhteissa jumaliste ole muuta mietittävää kuin oletko laiha vai läski?

Vierailija
4/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne tällä hetkellä!! Olen vain netissä koko ajan.. tapan aikaa vaikka yleensä olen aktiivinen ihminen. En keksi mitään tekemistä, kun ystävätkin asuu jo muualla nykyään.

Vierailija
5/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele burleskia ja näet vielä miehen tulevan polvillaan takaisin.

Vierailija
6/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Kuka voi olla noin riippuvainen miehestä, että se riittää elämänsisällöksi? Käyt töissä, joten eiköhän kotonakin riitä puuhaa tavallisissa kotiaskareissa työn ja ulkoilun yms. lisäksi. Tapaat ystäviäsi, kai sinulla heitä on? Ei koskaan pitäisi heittäytyä yhden ihmisen eteenpäinvietäväksi, noin avuton on sitten, kun häntä ei enää ole.

Vierailija
7/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika! Kuka voi olla noin riippuvainen miehestä, että se riittää elämänsisällöksi? Käyt töissä, joten eiköhän kotonakin riitä puuhaa tavallisissa kotiaskareissa työn ja ulkoilun yms. lisäksi. Tapaat ystäviäsi, kai sinulla heitä on? Ei koskaan pitäisi heittäytyä yhden ihmisen eteenpäinvietäväksi, noin avuton on sitten, kun häntä ei enää ole.

Hei haloo, et ehkä ole itse kokenut miltä tuntuu kun läheisin ihminen ei olekaan yhtäkkiä enää elämässä. Kyllä siinä menee hetki ennen kuin mukautuu uuteen elämäntilanteeseen. Joillain ihmisillä on tunteet.

Vierailija
8/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä just tämä "tyhjyyden tunne" kun sitä on tottunut jakamaan tapahtumia ("arvaa mitä tapahtu tänään töissä") ja viestittelemään työpäivän aikana ja iltaisin yleensä jakamaan iltaa yhdessä...

Ensi viikonlopuksi tulee kaukana asuva paras ystävä kylään. Saa ajatuksia pois ja kivaa tekemistä :) Tuleva viikko ahdistaa ja pelottaa.

Ap

Vierailija
9/9 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen noin alkuvaiheissa rauhassa "vellomaan" tuossa tyhjyydessä jonkin aikaa. On inhimillistä ja ihan suositeltavaakin tuntea noita tunteita. Jos patoat tunteesi ja keksit pakolla jotain sijaistoimintaa, lykkäät vain asioiden prosessointia myöhemmäksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan