miksi nykynuoret näyttävät kaikki samannäköisiltä?
Johtuuko siitä että ovat niin pienikokoisia ja siroja etteivät piirteet erotu kunnolla kasvoista?
Ja miksi nykynuoret jäävät niin pieniksi?
Työpaikallani on hassun näköistä kun siellä on kaksi nuorta naista, kuin kopioita toisistaan ja vieläpä yhtä vaaleat hiukset jotka ponnarilla.
Työasuista xs ja s on suosituin koko pienten ihmisten takia.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Anna kun Miisa kertoo: Vain teini jutut
Tässä Miisa haukkuu aikuisia, vielä parempi video:
Jopo, narkomaanin päiväannos. Miten joku haluaa ajaa niin kalliilla huonosti poljettavaa, vaihteetonta pyörää? Taas muotijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihmetellyt ihan samaa. Etenkin nuoret naiset ovat kopioita toisistaan. Ainakin vaatetukseltaan, hiustyyliltä ja meikkaukselta. Eivät varmaan uskalla olla persoonallisia.
Näin se valitettavasti on. Ja tämä tieto, koska mulla on juuri lukion aloittanut pikkusisko jonka kanssa oon puhunut paljon näistä jutuista. En ois voinu ajatellakkaan, että nuorilla on nykyään noin suuret paineet näyttää tietynlaiselta. Tai pikemminkin se, että ei näyttäisi juuri miltään, ei pitäisi ilmeisesti erottua joukosta. Musta aika kurjaa, itse kun olin ton ikäinen niin kaduilla tallusti vaikka ja minkä tyylisuunnan edustajia eikä ketään katsottu pahalla sen takia. Nyt kaikki on niitä samasta muotista veistettyjä muotibloggari "tyylillä" varusteltuja, viidenkilon pakkeleilla "luonnollisesti" ja "meikittömän" näköiseksi meikattuja nuorianeitejä.
Vierailija kirjoitti:
Oon ihmetellyt ihan samaa. Etenkin nuoret naiset ovat kopioita toisistaan. Ainakin vaatetukseltaan, hiustyyliltä ja meikkaukselta. Eivät varmaan uskalla olla persoonallisia.
Tai eivät halua olla mauttomia? Aina nää "persoonalliset" on aivan kamalia ilmestyksiä. Onneksi nykynuorilla on tyylitajua.
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyönti ja siihen päälle hiilarit välttely.
Vanhemmat ovat niitä jotka ovat ruokkineet lapsensa köyhästi ja opettaneet hampurilais-sipsikulttuurin ja jos nuoret jättävät kouluruoankin väliin, mistä he saisivat kasvuun tarvittavat hivenaineet ym?
Rasvaton dieetti ei kuulu kasvaville lapsille.
Olin menossa muutama vuosi sitten firman pikkujouluihin. Etsin netistä kivan iltapuvun, laukun ja kivat korkkarit.
Juhlapaikalla meitä saman asukokonaisuuden hankkineita oli kolme.
Perke##en blogit!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki av-mammat näyttää samalta?
Ei pidä paikkaansa. Minulla on varmasti pidempi penis kuin palstan naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun Miisa kertoo: Vain teini jutut
Tässä Miisa haukkuu aikuisia, vielä parempi video:
.
Tälle varhaisteinille tiedoksi, että nämä heidän muodikkaat rikkinäiset farkut on kopsattu meidän nuoruudesta 70-luvulta. Olivat siis myös meidän nuoruudessa muotia, joten emme todellakaan ihmettele miksi me pitää olla valmiiksi rikki, vaan ihmettelemme sitä, että eikö nyky nuoret keksi mitään omaa, vaan kaikki rikkinäisistä farkuista ja jopoista lähtien pitää kopsata meidän nuoruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki av-mammat näyttää samalta?
Ei pidä paikkaansa. Minulla on varmasti pidempi penis kuin palstan naisilla.
Nyt tekisi kyllä mieli. :D
Elikä miksi nuoret aikuiset ovat kooltaan niin pieniä kuin minä olin 11-vuotiaana lapsena?
Pään koostakin näkee sen ja vaatekoosta.
Tiedän kaksi nuorempaa ihmistä jotka ovat aikuisen kokoisia aikuisia. Toinen on 35-vuotias ja toinen n. 37-vuotias.
Vanha ketju mutta pakko sanoa että on ihailtava kun näkee luonnonkaunita nuoria naisia. Sekä sisältä että ulkoalta kauniita. Tämä nykyinen plastinen muotio on kamala ja kertoo aika paljon ihmisestä.
Tytöt vielä hetki sitten kasvoivat pituutta niin, että suomalaisten aisten keskipituus nousi koko ajan. Nyt taitaa tytöt jäädä taas lyhyemmäksi, kun välttelevät ruokaa kasvupyrähdyksen aikaan.
Muistatteko ne korkean vyötärön farkut? Nyt on taas puoliperseessä tai lantiolla.