ilmiannan sähköpostilla työkaverini vaimolle että mulla suhde sen mieheen. Mitä kirjoitan viestiin?
Mulla ollut kauan rakkaussuhde mieheen töissä. nyt päätin paljastaa sen miehen vaimolle meidän suhteen feikkisähköpostiosoitteesta.
mitä kirjoitan siihen? En halua että viestin tajutaan olevan multa.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
mies on tossu, suoraan sanottuna. pelkää että lapset viedään häneltä eikä enää ikinä näe niitä. sanonut monesti että ei uskalla kertoa, että haluaa mun menevän eteenpäin vaikka se sattuu ja olen hänen elämänsä rakkaus. koska ei saa sanottua sille vaimolle.
ap
Hahahahaa. Legendaarista!
Kohta se sanoo sulle että rakastaa niin paljon ettei voi nähdä sun kärsivän toisena naisena 😂
Tai että päästää sut vapaaksi ja tulee aina vaalimaan muistoa sinusta ja yhteisestä ajasta.
Suoraan kauniista ja rohkeista. Haetaanko popparit, kun ap kehittää uusia juonenkäänteitä.
Älä sano vaimolle mitään. Jos lapset viedään mieheltä, se on sitten sun harteillas. Lapsilta menee isä. Ei se mies ole tossu. Se on kusipää. Tiedän, ettei sitä halua uskoa, mutta kyllä se ois lähtenyt, jos oikeesti haluais.
Kerro yksityiskohdat vaimolle mahd.tarkasti.Vaikka olisit pelkkä pano niin aika harvan naisen itsekunnioitus kestää sitä että mies paneskelee muita sen selän takana eli tod.näk.vaimo ei kestä loukkausta ja pari eroaa.Tuleeko teistä sit oikea pari niin sen aika näyttää.
Vierailija kirjoitti:
miten niin sairas ihminen? olen rakastunut ja musta tuntuu että elämä valuu tässä hukkaan. Mutta molemmat halutaan olla toistemme kanssa,
ap
Kertooko hän muitakin juttuja.Varsinainen satusetä.Ihan vaan vinkiksi, että tossa voi käydä huonommin kuin arvaatkaan...teille kummallekin, mutta miehen vaimo korjaa hyvän sadon, sattumalta.
Vierailija kirjoitti:
miten niin sairas ihminen? olen rakastunut ja musta tuntuu että elämä valuu tässä hukkaan. Mutta molemmat halutaan olla toistemme kanssa,
ap
Mies olisi eronnut ja kanssasi yhdssä jos sitä haluaisi.
Luultavasti mies jättää sinut kun vaimo saa tietää suhteestanne.
Kirjota että panitte kopiokoneen päällä ja faksi otti vahingossa kuvan ukon herpesmunasta ja lähetti kaikille asiakkaille.
Minkä hyvän sadon se vaimo kerää? Kun saa tietää eläneensä paskaliitossa epäkunnioittavan miehen kans ?
Kiva haluta pettävä mies itselleen 😊.
Ai niin mutta sinähän olet kaunis ja nuori , tietenkin on ihan luonnollista että mies pettää vaimoaan sinun kanssasi. Sinua hän ei tietenkään tule pettämään.
Älä laita mitään viestiä, se ei ainakaan auta kenenkään elämää. Jos ei mies nyt kykene eroa harkitsemaan, ei hän takuulla tee sitä tuollaisen tempun jälkeen. Hänhän pelkää menettävänsä lapset ja vaimo ei taatusti helpota yhteydenpitoa tuollaisen jälkeen. Jos eroa haluaa. Voivathan hyvinkin pitää molemmat "ehjää perhettä" tärkeimpänä arvonaan.
"Ehjä perhe"jossa mies panee muita vaimon selän takana kuulostaa niin kauniilta.Oikea kadehdittava idylli kerrassaan.
Mies ei tietenkään valitse sua.
Mutta mä haluaisin tietää vaimona. Kerro mahdollidimman yksityiskohtaisesti, ettei mies voi väittää sua valehtelijaksi.
Nuo jotka kieltävät kertomasta ovat itse pettäjiä eivätkä halua paljastua. Se mies olisi just sitä mieltä, että älä kerro.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut kauan rakkaussuhde mieheen töissä. nyt päätin paljastaa sen miehen vaimolle meidän suhteen feikkisähköpostiosoitteesta.
mitä kirjoitan siihen? En halua että viestin tajutaan olevan multa.
kun silmäsi nähdä ei voi, niin miehesi kikkeli minussa aina vaan on
t.salarakas
Tämä on klassikko selitys sille toiselle naiselle miksi ei ole vaimolleen kertonut, että on "rakastunut" toiseen naiseen!
Vierailija kirjoitti:
ap
Jep. Sen sähköpostin jälkeen se rakkaus roihuaakin . Kyllä on provotkin menneet onnettomiksi * huoh*
Höh, kirjoitat tietenkin niin kuin asiat ovat:
Hei,
Ihan vaan tiedoksesi, että jaoin persettäni ukollesikin joka sattui seisomaan panojonossa seuraavana. Menkää testaamaan sukupuolitaudit, kun mulla on vähän kaikenlaisia. T. Yleinen jakorasia ja panopuu, kulmakunnan tunnetuin patja ja horo.
Miksi aloittaja ei saisi kertoa vaimolle pettämisestä? Pitäis vaan lopettaa suhde ja antaa vaimoraukan elää pettäjän kanssa tietämättään. Varmaan mies ap:n jälkeen toisenkin salarakkaan löytää.. Tuskin mies tosiaan ilahtuu, jos vaimo saa tietää, mut mielestäni vaimolla on kyllä oikeus tietää asiasta. Ehkä pysyvät yhdessä ja salasuhde loppuu, mutta se on sit vaimon valinta. Ehkä erovat ja mies on onnellinen ap:n kanssa, tai sit alkaa vihaamaan ap:ta ja anelee vaimoaan takas. Ei sitä tiedä. Mut kannattaa kertoa niin, ettei pettämisestä jää epäilyjä. Kyl kiero mies osaa selittää asiat parhain päin, jollei kunnon näyttöä ole.
Kirjoita ihan mitä mielit, siihen mulla ei ole sanottavaa. Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa nuorempana ja mies jätti vaimonsa minun takia. Työkavereita olimme mekin siis.
Oltiin yhdessä kolme vuotta kunnes sain tietää miehen pettävän minua toisen työkaverin kanssa. Merry go around. En oikein osannut olla edes vihainen, kun ajattelin että sain mitä ansaitsin.
Selvennyksenä vielä, että ko. mies ei todellakaan ollut mikään jännämies tms. vaan ihan tavallinen perheenisä. Myöhemmin kuulin, että oli tavannut minua edeltäneen vaimonsa ollessaan vielä kihloissa nuoruuden rakastettunsa kanssa.
Vaikka saisitkin aikaan sen, että pariskunta riitaantuu ja eroaa, mies suuttuu sinulle, jos vasikoit suhteenne hänen vaimolleen. Jäät nuolemaan näppejäsi joka tapauksessa. Viisaimmin teet, kun lopetat koko suhteen. Olet pelkkä pano.