ilmiannan sähköpostilla työkaverini vaimolle että mulla suhde sen mieheen. Mitä kirjoitan viestiin?
Mulla ollut kauan rakkaussuhde mieheen töissä. nyt päätin paljastaa sen miehen vaimolle meidän suhteen feikkisähköpostiosoitteesta.
mitä kirjoitan siihen? En halua että viestin tajutaan olevan multa.
Kommentit (58)
No, mieti ensin, kuka olisi voinut asiasta saada tietää ja missä tilanteessa. Sitten vaan sillai epämääräisesti, ettei mies voi syyttää tiettyä vaan tietää itsekin, että näkijöitä on ollut.
Siis töissä osa tietää... kai siitä vois keksiä että joku päättäny ilmiantaa meidät tai jotain
ap
Ja naiset yllättäen vain toistensa kimpussa. Kukaan ei pakota naimaan miehiä jos ja kun he eivät ota vastuuta housunalusistaan. Naurettavaa katsoa naisten välistä sotaa kun miehet vain vievät teitä.
Jos aiot kirjoittaa, niin tee se ehdottomasti ja vain omalla nimelläsi ja osoitetiedoillasi. Harkitse nyt kuitenkin ja muista ottaa lääkkeesi ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
miten niin sairas ihminen? olen rakastunut ja musta tuntuu että elämä valuu tässä hukkaan. Mutta molemmat halutaan olla toistemme kanssa,
ap
No jos kerran haluutte molemmat olla, niin eikös vellihoususi ottaisi eroa ja alkais sun kaa?
Siis täh?! Te haukutte vapaata naista hirveillä nimillä ja päästätte vain miehen menemään? Jos annatte miehen kerta panna vapaana niin ainahan siihen nainen jostain löytyy. Kertoo paljon heteronaisten älystä kun avioituvat tahdottomien panomiesten kanssa ja haukkuvat muita naisia nostaessaan itsensä prinsessan tasolle. Ihan tiedoksi varatuille että miehet ovat itse sanoneet olevansa suhteessa vain seksin takia. Jos miehen moniavioisuus suututtaa, kannattaa jäädä yksin. Sinä et koskaan tule olemaan miehesi ainoa.
Niin ja turha ihmetellä raiskauksia ja pedofilkaa kun miehellähän on oikeus kaikkeen. Ja turha vastustaa islamin naiskäsitystä, omanne on identtinen.
Eikö kukaan ajattele lapsia?!
Mieti oma reaktiosi jos saisin sähköpostin keksityllä nimellä, jossa joku kertoo kuinka on seurustellut salassa miehesi kanssa. Mulla menis ihan lukematta roskiin.
Ehdotankin seuraavaa. Lähetä käsinkirjoitettu viesti vaimolle. Kerro päivämääriä ja aikoja sekä yksityisiä tietoja miehestä. Liitä valokuvia. Omat yhteystiedot mukaan.
Tule kertomaan meille miten asia eteni.
Vierailija kirjoitti:
miten niin sairas ihminen? olen rakastunut ja musta tuntuu että elämä valuu tässä hukkaan. Mutta molemmat halutaan olla toistemme kanssa,
ap
Jos pettäjä haluaa olla sinun kanssasi miksi hän ei ilmoita puolisolleen että tää oli nyt tässä kiitos ja hei.
Tietysti kerrot yksityiskohtaisesti tapaamiset ja lemmenleikit ja pian saat paluupostissa tämän kiertopalkinnon itsellesi, kun nainen on laittanut miehen kieroon.
Kannattaa säännöllisesti tarkistaa saapuneet viestit, sillä lähes 100% varmuudella saat joltakin naikkoselta vastaavan viestin, mitä olet lähettämässä.
Ps. Jos olisit järjen nainen, ymmärtäisit, ettei sinun tarvitsisi tehdä mitään, jos mies olisi todella rakastunut sinuun, sillä hän eroasi oma-aloitteisesti vaimostaan, mutta sitähän hän ei ole tehnyt, vaan rakkautesi kuulostaa yksipuolisena ja mies pitää leikkikaluna ja kun paljastat suhteet, todennäköisesti mies katuu vaimolleen tekoa ja jäät rakkautesi kanssa yksin. Mutta aina kannattaa kokeilla jäätä, mihin lopputulokseen se johtaa.
t.sinkkunainen, jolle ei k
riitä toisten jämät, vaan tahtoo kokonaisen...
Vierailija kirjoitti:
ap
Tää on ihan klassikko :DD 'se haluu olla mun kanssa, se sanoi niin'. Mitä takeita sulla oikeasti on tuosta? Ainahan pettäjämiehet sanoo noin. Vai kuulostaako tämä hyvältä: 'no en tietenkään aio jättää vaimoani, mutta kyllä mä suakin haluan panna.'? Niin, eihän se hyvältä kuulosta, ei rakastunut nainen halua tuollaista kuulla, mutta noin ne miehet ajattelee irl. Siinä tilanteessa, kun mies on selkä seinää vasten, sä niin lennät ulos sen elämästä. Sä et merkitse sille enää yhtään mitään, kun käry on käynyt. Jos se mies haluaisi oikeasti jakaa elämänsä sun kanssasi, niin se olis kyllä jo tehnyt siirtonsa.
Mutta ethän näitä asioita tietenkään usko, ennenkuin ne omakohtaisesti koet.
Mullekin sepitteli satuja samanlainen mies. Piiritti vuosikausia ja sitten kun lopulta lämpesin, niin ei voinut erota lasten takia vaikka lapset oli reilusti yli parikymppisiä. Selvisi myöhemmin että on vaimonsa siivellä elävä vässykkä.
Ei kannata. Yhdellä kaverillani oli tuo tilanne esimiehensä kanssa. Kävi niin, ettei vaimo uskonut ilmiantoa lainkaan. Suhde jatkui ja äijä jatkoi myös perhe-elämäänsä. Kaverini sai tarpeekseen, sillä "sala"rakas halusikin pitää molemmat naiset. Pettäjämies on edelleen naimisissa ja vaimo joko uskoo miehensä kaikki selitykset tai antaa miehensä juosta vieraissa ihan vapaasti. Nähtävästi omaisuus ja sosiaalinen asema auttavat myös pitämään avioliiton kasassa.
"Olen ala-arvoinen ihminen, joka sekaantuu varattujen ihmisten parisuhteisiin."
Ihmeen paljon pettäjän puolustajia täällä. Kyllä vaimolla on itsellään oikeus päättää, onko ko miehen kanssa suhteessa vai ei. Hänellä on oikeus tietää.
Oletko nainen?
Luulin että hänellä on salasuhde kuuskymppisen Karin kanssa.... mutta hän ei olekaan bi?!
Vierailija kirjoitti:
ap
No minkä helevetin takia mies ei ole sitten tehnyt asialle mitään? Voisko siihen olla joku syy?
Ei voi kun nauraa kaltaisillesi tuulitunnleille.
Kenä muuna henkilönä ajattelit sähköpostissa esiintyä? Onko teillä niin julkinen suhde miehen kanssa, että siitä monikin ulkopuolinen tietää? Tajuat kai, että jos teillä on oikeasti salainen suhde, mies kyllä hoksaa sähköpostin olevan sinulta?
Miksi muuten et itsellesi halua elämää jonkun uskollisen miehen kanssa, vaan roikut tässä petturissa?