Onko teillä joululomaa?
Saitko sen loman minkä halusitkin eli oletko loma-aikaasi tyytyväinen?
Kommentit (31)
Ei ole lomaa, ainoastaan pyhät 24.-26.12.2016 vapaalla. Pitää yrittää iloita niistä.
Olen sairaalassa töissä, eikä 25 vuoteen ole ollut yhtään joululomaa. Joskus olisi voinut saadakin, mikäli olisi anonut, mutta useimmiten ei. Mikä hienointa, jouluaatto on kuitenkin tänä vuonna vapaa. Aattoiltojakin on tullut vietettyä töissä kymmenkunta.
Alle kuukauden ollut uudessa paikassa töissä, ei yhtään lomaa.
Ei ole kuin joulunpyhät. Lomailen 2 viikkoa maaliskuussa, Aasia odottaa ☺
Välipäivät olen lomalla. Onneks sain jäädä vakkariksi osastolle jossa aloitin sijaisuuden syksyllä niin lomakin onnistui. Vanhalla osastolla lomakielto viikot 52, 53 ja 1.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On lomaa 16.12.-16.1.
Opiskelijana pääsee helpolla. Ensi vuonna lienee viimeinen oikea joululoma sitten jokuseen hetkeen...Eikö opiskelijat ole usein lomilla töissä? Siinä onkin aika shokki edessä kun pääsee työelämään ja tulee eka kesäloma miesmuistiin.
Useimmat toki on. Minä en ole jouluisin, kun ei ole pakko :) Kesät olen useimmiten viettänyt töissä, tosin toissa kesänä otin koko kesän lomaa kun mieli teki ja oli sopiva rako (=halusin kesäloman ja tiesin viettäväni seuraavat kaksi kesää töissä koska alani työharjottelut suoritetana kesätöinä...). Ja joskus aikoinaan tein keikkaa vähän ympäri vuotta kun oli jaksamista tehä koulun ohessa.
Ei ole varsinaista joululomaa. Toimisto on kyllä kiinni 25. ja 26.12., mutta siihen se jääkin.
Eikö opiskelijat ole usein lomilla töissä? Siinä onkin aika shokki edessä kun pääsee työelämään ja tulee eka kesäloma miesmuistiin.