Vai tuli meille noin pihi mies K-Supermarketkauppiaaksi!
Kävin tänään ja tarkoitus oli ostaa 2-Pack kokista, pikkujutusta siis kyse. Hyllyssä sitten oli lappu että 2-packeja ei ole koska tehdas ollut lakossa. Siinä juuri kauppias itse täytteli hyllyä ja kysyin sitten että kai 2 irrallista pulloa sitten saa 2-packin tarjoushintaan ja EI SAANUT!
Kumma juttu että paikallisessa S-Marketissa tämä onnistui ihan hyvin, oli siis 2-packit loppu ja sai 2 erillistä pulloa samaan tarjoushintaan ilman mitään mutinoita, iloisin mielin.
Eipä tee mieli enää raahata enempää rahaa tuolle K-Supermarketin kauppiaalle....
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Nehän on eri tuote ja eri koodit.
Joo mutta jos tarjoustavara on loppu, fiksu kauppa tarjoaa asiakkaalle vastaavaa tuotetta samaan hintaan. Oliskohan tähän joskus maailman aikaan ollut joku lakipykäläkin olemassa... No, tiedänpähän jatkossa minne roposeni mieluummin raahaan.
No noiden 2-packien ostohinta on varmasti kaupalle eri, joten olisi tullut kauppiaalle takkiin.
Toisekseen Koffilla on nyt lakko, joten hänen olisi pitänyt myydä sulle myymälässä jäljellä olevia poistohinnalla. Valivali.
Vierailija kirjoitti:
No noiden 2-packien ostohinta on varmasti kaupalle eri, joten olisi tullut kauppiaalle takkiin.
Toisekseen Koffilla on nyt lakko, joten hänen olisi pitänyt myydä sulle myymälässä jäljellä olevia poistohinnalla. Valivali.
Sitä juuri sanoinkin, pihi mies kun ei voinut tämän verran asiakasta kohti joustaa. Kuten jo avauksessa sanoin, pikkuasia mutta olenpa minä ennenkin (toisen) myymälän pistänyt boikottiin kauppiaan käytöksen takia. Ei tämä oikeasti iso asia minulle ole mutta kun sama matka on toiseenkin kauppaan, miksen menisi siis sinne?
Ja olipa ostohinta mitä hyvänsä, S-Market ajatteli asiakasta tosin kuin K-Supermarket, osaan tästä tehdä omat päätelmäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä juuri sanoinkin, pihi mies kun ei voinut tämän verran asiakasta kohti joustaa. Kuten jo avauksessa sanoin, pikkuasia mutta olenpa minä ennenkin (toisen) myymälän pistänyt boikottiin kauppiaan käytöksen takia. Ei tämä oikeasti iso asia minulle ole mutta kun sama matka on toiseenkin kauppaan, miksen menisi siis sinne?
Ja olipa ostohinta mitä hyvänsä, S-Market ajatteli asiakasta tosin kuin K-Supermarket, osaan tästä tehdä omat päätelmäni.
Sulta loppuu kohta marketit kesken kun jokaisessa kiukuttelet turhien pikkuasioiden vuoksi? :D
Meetkö siwaan sitten lopulta, kun kaikki lähialueen kaupat on läpikäyty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta jos tarjoustavara on loppu, fiksu kauppa tarjoaa asiakkaalle vastaavaa tuotetta samaan hintaan. Oliskohan tähän joskus maailman aikaan ollut joku lakipykäläkin olemassa... No, tiedänpähän jatkossa minne roposeni mieluummin raahaan.
Eli oliko nämä 2-packit ilmoitettu olevan tarjouksessa, mutta lakosta johtuen niitä ei ollutkaan? Aloituksessa et maininnut mitään etukäteen ilmoitetusta tarjouksesta.
No jaa, itse en tuollaisesta tarjouksesta asiakkaana välittäisi. Kauppiaana saattaisin laittaa vaikka loppupäivän tarjoukseksi kaksi kokispulloa yhden hinnalla, mutta olenkin joviaali mies.
Toivottavasti toinen kauppa ei ole kovin kaukana jos et nyt tuolla halua enää käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulta loppuu kohta marketit kesken kun jokaisessa kiukuttelet turhien pikkuasioiden vuoksi? :D
Meetkö siwaan sitten lopulta, kun kaikki lähialueen kaupat on läpikäyty?
Onneksi täällä riittää valinnanvaraa, kannattaisi sekin kauppiaiden ottaa huomioon.
No ymmärrän kauppiasta.
Joutuu jo toisten lakon vuoksi kärsimään kun asiakkaat pahottaa mielensä puuttuvan tuotteen vuoksi, sitten vielä selittelee ja pahoittelee sitä koko ajan ja vielä pitäisi menettää lisää rahaa antamalla kalliimpia tuotteita asiakkaille.
Ei oo ihan reilua, etkö voi ymmärtää sinäkin tätä toista puolta asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli oliko nämä 2-packit ilmoitettu olevan tarjouksessa, mutta lakosta johtuen niitä ei ollutkaan? Aloituksessa et maininnut mitään etukäteen ilmoitetusta tarjouksesta.
Hyllynreunassa oli tarjoushintalappu, mainoksia meille ei tule joten en tiedä onko ollut jossain esim. lehdessä. Netissä on edelleenkin tarjoushinta.
Vierailija kirjoitti:
No ymmärrän kauppiasta.
Joutuu jo toisten lakon vuoksi kärsimään kun asiakkaat pahottaa mielensä puuttuvan tuotteen vuoksi, sitten vielä selittelee ja pahoittelee sitä koko ajan ja vielä pitäisi menettää lisää rahaa antamalla kalliimpia tuotteita asiakkaille.
Ei oo ihan reilua, etkö voi ymmärtää sinäkin tätä toista puolta asiasta?
No suoraan sanottuna en koska sain kuitenkin S-Marketista "korvaavan tuotteen" eli 2 erillistä pulloa. Jotkut ne osaavat ajatella asiakkaitaan ja muutenkin pidemmällä tähtäimellä, joulukin tulossa. Se kauppias oikeasti yritti saada mua ostamaan 2 erillistä pulloa yht. 5 euroa kun tarjoushinta oli 2,99.
Kyse oli varmaan kumminkin jostain 30snt tarjouksesta. :DD
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli varmaan kumminkin jostain 30snt tarjouksesta. :DD
2 euroa mutta se on tässä sivuseikka, kyse oli kauppiaan ja asiakkaan periaatteista.
Itse en uskalla ottaa niistä kahden pakkauksista esim pepsi maxia kun en oikeasti tiedä saako niitä irrotella toisistaan kaupassa. monasti jääny limut ostamatta kun ei ole yksittäisiä näköpiirissä