Mitä vastaat kun saunaillassa joku muutaman siiderin jälkeen kysyy monenko kanssa olet ollut?
Kerrotko totuuden naisporukassa vai kaunisteletko lukemaa johonkin suuntaan?
Kommentit (36)
En ole koskaan ollut sellaisessa naisporukassa, jossa kenellekään tulisi edes mieleen kysellä tuollaisia. Ja jos joku kysyisi, katsoisin todella kummissani ja vastaisin että anteeks mitä. Ja etten todellakaan aio jutella seksihistoriastani pitkin poikin.
Kuulun kahteenkin eri saunaseuraan, eikä koskaan ole kukaan kysynyt lukua. Sen perään huuteleminen kertoo muutenkin mielestäni alkeellisesta suhtautumisesta seksiin.
Lukumääräni oli exälleni pakkomielle, ja siksi juuri en koskaan kertonut. Olin kyllä kertonut että sekuaalisuus on mulle tärkeää ja että olen avoin ja seikkailuhenkinen.Hän tästä päätteli että niitä on varmaan muutama sata. Vastasin että sovitaan sitten niin. Koko suhteen sain kuulla huorittelua ja että ootko ollut sen ja sen kanssa.
Tämän takia en enää kerro ihan kenelle tahansa. Koskaan ei voi tietää mikä vinksahtanut motiivi kenelläkin on niistä kysellä.
Ja mikä se lukumäärä on? En muista. Alle 100.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastaat kun saunaillassa joku muutaman siiderin jälkeen kysyy monenko kanssa olet ollut?
kysyn että "ai tänään vai?"
"Mitä tarkoitat? Monenko kanssa ollut mitä?"
El Caballero nunca le dice! Herrasmies ei kerro! M29 ja latino
Sanoisin, että ylle tai alle sadan. Ei kyllä ole koskaan tullut puheeksi naisten saunailloissa, muissakaan saunailloissa, tai missään muissakaan illoissa.
Jos joku tuollaista tökerösti, muutaman lasillisen (eikä siiderin) jälkeen kyselisi, vastaisin: "Ei kuulu sulle." Tai kysymykseen kysymyksellä: "Entä Sinä?"
Kääntäisin kysymyksen sen esittäjälle: Miksi se sinua kiinnostaa? Onko omassa seksielämässäsi jotain mistä tahtoisit puhua? Mulla on asiat ihan kunnossa, mutta jos tahdot voimme kyllä puhua siitä mikä sua kiinnostaa.
Oikeastaan ajattelen ettei tuollainen yksityisasia kuulu muille ja tähän vedoten olisin kertomatta, mutta voi olla että jännittäessäni ehtisin vastata että yhden kanssa, mieheni.
Olisin hiljaa, koska mua pälpättävämmät tapaukset kyllä hoitaisivat omiensa luettelun ja niistä sitä sitten riittäisikin puhetta. Jos todella minun vastaustani odotettaisiin, sanoisin, että enpä halua puhua asiasta.
Rehellisesti vastaisin. En muista kaikkia onneksi,mutta ehkä 40? Vietän tyttöjen saunailtoja vain läheisten ystävien kanssa. Ei tarvitse kaunistella.
Riipuu kysyjästä, mutta en ymmärrä miten saattaisin tuollaiseen tilanteeseen päätyä... En sauno idioottien kanssa. Luultavasti värittäisin tarinaa ylöspäin ja kertoisin pari mehevää yksityiskohtaa puutteenalaisten viihdykkeeksi.
38 niitä oikeasti on ja ikää on jo 44.
Läheisten ystävien kanssa tuollaisia ei kysellä kun tiedämme kaikki toistemme asiat. Muiden henkilöiden kanssa ihmettelisin kysyjän motiiveja. Miksi joku puolituttu haluaisi tietää mun sänkykumppaneiden lukumäärää?? Tosi outoa.
Vastaisin siis kysymällä "Miksi haluat tietää?".
Kysyisin että lasketaanko jos ei ole mies lauennut mutta sisällä ollut. Niitä nimittäin pari kännistä.
"En tarpeeksi monen, haluttaako? Ai ei, no mitäs sitten kyselet yksityisasioista?"