Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastaat kun saunaillassa joku muutaman siiderin jälkeen kysyy monenko kanssa olet ollut?

Vierailija
03.12.2016 |

Kerrotko totuuden naisporukassa vai kaunisteletko lukemaa johonkin suuntaan?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tekisin naisten saunaillassa miehenä mutta sanoisin totuuden.

Vierailija
2/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaistako naisten saunaillassa on? En ole nimittäin ikinä ollut saunaillassa. Itse kysymykseesi on pakko vastata ettei minulla ole ikinä ollut tapaa jakaa intiimejä asioita muiden kanssa selvinpäin tai huppelissa. Mitä se asia edes kenellekään kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko siiderin tarkalleen? 1, 2 vai 3?

Vierailija
4/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö todella muistamaan määrän? M45

Vierailija
5/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaistako naisten saunaillassa on? En ole nimittäin ikinä ollut saunaillassa. Itse kysymykseesi on pakko vastata ettei minulla ole ikinä ollut tapaa jakaa intiimejä asioita muiden kanssa selvinpäin tai huppelissa. Mitä se asia edes kenellekään kuuluu?

Mikset voinut vain kirjoittaa: en vastaisi mitään. Miksi piti ylentää itsesi niin hienoksi että sinun saunailloissa ei tuollaisia puhuta?

Vierailija
6/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olen kyllä koko ikäni ollut sekasaunoissa vain, joten naisten saunoista ei ole kokemusta, mutta joskus kun seksi on tullut puheeksi, niin olen ollut rehellinen ja sanonut totuuden: yhden miehen kanssa olin vuosia. Sen jälkeen ei ole toistaiseksi ollut ketään.

Vierailija
7/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kun vastaisin muutenkin, eli yhden.

Enkä keksi syytä valehdella vaikka luku olisi joku muu. Paitsi ehkä nollasta en jaksaisi näin yli kolmikymppisenä keskustella kenen tahansa kanssa.

Vierailija
8/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoisin, että en kyl muista kuin kolme parasta.

Vierailija
9/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro määrää.

Vierailija
10/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, olen kyllä koko ikäni ollut sekasaunoissa vain, joten naisten saunoista ei ole kokemusta, mutta joskus kun seksi on tullut puheeksi, niin olen ollut rehellinen ja sanonut totuuden: yhden miehen kanssa olin vuosia. Sen jälkeen ei ole toistaiseksi ollut ketään.

Miksi sekasaunoissa ei nussita? OIisi ihan paras paikka sille.

Vierailija
11/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon asian kuten se on. Eli aloitan kysymällä, että se nyt on vähän siitä kiinni, mikä kaikki lasketaan.

Vierailija
12/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että missään saunaillassa tuollainen tulisi puheeksi. Mutta jos tulisi niin todellakin kaunistelisin. Sanoisin varmaan että muutaman, vaikka oikeasti kumppaneita on joku 25. Nämä kaikki ennen 22 vuotissynttäreitä, viimeiset 13 vuotta ollut vain yksi kumppani eli aviomieheni.

Vierailija
13/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin rehellisesti vastaisin, että jaa-a, en muista. Voisin kysyä, että miksi kysyt?

Vierailija
14/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että molempien aviomiehieni, mutta en osaa sanoo kuinka monta eri kertaa.

Vierailija
15/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin totuuden eli näin:

Olen pannut vain mieheni kanssa, koen jatkuvaa alemmuudentunnetta suhteessa teihin kokeneempiin naisiin, koen olevani ruma ja epämuodostunut ja varmasti olen huonompi seksissä kuin kukaan teistä.

Vierailija
16/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liian harvan."

N45

Vierailija
17/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sekasaunoissa ei nussita? OIisi ihan paras paikka sille.

Kai joissain sekasaunoissa voidaan seksiäkin harrastaa, mutta moni suomalainen on kai sitä mieltä, että saunassa keskitytään rentoutumiseen ja löylyihin?

Vierailija
18/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin: " riittääkö jos lasken vain eri kansallisuudet?"

Vierailija
19/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin täh? En todellakaan vastaile seksikysymyksiin.

Vierailija
20/36 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin että asia ei kuulu kysyjälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan