Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on mielestänne epänormaalia väsymystä?

Vierailija
11.03.2006 |

Sellaista josta pitäisi huolestua?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se ylimääräinen olisi kivakin asia, ystävän vierailu, tai vaikka lapsen hamahelmiteoksen silittäminen.

Vierailija
2/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsee useammat päiväunet, yöunet venyvät pitkiksi, ei pysty suoriutumaan niistä asioista mistä ennen on suoriutunut...

Se mistä pitäisi suoriutua on vähän huono mittapuu, koska kaikilla tulee joskus tilanteita, että vaatimuksia on liikaa omaan jaksamiseen nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia et väsyttää 12 h hereillä olon jälkeen? Jos haukotuttaa jatkuvasti? Jos on masentunut, voi olla väsyneempi?

Vierailija
4/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et saa siivottua lainkaan, keskittymiskykyä ei ole, olet äreä jatkuvasti etkä jaksa peseytyä.

Vierailija
5/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin yläasteella. En jaksanut nousta aamulla, vaikka olin nukkunut kunnon yöunet. Koulussa en jaksanut nousta pulpetilta ja heti kotiin päästyäni nukuin parin tunnin päiväunet.

Mulla oli aika paha anemia ja vielä nykyäänkin syön 1-2 3kuukauden mittaista rautakuuria vuodessa.

Vierailija
6/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet koko päivän haaveillut pääseväsi petiin mutta uni ei tule. Normaali väsymys menee nukkumalla ohi.

Vierailija
7/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mulle kävi. Silmät painui kiinni ja tuntui että ei voi muuta kun antaa itselle lupa nuokkua työpöydän ääressä...

Vierailija
8/8 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä on mielestänne epänormaalia väsymystä? Sellaista josta pitäisi huolestua?"

Kun ei millään jaksa lukea uusia ketjuja vaan seuraa vain näitä vanhoja juttuja, peläten kaiken aikaa, että vanhat ketjut poistetaan.