Mikä on mielestänne epänormaalia väsymystä?
Kommentit (8)
Tarvitsee useammat päiväunet, yöunet venyvät pitkiksi, ei pysty suoriutumaan niistä asioista mistä ennen on suoriutunut...
Se mistä pitäisi suoriutua on vähän huono mittapuu, koska kaikilla tulee joskus tilanteita, että vaatimuksia on liikaa omaan jaksamiseen nähden.
Onko normaalia et väsyttää 12 h hereillä olon jälkeen? Jos haukotuttaa jatkuvasti? Jos on masentunut, voi olla väsyneempi?
Kun et saa siivottua lainkaan, keskittymiskykyä ei ole, olet äreä jatkuvasti etkä jaksa peseytyä.
Olin silloin yläasteella. En jaksanut nousta aamulla, vaikka olin nukkunut kunnon yöunet. Koulussa en jaksanut nousta pulpetilta ja heti kotiin päästyäni nukuin parin tunnin päiväunet.
Mulla oli aika paha anemia ja vielä nykyäänkin syön 1-2 3kuukauden mittaista rautakuuria vuodessa.
Olet koko päivän haaveillut pääseväsi petiin mutta uni ei tule. Normaali väsymys menee nukkumalla ohi.
Kuten mulle kävi. Silmät painui kiinni ja tuntui että ei voi muuta kun antaa itselle lupa nuokkua työpöydän ääressä...
"Mikä on mielestänne epänormaalia väsymystä? Sellaista josta pitäisi huolestua?"
Kun ei millään jaksa lukea uusia ketjuja vaan seuraa vain näitä vanhoja juttuja, peläten kaiken aikaa, että vanhat ketjut poistetaan.
Vaikka se ylimääräinen olisi kivakin asia, ystävän vierailu, tai vaikka lapsen hamahelmiteoksen silittäminen.