Menetin juuri vauvan varhaisviikoilla (13 rv), tuntuu pahalta
kun katsoo noita aborttivideoita. Toiset abortoi vauvan kun se on jo ihan ihmisen näköinen ja minä menetin juuri tuollaisen ihan pienen ihmisen näköisen olennon......! Kävin noilla sivustoilla ja katsoin kaikki videot...oloni on muutenkin kuin jyrän alle jäänyt... Ei kai pitäisi mutta kun tahdon oikein piehtaroida tässä tuskassa..... kyllä maailma on paha ja tasan ei käy onnen lahjat tässä lasten saannissakaan.....!
Ja jotkut murhaa vauvoja vielä syntymän jälkeenkin, miksi niitä ei voi antaa vaikka jollekkin joka pitäisi niistä hyvää huolta.....? Sairas on maailmamme!
Kommentit (8)
Sen jälkeen olen menettänyt 5kk ikäisen kätkytkuolemalle, joten ei tunnu enää tuo km " miltään" :(
mulla on takana kolme keskenmenoa, vauvan menetys synnynnäisen sydän vian vuoksi 7 kk iässä ja kouluikäisen menetys rattijuopon auton alle....
Ei tunnu enää oikeastaan mikään elämässä miltään... ei hyvä eikä paha!
aborttivideoita?! Aika masokistista touhua...
Miksi ap n pitää katsella aborttivideota?
Ja kaikki lapsenalkuihin liittyvä kiinnostaa sairaalloisesti....
Mistä hakisin apua tähän pahaan oloon? Olen työtön, joten ei ole
työterveyshoitoa. Omalääkärini terveyskeskuksessa on täysi urpo, hänelle ei voi tämmöisiä mennä juttelemaan....
Apua kai tarvittaisiin. Puolison mielestä ei ole mitään ihmeellistä tilanteessa...uutta pökköä vaan pesään! Mutta mä tunnen menettäneeni ihmisen...vaikka vain ihmisen alun. Elin monta viikkoa jo kiinni tässä ajatuksessa ja unelmassa tulevasta lapsestani....ja koska hän olisi ensimmäiseni, niin menetys on varmaan vaikeampi kuin jos jo olisi edes yksi lapsi...
kriisi, vaikka niitä olisi 10nen Tilaa aika terveyskeskuksen mielenterveyspuolelta.
Soita neuvolaasi ja kerrot että et jaksa ja että masentaa. Josko osaisivat ohjata eteen päin. Voimia. Surulle pitää antaa aikaa ja se pitää käydä läpi... Eri ihmisillä on erillaiset tavat tehdä surutyötä. Kunnioitetaan sitä.
Mutta kuitenkaan se että joku muu keskeyttää raskauden ei ole sinulta mitään pois ja vaikka maailma muuttuis hyväksi eikä abortteja enää tehtäisi eikä kukaan vauvaoja tappaisi, keskenmenoja tapahtuisi silti.