Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia ovat tuntemasi skorpionit?

Vierailija
02.12.2016 |

Miehet ja naiset.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku vielä horoskooppeihin? :D

Tiedän montakin skorpionia, kaikki ovat ihan erilaisia, kuten myös tuntemani kauriit, ravut, vesimiehetkin jne.

Vierailija
22/30 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttävät törkeästi hyväkseen ihmisten hyväuskoisuutta ja hyväsydämisyyttä. Tykkäävät juoruilla ja ovat epäluotettavia kavereita sekä kumppaneita. Jokainen tuntemani skorpionimies on pettänyt puolisoaan vähintään kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntema skorpioni on älykäs, itsevarma, tavoitteellinen, rauhallinen, kohtelias, tiimipelaaja, luova, tarkka rahankäyttäjä, ylipäätään monipuolisesti lahjakas, kiva, reilu ja hyvä tyyppi. Naispuolinen. Tulee pärjäämään elämässä.

Vierailija
24/30 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vellihousu, ei uskalla sanoa suoraan mikä ketuttaa. Iskee puukolla selkään, kun ei kukaan näe. Leikkii pyhimystä ulospäin ja hakee joka asiassa omaa hyötyään. Tyhmä ja sivistymätön, lisäksi kehtaa vielä leuhkia sillä. Koskee molempia sukupuolia.

Vierailija
25/30 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mielestäni kasvatuksesta sekä elämänkoulusta minkälainen persoona kehittyy.Pidän itseäni mukavana ihmisenä joka tulee toimeen melkein kaikkien ihmisten kanssa.Olen luonteeltani hiljainen ihminen joka puhuu yleensä silloin kun on jotain asiaa.Hiljaisuudestani varmaan johtuu se että olen myös hyvä kuuntelija ja olenkin aina yrittänyt helpottaa ystävien huolia puhumalla heidän kanssaan aiheesta joka vaivaa.Minulle on myös kehittynyt pitkä pinna minkä ansiosta siedän aika paljonkin kritiikkiä muilta ihmisiltä,tosin jos en pidä jostakusta,niin yleensä tällaista henkilöä kohtaan olen kylmän viileä,neutraali ja  tällaisen henkilön jutut menevätkin toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.Minusta on mukavaa seurata AV:lla näitä juttuja ja auttaa teitä mikäli pystyn vaikka...  noh tuota olenkin miespuolinen niin sitä elämänkoulua sitä on myös minullekkin kehittynyt tässä iän karttumissen myötä.Joten terveeset kaikille sinne taustoille.

Skorppioni

Vierailija
26/30 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepäinen. Itsepäinen. Kiihkeä, salaperäinen, seksikäs. Pitää omien puolta vaikka tukka lähtis. Sanoo asiat ärsyttävän suoraan. Itsepäinen. Ei välitä mitä muut hänestä ajattelee. Itsepäinen. Ei paljasta itsestään tuntemattomille mitään.

Just tää!

Niin onkin! Pakko tunnustaa, että nyt tuli osuma. En tosin ole seksikäs omasta mielestäni, mutta miehen mielestä kyllä. Mua on luonnehdittu noin koko elämä. Iso raivo aina ollut siitä, kun mies kertoo kaikki yksityisasiat, kun joku kyselee.

Vierailija
27/30 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma. Rohkea.

Vierailija
28/30 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä skorpionina on mahtavaa, sillä se eletään täysillä. Skorppari-nainen pitää huolta rakkaistaan viimeiseen hengenvetoon asti, on hyvin uskollinen ja omistautunut kumppanille. Seksuaalisuus on tärkeää, mutta se on enemmänkin sielukasta ja sensuellia kuin pelkkää fyysistä toimintaa. Mustasukkaisuus on huono puoli, mutta itsevarma ja viehättävä skorpioni-nainen ei pelkää kilpailijoita vaan luottaa vetovoimaansa. Kun skorpionin sydän särjetään, kannattaa maailman olla varuillaan. Yleisesti ottaen skorpionien seura on sykähdyttävää, hengästyttävää, syvällistä ja todellakin sen arvoista.

Vierailija
29/30 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden joka on todella kiero. Kääntää kaiken omaksi hyödykseen, ja sinua vastaan. Kaiken mitä kerrot hänelle, hän kertoo väritettynä muille, ja puukottaa sinua selkäsi takana, tekee tätä jopa huvikseen. Nauttii ilmeisesti siitä että saa käännettyä ihmiset toisiaan vastaan. Ei koskaan näytä aitoja tunteitaan, esittää iloisuutta, ystävällisyyttä jne. Aidosti sisimmässään ihan vtun kateellinen ja mustasukkainen. Varmaan kamalaa olla hän.

Vierailija
30/30 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kannata suututtaa.  Muistan sen pitkään ja tilaisuuden tullen kuittaan.