Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

levoton mies!?

Vierailija
11.03.2006 |

Turhaa kuulemma herneitä nenääni vetelen ja huudan, kun mies lähti ryyppäämään. Näin ainakin sen sanojen mukaan!

Ei muuten, mutta olen viimeisilläni raskaana (lääkäri uskoi minun jo synnyttävän 1-2vkon päästä, eli hetki on ihan käsillä...) ja nyt jos synnytys alkaisisi, olisin sairaalassa synnytyksessä ilman läheisen apua! Suunnitelmissa kun oli miehen tulla mukaan!

Katsoi kuitenkin parhaimmaksi lähteä viihteelle, ja jättää mut oman onneni nojaan...

Kovasti jo jännitän, supistelee jo muutenkin reippaanlaisesti, niin saatika nyt kun hermoilen vielä enemmän!

Ensimmäinen synnytys olisi edessä, joten läheisen apu olisi kyllä suotavaa omasta mielestäni!

V*tutus on ankara! Sanoiksikaan en osaa oloa ja ajatuksia tällä hetkellä pukea!

Äärettömän loukkaantunut, hylätty ja avuton olo tällä hetkellä....

Pikkuasioistako siis hermoilen?!

-stressiherkkä-

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin paljon miestäsi arvostella, ettet joudu tunnekuohuihin, mutta ihmettelen valtavasti miestäsi.. kuinka kehtaa ja MIKSI lähtee baariin tällaisena aikana? Ylipäätään vaikuttaa lapselliselta mieheltä, minkä ikäinen hän on?

Olet todella kurjassa tilanteessa, koita kestää.

Vierailija
2/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida mies muuttua lapsen syntymän jälkeenkään, kun kerran synnytyksen allakin pitää päästää baariin pämppäämään. Mistä te noita retkuja löydättekin???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kun toivoisinkin että olisi provo...mutta ei vain ole....

Mies on " jo" 24- vuotias, eli sen verran aikuinen mies, että luulisi kuitenkin omat aivosolut riittämään arvioimaan tilanteet, koska lähteä viihteelle vai olisiko parempi jättää kokonaan menemättä!?

Mutta näköjään turha luulo...

Sen verran " lapsi" vielä henkisesti, että on helposti vietävissä (kaverit) ja toinen syy mihin aina turvautuu on legendaarinen " täytyyhän hänenkin välillä rentoutua!"

Niin ja ilman viinaa se ei sitten onnistu!?

Tuntuu, että näinä viime kuukausina olen lähinnä ollut miehelleni niinkuin hänen äitinsä, nalkutan ja käsken mitä pitää tehdä ja mitä ei saa tehdä!

Niinhän mies tuumasikin lähtiessään, että tuntuu kuin hänellä ei enään ole mitään " päätösvaltaa" täällä kotona, kun joka asiaan olen vastaan sanomassa...Miksiköhän?

Nyt sätin itseäni vääristä valinnoista...miesvalinnoista.

Vauva on suurin asia mulle mitä koskaan olen toivonut, enkä voi käsittää sitä, että jollekin voi olla ryyppääminen tärkeämpää, kuin oman lapsensa syntymässä mukana oleminen...(olettaen siis että tänä yönä syntyisi...)

-stressiherkkä-

Vierailija
4/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan...

Vierailija
5/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on selvästi todella nuori, no, sinulla on aikaa kypsyä äidiksi ja jättää miehesi sitten kun sinulla on siihen tarpeeksi voimia. ei tuollaisesta miehestä ole myöskään isäksi.

Vierailija
6/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos 24-vuotias lasketaan todella nuoreksi, niin sitten...?

Olen kypsä kyllä päätökseni tekemään, alku kun ei ole ollut tälläistä...Sentään useampi vuosikin meillä takana, että tiedän mistä puhun.

Mutta liekkö tämä sitten joku menovaihe miehellä? " Hieman" väärään aikaan vain sattui!!!

Mahdollista kyllä, että erotaan, jos samaa rataa jatkuu...Mutta eikö se eroaminen ole mahdollista jokaisella muullakin?

-stressiherkkä-

Vierailija
7/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eivät ole ehkä vielä kunnolla sisäistäneet sitä vauvan tuloa,kun se on siellä äidin sisällä eikä ehkä tunnu vielä kovin todelliselta.

Mullakin mies sanoi silloin aikoinaan " loppumetreillä" , että " voi kun tämän voisi vielä perua.." Pelotti kuten minuakin.

Kyllä se siitä... toivotaan ettei se synnytys ihan just ala!

Vierailija
8/8 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihan rauhallisesti,supistelutkin loppuu..Olen saman kokenut kahdesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan