1. Millaiset ihmiset ärsyttävät sinua? 2. Millainen itse olet?
1. Sellaiset jotka "uhriutuu" ja valittaa kuinka oma elämä on ihan perseestä. Laiskat ja saamattomat. Sellaiset joilla ei ole perus käytöstapoja.
2. Oma elämä on ollut pitkään hyvin raskasta, koska sairastuin. Kaikesta huolimatta pyrin olemaan positiivinen ja aktiivinen. Aina se ei ole mahdollista, mutta kaikista vaikeuksista huolimatta olen pitänyt itsestäni jatkuvatsi huolta.
Kommentit (13)
Keskimäärin, ihmiset näkee itsensä parempana kuin ovatkaan.
1: Sellaiset jotka eivät paljon aivojaan rasita. Eivät ole kiinnostuneita mistään muusta kun omasta pienestä kuplastaan. Yksisilmäiset, yksioikoiset, suppeat.
2: Uuvun helposti. Viihdyn yksin. Väsyn turhasta hälinästä ja paljosta älämölöstä.
Nautin kumminkin kuunnella mielenkiintoisia ja älykkäitä ihmisiä.
Ei kiinnosta juorut ja toisten ulkonäkö. Kiinnostaa filosofia, historia, yliluonnolliset asiat ja ilmiöt.
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin, ihmiset näkee itsensä parempana kuin ovatkaan.
Ja jotkut näkevät itsensä huonompana kuin ovatkaan.
1. Kaksinaamaiset. Henkilöt jotka nurisevat ja valittavat ihan jonninjoutavista, ja valittavat kun muut valittavat jostain vaikka itse valittavat kaikesta mahdollisesta. Juopot. Jojoilijat ihan missä tahansa aiheessa: ensin ollaan nii healthy ja fitness mutta kohta vedetään taas elämä perseelleen. Nenänsä toisten asioihin tunkevat. Ihmiset jotka ei ymmärrä toisten fyysistä tilantarvetta, ei tarvii koskea vaikka mulla oliskin kivat hiukset tai paita sun mielestä. Kaksinaismoralistit. Tekopyhät. Marttyyrit ja uhriutujat. Ihmiset jotka suuttuessaan alkavat pitää mykkäkoulua eivätkä suostu keskustelemaan.
2. Halusin vain avautua tästä vittumaisesta ihmisestä jota en elämääni halunnut, halua, enkä tule haluamaan, mutta hän nyt sattuu olemaan mieheni äiti jota väkisinkin silloin tällöin näkee.
1. Ylimieliset, itserakkaat ihmiset ja semmoset, jotka inisee vähän pienimmästäkin. Tuntuu, että täällä Suomessa on aika paljon semmosia ihmisiä.
2. Itse oon tämmönen vähän hiljaisempi ihminen ja tarvitsen aikaa miettiä, mitä sanon kenellekin. Mulla on kans aspergerin oireyhtymä ja voin tuntua muista varmaan vähän töykeältäkin ihmiseltä, mutta oikeasti haluun myös kavereita ja tutustua paremmin ihmisiin. Keskustelun aloittaminen on vaan aika vaikeeta mulle.
1. Ylienergiset ylipositiiviset ylisuorittajat. Yliseksuaalit.
2. Peruspirkko... (?)
Vierailija kirjoitti:
1. Kaksinaamaiset. Henkilöt jotka nurisevat ja valittavat ihan jonninjoutavista, ja valittavat kun muut valittavat jostain vaikka itse valittavat kaikesta mahdollisesta. Juopot. Jojoilijat ihan missä tahansa aiheessa: ensin ollaan nii healthy ja fitness mutta kohta vedetään taas elämä perseelleen. Nenänsä toisten asioihin tunkevat. Ihmiset jotka ei ymmärrä toisten fyysistä tilantarvetta, ei tarvii koskea vaikka mulla oliskin kivat hiukset tai paita sun mielestä. Kaksinaismoralistit. Tekopyhät. Marttyyrit ja uhriutujat. Ihmiset jotka suuttuessaan alkavat pitää mykkäkoulua eivätkä suostu keskustelemaan.
2. Halusin vain avautua tästä vittumaisesta ihmisestä jota en elämääni halunnut, halua, enkä tule haluamaan, mutta hän nyt sattuu olemaan mieheni äiti jota väkisinkin silloin tällöin näkee.
Liian samanlainen kuin itsekin olet.
Ei miehesi muuten olisi sinusta kiinnostunut ellet muistuttaisi hänen äitiään.
Ihmiset, jotka luulevat että raha tulee pankin seinästä ja rahaa riittää loputtomasti kaikkiin tukiin ja jaettavaksi kehitysmaihin sekä pakolaisille. Samat ihmiset on sitä mieltä, että oman maan vanhuksille riittää tueksi pelkkä henkinen tuki ja ulkoilutusapu, vaikkei olisi rahaa ruokaan eikä lääkkeisiin.
Itse olen työläinen, joka tekee hommia peräsuoli pitkällään, jotta voi elättää näitä partalapsia
1. Tekopyhät sievistelijät, kaikenlaiset ikärasistit, itseään avoimesti muita parempana pitävät ihmiset joilla on tarve käyttäytyä alentuvasti muita kohtaan, kiipijät jotka aina pyrkivät maksimoimaan itselle saadun hyödyn.
2. Olen hieman kömpelö sosiaalisesti, mutta samalla kohtelias, sopuisa ja joustava. Olen yksinäinen sielu ja viihdyn itsekseni. Toisaalta tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa, he vain eivät aina tule toimeen minun kanssani. Tutkin asioita ja muodostan niistä kuvan ennen kuin hyväksyn tai hylkään ne.
1. Ihmiset, joiden mielestä heillä on oikeus kohdella muita miten huvittaa välittämättä hienotunteisuudesta, kohteliaisuudesta tai muista pyynnöistä. Vaihtoehtoisesti ihmiset, jotka tekevät tahallaan kärpäsistä härkäsiä ja yleensä vielä asioista, jotka eivät heitä edes koske ("tämä sinun grillijuhlasi nyt loukkaa ihan kauheasti australialaisia ja aiheuttaa pysyvää vahinkoa yhteiskuntaan ja ei, en ole koskaan edes ollut Australiassa, mutta tiedän kyllä tämän asian kun kerran puhuin yhdelle tyypille netissä joka on puhunut australialaiselle pikkuserkulleen asiasta").
2. Olen suhteellisen empaattinen ja toisaalta hieman herkkä ihminen, joka yrittää ottaa muut huomioon asioita tehdessään. Arvostan myös esimerkiksi vapautta ja yksilöllisyyttä.