Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUMALAUTA IHMISET SIPILÄN JA MUITTENKIN LAPSET RAUHAAN !!!

Vierailija
02.12.2016 |

Pitäkää ihmisyytenne sentään suomalaiset kaikki lapset PITÄÄ JÄTTÄÄ aina rauhaan- he ovat erlliä ihmisiä ! Antakaa kaikille mahdollisuus itsenäiseen mielipiteen muodostukseen älkääkä puuttuko lasten sisäisiin ehtoihin ja perhedynamikkaan poliitikoilla.

Tuo ei ole ihmismäistä käyttäytymistä!

Nyt stoppi mielivallalle myös politiikan kritiikineaittäjien puolelta!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän poika antaa ehkä kohta haastettelun.

Sen jälkeen on vapaata riistaa kun itse on julkkikseksi hakeutunut :)

Vierailija
22/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ap:n ajatus nyt oikein tule selville. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käyt nyt kierroksilla. Pääministeri, joka on kurjistamassa ennennäkemättömään tahtiin kansalaisten asemaa, pelaamalla omaan pussiinsa, ansaitsee kaiken kritiikin minkä saa. Sipilältä on tainnut unohtua, että hän on TÖISSÄ kansalaisille eikä päinvastoin.

Vierailija
24/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää : ajattelin tätä asiaa siltä kannalta ettei hukata " ruutia" sinne eli lapsiin jos se on poliittisen sanomana kannalta hyödytöntä.

Yhtä hyvin voi olla että jokin kynnys on nyt menty ylittämään suhteessa lapsiperheisiin jossa raivo alkaa yltyä yli rajojen. Silloin ei tuo ruuti ole ehkä ihan turhaa mutta lasten kannalta ajateltuna on kovaa olla nyt sielläkin mukana tässä. Jos on tavallistenkin lasten, ja nimenomaan. On kyllä vittumainen tilanne.

Vierailija
25/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on aikuisia ja pahimmassa tapauksessa mukana jemmaamassa Sipilän rahoja.

Ok . Minä vetosin yleisemmällä tasolla en tunne noita tapahtumia lasten osalta mutta epäilen liittyvätkö ne suoraan Sipilän politittiseen toimintaan? No joo kyllähän se moraalipuolen tilanne siinä paistaa läpi, ja varmasti suututtaa , mutta nyt harkintaa kehiin kuitenkin miten nämä erillisten ihmisten hänen ja lasten kuviot mihinkin kuuluu!

Tietenkin ne kuuluu

Vierailija
26/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä aloitukseni tein ihan lapsien puolesta yleisemmin näissä kuvioissa . Se voi olla tajuttoman kova kohtalo noitten varjossa .

En missääntapauksessa ainakaan vähättele tuollaisen politiikan tuhoisaa vaikutusta kansalaiseen sinällään. Yritin vaan pitää rajaa erillisiin ihmisiin ja heidän toimien omiiin seurauksiin. Ei voi mitään sitten jos lapset itse tunkeavat tähän asetelmaan se on sitten eri asia. Itse he vastaavat sanomisistaan ja tekemisistään sitten.

Osasinkohan tämän nyt selittää :)? En ole itsekään varma heh!

Vierailija
27/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäiset ja julkisuutta kaihtavat on toki syytä jättää rauhaan, mutta kyllä aikuiset lapset jotka itse lähtevät kommentoimaan - kuten vaikka se Sipilän poika joka on ihan omaehtoisesti avautunut asioista, tai vaikka Ivanka Trump joka kyllä on faijansa poliitikoinnissa mukana aika näkyvästikin - ovat ihan vapaata riistaa.

Vierailija
28/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää ihmisyytenne sentään suomalaiset kaikki lapset PITÄÄ JÄTTÄÄ aina rauhaan- he ovat erlliä ihmisiä ! Antakaa kaikille mahdollisuus itsenäiseen mielipiteen muodostukseen älkääkä puuttuko lasten sisäisiin ehtoihin ja perhedynamikkaan poliitikoilla.

Tuo ei ole ihmismäistä käyttäytymistä!

Nyt stoppi mielivallalle myös politiikan kritiikineaittäjien puolelta!

Pääministerillä ei ole yksityisyyttä eikä omaa elämää. Hänen koko sukunsa on julkisuuden henkilöitä. Pääministeri vastaa KAIKESTA mitä kuka tahansa hänen sukulaisensa tekee tai jättää tekemättä.

Jos ei sitä kestä niin ei voi olla pääministeri

Olikohan kirjoittaja provo vai trolli? Pääministerilläkin on oikeus yksityisyyteen ja se on J. Sipilällekin tarjottu. Sipilän ei kuitenkaan voi olla jäävi tukien suhteen eikä hän voi jakaa valtion rahaa sukunsa eduksi vaikka olisikin kuin kiva kaveri muuten. Sipilä ei myöskään saa tuhota suomalaista vapaata journalismia omien etujensa vuoksi. Edelleenkään sitä sukua tai lapsia ei kukaan ole pyytänytt julkisuuteen, mutta he ovat kyllä innokkaasti tulleet esiin niin tiedotusvälineiden kuin SOMEN kautta.

Vierailija
29/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä itse hakee säälipisteitä perheellään ja lestailuillaan. Perheen pystyy pitämään julkisuuden ulkopuolella, jos itse niin haluaa.

Vierailija
30/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla Sipiläkin toisaalta herkemmillä sen kuolleen poikansa takia jotenkin:(! ? Toisaalta tuommoisen luulisi pikemminkin tekevän nöyräksi kaikensortin menettäjia kohtaan kuin nostavan linjan kovennusta... että silleen . Valta ja fundisuskonsuunta saa outoja muotoja joskus.

Vierailija
31/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä teki taas nokkelan pr-tempun. Ensin sanoi majoittavansa mamuja kotiinsa ja kaikki ulkomaita myöten luulivat, että Sipilä aikoo ihan oikeasti asua turvapaikanhakijoiden kanssa saman katon alla. Oikeastihan se oli vain yksi ylimääräinen kiinteistö, joita miljonääreille tuppaa välillä kertymään.

Nyt sitten itkee kun "lapsetkin sotketaan tähän" ja paikoille menee läpi, että jotain ala-asteikäisiä pikkulapsia olisi uhkailtu. Oikeastihan Sipilän lapset on jo aikamiehiä ja naisia, joilla on osalla jo omiakin lapsia. Ihan normaalia, että joutuu suurennuslasin alle jos pääministeritason suhmurointia epäillään. Olisi suorastaan hälyyttävää, jos pääministerin lähipiirillä olisi joku koskemattomuus, kuten kehitysmaissa.

Ottakaa asioista selvää, ennen kuin uskotte!

Vierailija
32/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

leave britney alone

Vierailija
33/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on tuonut esiin Sipilän lasten ja muiden sukulaisten kytkökset firmaan, johon Sipilä on ollut myöntämässä verorahoja 100 miljoonaa euroa. Se ei ole median vainoamista, jos kytkos tuodaan esiin, se on median VELVOLLISUUS. Nepotismi on kiellettyä ja sen esiin tuominen ei ole vainoamista, vaikka Sipilä kuinka itkisi. Miten näitä kytkyjä muuten koskaan saataisiin tietoon?

Vierailija
34/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

apn: Nyt sain paketin perusteluja joilla tälle linjalle ollaan jouduttu ja paljon tietoa, missä mennään . Vilpitön ajatukseni olisi vain, että suojellaan kaikkia lapsia jos suinkin meistä kaikista riippuu. Ihan kaikkialla ja aina.

Vierailija
35/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilä itse hakee säälipisteitä perheellään ja lestailuillaan. Perheen pystyy pitämään julkisuuden ulkopuolella, jos itse niin haluaa.

Jokainen saa uskoa niinkuin haluaa, mutta luulikohan Sipilä oikeasti, että saa jotain pisteitä lestadiolaisuudestaan? Se on aika monille punainen vaate, varsinkin lesta-alueilla.

Vierailija
36/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä lapsia on mollannut? Sipilän poika riehuu ja kiroilee somessa, haukkuu yleä. Siitä vaan, ei minua häiritse. Siinähän riehuvat, isä ja poika.

Vierailija
37/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUMALAUTA IHMISET SIPILÄN JA MUITTENKIN LAPSET RAUHAAN !!!

Minä en ole mikään Sipilän ihminen!

Vierailija
38/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä aloitukseni tein ihan lapsien puolesta yleisemmin näissä kuvioissa . Se voi olla tajuttoman kova kohtalo noitten varjossa .

En missääntapauksessa ainakaan vähättele tuollaisen politiikan tuhoisaa vaikutusta kansalaiseen sinällään. Yritin vaan pitää rajaa erillisiin ihmisiin ja heidän toimien omiiin seurauksiin. Ei voi mitään sitten jos lapset itse tunkeavat tähän asetelmaan se on sitten eri asia. Itse he vastaavat sanomisistaan ja tekemisistään sitten.

Osasinkohan tämän nyt selittää :)? En ole itsekään varma heh!

No missä Sipilän lapsia on morkattu? Olen ollut tiistaista alkaen saikulla ja käytännössä päivät pääksytysten lukenut näitä Sipilää koskevia ketjuja, enkä ole nähnyt yhtään hänen lapsiinsa aiheetta kohdistuvaa epäasiallista kommenttia. Toki hänen poikansa sai kritiikkiä fb-päivityksensä takia, mutta toki sellaista voi odottaakin saavansa, kun julkisesti p*skalaitokseksi alkaa Yleä nimittelemään.

Sorry mutta en ymmärrä sinun huoltasi, kun minun nähdäkseni Sipilän lapsista on puhuttu yllättävänkin vähän siihen nähden, kuinka he omistussuhteillaan liittyvät tähän Terrafame-kohuun.

Vierailija
39/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

apn: Nyt sain paketin perusteluja joilla tälle linjalle ollaan jouduttu ja paljon tietoa, missä mennään . Vilpitön ajatukseni olisi vain, että suojellaan kaikkia lapsia jos suinkin meistä kaikista riippuu. Ihan kaikkialla ja aina.

Kuinka pitkälle ihmiset sitten ovat lapsia? Koska heitä voi kohdella kuten aikuisia? Onhan Juha Sipiläkin jonkun lapsi, aletaanko nyt paapoa häntä ja hänen kolmekymppisiä lapsiaan, kun kaikkihan on jonkun lapsia? Vai voisiko aikuiset itse pitää huolta itsestään? Ja ottaa vastuun tekemisistään ja sanomisistaan?

Vierailija
40/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Sipilä onkin iso lapsi, niin ei sitä voi rauhaan jättää, kun on kuitenkin jostain käsittämättömästä syystä vielä toistaiseksi Suomen pääministeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme