Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUMALAUTA IHMISET SIPILÄN JA MUITTENKIN LAPSET RAUHAAN !!!

Vierailija
02.12.2016 |

Pitäkää ihmisyytenne sentään suomalaiset kaikki lapset PITÄÄ JÄTTÄÄ aina rauhaan- he ovat erlliä ihmisiä ! Antakaa kaikille mahdollisuus itsenäiseen mielipiteen muodostukseen älkääkä puuttuko lasten sisäisiin ehtoihin ja perhedynamikkaan poliitikoilla.

Tuo ei ole ihmismäistä käyttäytymistä!

Nyt stoppi mielivallalle myös politiikan kritiikineaittäjien puolelta!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää ihmisyytenne sentään suomalaiset kaikki lapset PITÄÄ JÄTTÄÄ aina rauhaan- he ovat erlliä ihmisiä ! Antakaa kaikille mahdollisuus itsenäiseen mielipiteen muodostukseen älkääkä puuttuko lasten sisäisiin ehtoihin ja perhedynamikkaan poliitikoilla.

Up

Vierailija
2/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut lääkkeesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisille mikään ei ole pyhää, myydään oma äitikin kun sellainen mahdollisuus tulee eteen.

Vierailija
4/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Trumppien ja muitten lapset olivapa ketä hyvänsä niin ei isien ja äitien teoista kukaan moraalinen henkilö voi lapsia sentään tölviä! Vaikka olisi kuinka kismittävä tunne ko poliitikkoa kohtaan niin annetaan lapsille aina mahdollisuus olla avoimin mielin maailmassa.

Vierailija
5/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on aikuisia ihmisiä kaikki ja osa ihan itse hämmentämässä tässä sotkussa mukana.

Vierailija
6/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä sais jättää mun lapsen rauhaan!

Vierailija
7/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän sukulaisten tai lasten toimista ei ole puhunut kukaan muu kuin Sipilä itse. Kysymys on Juha Sipilän toimista ja jääviydestä ja kukaan ei ole sen enempää lapsia kuib sukuakaan syyttänyt mistään - eikä ainakaan kukaan toimittaja vaan päinvastoin. Jossakin vaan tuntuu olevan trolli kampanja päällä ja hernenekussa kun tällaisia avauksia saa lukea.

Vierailija
8/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän on aikuisia ihmisiä kaikki ja osa ihan itse hämmentämässä tässä sotkussa mukana.

No se on sitten heidän oma valintansa mutta lapsia pitää suojella aina eikä ainakaan provota heitä mukaan, jos suinkin ikinä sen voi välttää! Ymmärrän kyllä tässä leikkauslinjojen tilanteessa että hirmuisesti nyt kypsyttää ja nimenomaan lapsiperheitä ja tytöömiä ja muitakin tuo Sipilän touhuilu mutta kuitenkin noitakin lapsia on ajateltava, ei revittävä rikki.

Mikään fyysisellä väkivallalla uhkailupolitiikka ei ole kestävällä pohjalla myöskään aikuisiin päin. Eihän meidän tule omiamme vastaan käydä ahdistaen vaan neuvotellen ja tarvittaessa ryhmäkannellen ja vaikuttaen aivoillamme?

Vierailija
9/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilän sukulaisten tai lasten toimista ei ole puhunut kukaan muu kuin Sipilä itse. Kysymys on Juha Sipilän toimista ja jääviydestä ja kukaan ei ole sen enempää lapsia kuib sukuakaan syyttänyt mistään - eikä ainakaan kukaan toimittaja vaan päinvastoin. Jossakin vaan tuntuu olevan trolli kampanja päällä ja hernenekussa kun tällaisia avauksia saa lukea.

Ei ei ei nyt olet väärässä sillä ap on mitä suurimmassa määrin nyt itse juuri Sipilän kriitikko.

Lapset eivät ole tuossa virassa:(!

Vierailija
10/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tuon ensin "Sipilän ja muutenkin lapset rauhaan".

Vierailija
11/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on sitten heidän oma valintansa mutta lapsia pitää suojella aina eikä ainakaan provota heitä mukaan, jos suinkin ikinä sen voi välttää! Ymmärrän kyllä tässä leikkauslinjojen tilanteessa että hirmuisesti nyt kypsyttää ja nimenomaan lapsiperheitä ja tytöömiä ja muitakin tuo Sipilän touhuilu mutta kuitenkin noitakin lapsia on ajateltava, ei revittävä rikki.

Mikään fyysisellä väkivallalla uhkailupolitiikka ei ole kestävällä pohjalla myöskään aikuisiin päin. Eihän meidän tule omiamme vastaan käydä ahdistaen vaan neuvotellen ja tarvittaessa ryhmäkannellen ja vaikuttaen aivoillamme?

Mistähän sinä nyt keuhkoat?

Vierailija
12/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aikuisia ja pahimmassa tapauksessa mukana jemmaamassa Sipilän rahoja.

Vierailija
13/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ap n kin mielestä mitä suurimmassa määrin totta! Hyvä kommentti. Kiitos . Ehkä se viesti Sipilälle nyt välittyy näin tästäkin!

Kyllä puolensa saa ja pitää pitää kansalainen se on totta! Eikun kova paine tuollaisille leikkaus suunnille mitä siellä nyt tehdään.

Mutta ei revitä ketään lisää jos suinkin on mahdollista. ???

Vierailija
14/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa missäs niitä lapsia on nyt morkattu? Tai muita sukulaisia? Eikös se Sipilä itse ole perheensä ja sukunsa tähän lokaan vetänyt? Siinä samalla kun avautui uskonasioistaankin?

Vierailija
15/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Sipilän ja muittenkin aikuiset lapset...

Tarkkuutta otsikointiin, kiitos.

Nyt antaa vähän väärän kuvan.

Vierailija
16/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääministerillä ei ole yksityisyyttä eikä omaa elämää. Hänen koko sukunsa on julkisuuden henkilöitä. Pääministeri vastaa KAIKESTA mitä kuka tahansa hänen sukulaisensa tekee tai jättää tekemättä.

Jos ei sitä kestä niin ei voi olla pääministeri

Vierailija
17/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä ap n kin mielestä mitä suurimmassa määrin totta! Hyvä kommentti. Kiitos . Ehkä se viesti Sipilälle nyt välittyy näin tästäkin!

Kyllä puolensa saa ja pitää pitää kansalainen se on totta! Eikun kova paine tuollaisille leikkaus suunnille mitä siellä nyt tehdään.

Mutta ei revitä ketään lisää jos suinkin on mahdollista. ???

Jos Sipilä saa huutia jokaiselta, jonka lasten oloja Sipilä on huonontanut, saa kyllä luvan kestää aika helvetisti sitä huutoa. Tämä oli vasta äänten availua.

Vierailija
18/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ei ei nyt olet väärässä sillä ap on mitä suurimmassa määrin nyt itse juuri Sipilän kriitikko.

Lapset eivät ole tuossa virassa:(!

Pääministeri vastaa täysin lastensa teoista

Vierailija
19/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös joku niistä Sipilän lapsista ollut itsekin politiikassa? Vai oliko se juuri se kuollut poika?

Vierailija
20/56 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on aikuisia ja pahimmassa tapauksessa mukana jemmaamassa Sipilän rahoja.

Ok . Minä vetosin yleisemmällä tasolla en tunne noita tapahtumia lasten osalta mutta epäilen liittyvätkö ne suoraan Sipilän politittiseen toimintaan? No joo kyllähän se moraalipuolen tilanne siinä paistaa läpi, ja varmasti suututtaa , mutta nyt harkintaa kehiin kuitenkin miten nämä erillisten ihmisten hänen ja lasten kuviot mihinkin kuuluu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän