Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun eiliset treffit :(

Vierailija
02.12.2016 |

Siis oon tapaillut erästä miestä nyt pari kolme kertaa ja eilen olin hänen luonaan. Itse pyysi minua sinne katsomaan leffaa ja syömään. Noh menin miehen luokse, matkaa 30km. Itselläni ei ole autoa joten menin bussilla. Huomasin että mies istuu autossaan pihallaan. Menin siihen ja hän korjasi autonsa radiota ja puhui puhelimessa. Odottelin ja odottelin kunnes hän lopetti ja sanoi että lähdetään vuokraamaan elokuvia. Kävimme ja mies sanoi matkalla että täytyy käydä viemässä jollekin kaverille ruuvi pesukoneliitäntäntää varten. Naureskeli että kaveri ei ole itse sitä puoleen vuoteen saanut laitettua. Käski minun odottaa autossa ja meni itse sisälle ja viipyi ainakin 45min! Odotin autossa eikä hänellä ollut edes puhelinta siellä mukana. Sitten kun hän vihdoin tuli alkoi puhua taas puhelimessa. Kun viimein pääsimme hänen luokseen hän kaiveli jääkaapista pitsaa ja lämmiti sitä itselleen ja söi. Kysymättä olenko itse syönyt ja hän pyysi minua nimenomaan myös syömään. Aloimme katsoa elokuvaa ja mies kaivaa karkit esiin ja syö niitä itse ja sanoo että syö nämä itse kun on niin vähän jäljellä. Kun elokuva loppui mies sanoi että rupeaa nukkumaan ja kaivautui peiton alle ja nukahti. Itse istuin ihmeissäni miettien mitä juuri tapahtui ja mitä teen :( nukuin yön siellä koska en saanut kyytiä kotiin enää. Olen pettynyt. Hän toimi välinpitämättömästi minua kohtaan. Eikö tuota kaverin pesukonettakin olisi voinut mennä laittamaan mikään muu ilta. Luovutan kohta kun kaikki treffit menee mönkään :(

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää kiinni moisesta helmestä ja tulla muutaman vuoden päästä valittamaan, kun avioliitto ei ollutkaan sellaistakin piti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä