Mun eiliset treffit :(
Siis oon tapaillut erästä miestä nyt pari kolme kertaa ja eilen olin hänen luonaan. Itse pyysi minua sinne katsomaan leffaa ja syömään. Noh menin miehen luokse, matkaa 30km. Itselläni ei ole autoa joten menin bussilla. Huomasin että mies istuu autossaan pihallaan. Menin siihen ja hän korjasi autonsa radiota ja puhui puhelimessa. Odottelin ja odottelin kunnes hän lopetti ja sanoi että lähdetään vuokraamaan elokuvia. Kävimme ja mies sanoi matkalla että täytyy käydä viemässä jollekin kaverille ruuvi pesukoneliitäntäntää varten. Naureskeli että kaveri ei ole itse sitä puoleen vuoteen saanut laitettua. Käski minun odottaa autossa ja meni itse sisälle ja viipyi ainakin 45min! Odotin autossa eikä hänellä ollut edes puhelinta siellä mukana. Sitten kun hän vihdoin tuli alkoi puhua taas puhelimessa. Kun viimein pääsimme hänen luokseen hän kaiveli jääkaapista pitsaa ja lämmiti sitä itselleen ja söi. Kysymättä olenko itse syönyt ja hän pyysi minua nimenomaan myös syömään. Aloimme katsoa elokuvaa ja mies kaivaa karkit esiin ja syö niitä itse ja sanoo että syö nämä itse kun on niin vähän jäljellä. Kun elokuva loppui mies sanoi että rupeaa nukkumaan ja kaivautui peiton alle ja nukahti. Itse istuin ihmeissäni miettien mitä juuri tapahtui ja mitä teen :( nukuin yön siellä koska en saanut kyytiä kotiin enää. Olen pettynyt. Hän toimi välinpitämättömästi minua kohtaan. Eikö tuota kaverin pesukonettakin olisi voinut mennä laittamaan mikään muu ilta. Luovutan kohta kun kaikki treffit menee mönkään :(
Kommentit (81)
Naispelko23 kirjoitti:
Näitä tarinoita lukiessa tulee aina sellainen pienehkö lämmin tunne siitä, että ehkä jopa minä olisin ihan hyvä kumppaniehdokas. Ainakin antaisin pienen palan pitsasta ja nainen saisi syödä ne karkit joista en itse pidä. Kavereitakaan ei ole niin ei tarvitse pelätä, että menisin korjailemaan pesukoneita kesken illan. Illan elokuvana toimisi Rambo 2, sen jälkeen heittäisin naisen kotiinsa ja kotiin palattuani kaivautuisin peiton alle pötkimään, ehkä kävisin vielä hehkuttamassa treffejä AV:lla. Jos nainen kysyisi, että minkä elokuvan katsomme, kertoisin, että kyseessä on laadukas elokuva täynnä mieskauneutta ja tulista romantiikkaa. Olisin rehellinen ja huomioiva kumppani.
Terveisin Naispelko23
Jos olisit kutsunut naisen syömään niin antaisit pienen palan pizzasta?:D Jos oikeasti olisit huomioiva treffikumppani niin kysyisit millaisista leffoista hän pitää ja ostaisit ison pussin irttareita mistä molemmat voisivat nauttia. Mitä järkeä olla pihi treffeillä kun on tutustumassa toiseen jos siis haluaa enemmän kuin seksiä? Ei oo kauheen sytyttävä piirre ihmisessä..
onko sulla vähän painoa päällä, jos siksi ei tarjonnut sulle mitään kun luuli sun olevan dieetillä
ja seki että alkoi vain nukkumaan eikä vongannut sulta pesää tai suuhoitoa kielii myös jostakin.
huomasitko tumputtiko kaveri yöllä itteään
Vierailija kirjoitti:
Siis oon tapaillut erästä miestä nyt pari kolme kertaa ja eilen olin hänen luonaan. Itse pyysi minua sinne katsomaan leffaa ja syömään. Noh menin miehen luokse, matkaa 30km. Itselläni ei ole autoa joten menin bussilla. Huomasin että mies istuu autossaan pihallaan. Menin siihen ja hän korjasi autonsa radiota ja puhui puhelimessa. Odottelin ja odottelin kunnes hän lopetti ja sanoi että lähdetään vuokraamaan elokuvia. Kävimme ja mies sanoi matkalla että täytyy käydä viemässä jollekin kaverille ruuvi pesukoneliitäntäntää varten. Naureskeli että kaveri ei ole itse sitä puoleen vuoteen saanut laitettua. Käski minun odottaa autossa ja meni itse sisälle ja viipyi ainakin 45min! Odotin autossa eikä hänellä ollut edes puhelinta siellä mukana. Sitten kun hän vihdoin tuli alkoi puhua taas puhelimessa. Kun viimein pääsimme hänen luokseen hän kaiveli jääkaapista pitsaa ja lämmiti sitä itselleen ja söi. Kysymättä olenko itse syönyt ja hän pyysi minua nimenomaan myös syömään. Aloimme katsoa elokuvaa ja mies kaivaa karkit esiin ja syö niitä itse ja sanoo että syö nämä itse kun on niin vähän jäljellä. Kun elokuva loppui mies sanoi että rupeaa nukkumaan ja kaivautui peiton alle ja nukahti. Itse istuin ihmeissäni miettien mitä juuri tapahtui ja mitä teen :( nukuin yön siellä koska en saanut kyytiä kotiin enää. Olen pettynyt. Hän toimi välinpitämättömästi minua kohtaan. Eikö tuota kaverin pesukonettakin olisi voinut mennä laittamaan mikään muu ilta. Luovutan kohta kun kaikki treffit menee mönkään :(
Hei Sinä Vierailija joka kaipaat varmasti ihan oikeaa vastausta pitkälle tarinallesi!
Ensinnäkin mitä ihmettä minä äsken luin? Onko kyseinen mies sitten aiempina kertoina osoittanut minkäännäköistä kiinnostusta sinua kohtaan? Mutta sillä ei kuule enää ole mitään merkitystä, sillä kyseinen mies on joku täysi sika ja idiootti jota sinun ei kyllä todellakaan tarvitse enää nähdä. Tuollainen käytös naisseuralaista kohtaan on oikeasti niin junttimaista. Minkä ihmeen takia hän pyytää sinua luokseen leffaan ja syömään jos ei ole yhtään kuitenkaan ajatellut asiaa. Ihan älytöntä! Itselläni on kyllä sen verran hyvin treffien suhteen aina käynyt että mies on oma-aloitteisesti maksanut syömiset ja on kyllä tuntenut tulleensa todella huomioiduksi ja ajatelluksi. Yhdenkin erään luokse viime vuonna tähän samaan aikaan matkustin junalla 300 kilometriä ja siellä hän oli vastassa jo asemalla ja oli järjestänyt minulle erittäin romanttisen illallisen. Mutta hänkin oli loppujen lopuksi sitoutumiskammoinen kolmekymppinen ja kyllä menetti sitten sellaisen kultakimpaleen kun minut jätti. Asiasta poiketen ihmettelen tämän päivän miehiä..se ei ikää katso, mutta tuntuu että kaikki vain tahtoo seikkailla ja pitää hauskaa tai pelata monen kanssa yhtä aikaa..tuntevat vissiin egonsa sitten niin isoksi ja kohottavat itsetuntoan sillä lailla, mutta se homma ei johda mihinkään ja loppuviimein huomaavat jääneensä yksin.
Mutta annan nyt neuvon hyvä vierailija..jos etsit vierellesi kumppania niin unohda miehet hetkeksi ja keskity johonkin muuhun. Niin minä tein ja yhtäkkiä olenkin vakavassa parisuhteessa kun elämääni tuli yhtäkkiä mies joka ensimmäisen kerran ottaa minut vakavasti :)
Nyt mä tajuan kuinka hieno poika mun 12v. Ei syö mitään muiden nähden niin ettei antaisi muille. Sen kaverit kyllä toimii toisin.
Karmee deitti, ei voi muuta sanoa.
Minkälaiset vanhemmat sillä on, missä on ollut kasvatus.
Uskomatonta. Mutta älä ole niin lapatossu. Pyydä ainakin oma osuutesi pizzasta, jos sut on sinne syömään pyydetty. Olisin tuijottanut ukkoa kun syö ja kysynyt "onko hyvää? No kiva että on hyvää! Varmaan kiva syödä sitä pizzaa! Niin, mähän en tiedä kun en pääse maistamaan! Syötkö useinkin yksin ja vieraat katsoo vierestä?" Kun sanoo että syö karkit itse, sanoisin "no niin arvelinkin että sinä et kyllä karkkejasi jaa". Kun menee pehkuun sanoisin "MITÄ VITTUA? " ja jos en saa kyytiä, neuvoteltaisiin bussi/taksirahoista jos mulla ei olisi rahaa.
Niin ja jo siinä kohtaa kun ukko häviää kaverilleen, mene perässä soittamaan ovikelloa ja sano että alkaa tulla ihan saatanan kylmä tuolla autossa ja että et kyllä jaksa enää odottaa, saisinko kyydin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Mutta älä ole niin lapatossu. Pyydä ainakin oma osuutesi pizzasta, jos sut on sinne syömään pyydetty. Olisin tuijottanut ukkoa kun syö ja kysynyt "onko hyvää? No kiva että on hyvää! Varmaan kiva syödä sitä pizzaa! Niin, mähän en tiedä kun en pääse maistamaan! Syötkö useinkin yksin ja vieraat katsoo vierestä?" Kun sanoo että syö karkit itse, sanoisin "no niin arvelinkin että sinä et kyllä karkkejasi jaa". Kun menee pehkuun sanoisin "MITÄ VITTUA? " ja jos en saa kyytiä, neuvoteltaisiin bussi/taksirahoista jos mulla ei olisi rahaa.
Niin ja jo siinä kohtaa kun ukko häviää kaverilleen, mene perässä soittamaan ovikelloa ja sano että alkaa tulla ihan saatanan kylmä tuolla autossa ja että et kyllä jaksa enää odottaa, saisinko kyydin kotiin.
😂😂😂😂😂 olispa pokkaa!
Tuli mieleen myöskin eräs törkeä ukko. Matkustin 200km hänen luokseen ja saavuin paikalle illalla. No ensinnäkään hän ei hakenut minua asemalta vaan menin lähijunalla hänen luokseen... No joo, julkiset toimii stadissa jne. Mutta. Tyypillä ei ollut mulle mitään ruokaa. Ei tarjonnut mitään koko iltana. Aamulla lähti töihin ja sanoi, että hae tuolta lähikaupasta jotain itsellesi. Wtf? Kuka kutsuu yövieraita eikä tarjoa syömistä?
Naispelko23 kirjoitti:
Näitä tarinoita lukiessa tulee aina sellainen pienehkö lämmin tunne siitä, että ehkä jopa minä olisin ihan hyvä kumppaniehdokas. Ainakin antaisin pienen palan pitsasta ja nainen saisi syödä ne karkit joista en itse pidä. Kavereitakaan ei ole niin ei tarvitse pelätä, että menisin korjailemaan pesukoneita kesken illan. Illan elokuvana toimisi Rambo 2, sen jälkeen heittäisin naisen kotiinsa ja kotiin palattuani kaivautuisin peiton alle pötkimään, ehkä kävisin vielä hehkuttamassa treffejä AV:lla. Jos nainen kysyisi, että minkä elokuvan katsomme, kertoisin, että kyseessä on laadukas elokuva täynnä mieskauneutta ja tulista romantiikkaa. Olisin rehellinen ja huomioiva kumppani.
Terveisin Naispelko23
Kuulostat ainakin hyvältä: hyväntahtoista huumoria ja myös hyväntahtoista itseironiaa, siitä naiset tykkää :)
Ja mies itkee toisaalla tai täällä kun naiset ei välitä, ei arvosta....
Semmonen suomalainen tällä kertaa.
Itse tapasin pari kertaa vastaavaa tyyppiä. Sitten kun ilmoitin, etten halua enää tavata niin oli kuulemma jo osannut odottaakin sitä. Käyttäytyi oman ilmoituksensa mukaan huonosti siksi, että halusi nähdä miten reagoin. Epäili myös MINUN olevan jonkinasteinen narsisti, kun olin ystävällinen häntä kohtaan. Mistä vitusta näitä tyyppejä oikein ryömii??
Minua järkyttää eniten, ettet kaiken tuon jälkeen edes saanut munaa. Yrititkö edes saada?
Ihan sama onko kyseessä treffit, kaveritapaaminen, oma äiti vai tuiki tuntematon, tuollainen käytös ketä tahansa kohtaan on aivan älyttömän junttia. Junttiuteen taas kuuluu se, että juntti itse ei tajua olevansa juntti. Ei ketään nyt helvetti sentään jätetä autoon odottamaan kolmeksi vartiksi tai syödä itse kaikkea ruokaa toisen istuessa vieressä nälissään. Tämä henkilö ei nähtävästi vain ole kuullut moisista sosiaalisista säännöistä.
En sitten tiedä tekeekö se jostakin ihmisestä "sian", mutta tietämättömän idiootin kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä ollenkaan, että miten tuollaiset täydelliset torvelot saavat naisia treffeille mutta itse jään ilman koko alkutsättiä.
Viehättääkö naisia alkukantainen kehittymättömyys aivoissa vai mikä on?
Jos ne aiemmat tapaamiskerrat ovat menneet hyvin, niin miten se voi olla naisen vika, jos seuraavalla kerralla mies osoittautuu mäntiksi? Tuskin ap olisi treffeille mennyt, jos tuon kohtelun olisi voinut aavistaa.
Minä luulen, että mies teki kaiken tahallaan. Sillä on joku toinen kiikarissa eikä uskaltanut sanoa sitä ap:lle.
Veikkaisin myös samaa, että teki tahallaan. Luultavasti sen takia, että joku toinen nainen on mielenkiintoisempi kuin ap.
Omg. Mä olisin jo pesukoneliitäntäkaverin pihasta soittanut taxin himaan. Toki mulla ikää jo 30v. En olis tuollaista kattellu yksiäkään treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku treffeillä söisi itse ruokaa tarjoamatta mulle, niin lähtisin heti ovesta ulos.
Tuollainen käytös on paitsi kaikkia etikettisääntöjä vastaan, mutta kielii myös todella syvästä itsekkyydestä. Jos ei treffeillä (joilla yritetään antaa parempi kuva itsestä kuin on todellisuudessa) pystytä normaaleihin hyviin tapohin, niin mites sitten kun mies paljastaa oikean minänsä. Sitten vasta onkin hauskaa.
Hei Ap, vaatii jo taitoa löytää noin kamalia miehiä. Seuraavat treffit menee varmasti jo paremmin! Ja ole varovainen kenen luokse menet.
Minun kanssa mies ei olisi päässyt edes tuohon ruokailuun asti. :D Olisin lähtenyt jo tuon autossa odottuttamisen jälkeen.
ps. vieläkö joku vuokraa videoita?
Miksi tuota elokuvan vuokraamista ihmetellään? Itse ainakin vuokraan elokuvia useinkin. Onhan niitä jotain viihdepalveluitakin kaiketi, mistä uusiakin elokuvia saa ladattua muutamaksi vuorokaudeksi katseltavaksi, mutten itse ole moisia viitsinyt hankkia, kun katselen vain silloin tällöin, niin en viitsi mitään kiinteää palvelumaksua kuukausittain maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kans toisilla treffeillä menin miehen luo. Ukko mässytti ruokaa ja sipsiä, ei tarjonnut mulle. Ei oltu niin läheisiä että olisin kehdannut vain ottaa vaikkei tarjottukaan.
Katsottiin koko ilta hänen valitsemaansa tv-sarjaa läppärin näytöltä. Välillä mies näpytti puhelintaan ja whatsapp piippasi koko ajan. Mietin parin jakson jälkeen, miten sanoisin lähteväni kotiin. No en nössönä keksinyt. Jossain kohtaa mies sitten ilmoitti lähtevänsä hakemaan heseltä ruokaa. Lähdin sitten kotiin.
Jäi ihan mitä helvettiä -fiilis. Uskomattoman törppöä, ettei tarjota karkkia tms toisellekin. Olin pitänyt miestä ihan normaalina ennen tuota.
Voin sanoa vihaavani nykyaikaa. Olen parikymppinen nainen ja ikäiseni miehet (opiskelupaikassa tutustuneet eli emme ole mitään tuntemattomia eivätkä miehet mitään sinänsä omituisia tapauksia vaan normaaleja nuoria miehiä) saattavat kutsua luoksensa, mutta lopulta ollaan kännykkä kädessä ja viestitellään Whatsappissa ja Tinderissä muiden naisten kanssa. Samalla yritetään minua iskeä. Eikö ihmiset oikeasti pysty olemaan sen yhden illan reagoimatta kännykkään? Ei ihme, että tuolla asenteella tosiaan pitääkin yrittää viestitellä tuhannen naisen kanssa, kun kukaan nainen kiinnostu.
Joko tuo mies on täysin ajattelematon eikä sillä ole mitään sosiaalisia taitoja tai sitten se on tahallaan tehnyt tuon. Varmaan naureskellut siellä kaverin luona, että nyt se ämmä odottelee siellä kylmässä autossa. Itse olisin sieltä autosta lähtenyt karkuun varmaan 15-20 minuutin päästä. Ei tuon pidempään voi odotella kenenkään odottavan autossa, jos tarkoitus on ollut vain nopeasti viedä joku tavara. No mutta turha sinun on jäädä jossittelemaan. Unohda koko ukko.
Hyi miten te ajattelette, että miehen olisi tuosta hyvästä pitänyt munaansa vielä tarjota, kun treffit olivat noin huonot?? Siis oikeastiko te olisitte halunneet tuollaisen miehen kanssa sänkyyn? Hyi helvetti, kaikkien kanssa tekin haluatte seksiä harrastaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku treffeillä söisi itse ruokaa tarjoamatta mulle, niin lähtisin heti ovesta ulos.
Tuollainen käytös on paitsi kaikkia etikettisääntöjä vastaan, mutta kielii myös todella syvästä itsekkyydestä. Jos ei treffeillä (joilla yritetään antaa parempi kuva itsestä kuin on todellisuudessa) pystytä normaaleihin hyviin tapohin, niin mites sitten kun mies paljastaa oikean minänsä. Sitten vasta onkin hauskaa.
Hei Ap, vaatii jo taitoa löytää noin kamalia miehiä. Seuraavat treffit menee varmasti jo paremmin! Ja ole varovainen kenen luokse menet.
Minun kanssa mies ei olisi päässyt edes tuohon ruokailuun asti. :D Olisin lähtenyt jo tuon autossa odottuttamisen jälkeen.
ps. vieläkö joku vuokraa videoita?
Miksi tuota elokuvan vuokraamista ihmetellään? Itse ainakin vuokraan elokuvia useinkin. Onhan niitä jotain viihdepalveluitakin kaiketi, mistä uusiakin elokuvia saa ladattua muutamaksi vuorokaudeksi katseltavaksi, mutten itse ole moisia viitsinyt hankkia, kun katselen vain silloin tällöin, niin en viitsi mitään kiinteää palvelumaksua kuukausittain maksaa.
Ei niissä aina todellakaan ole mitään kuukausimaksuja. Elisa Viihteestä ja Discshopista voi vuokrata vain yhden leffan. Monesti esim. 3 euron vuokrahintaan. Minäkin luulin aloitusta keksityksi tuon vuokrajutun takia... Kun ei katukuvassakaan ole enää kiinnittänyt niin huomiota videovuokraamoihin, kun itse kävin sellaisessa viimeksi noin kymmenen vuotta sitten.
saitko edes pipulia?