Mun eiliset treffit :(
Siis oon tapaillut erästä miestä nyt pari kolme kertaa ja eilen olin hänen luonaan. Itse pyysi minua sinne katsomaan leffaa ja syömään. Noh menin miehen luokse, matkaa 30km. Itselläni ei ole autoa joten menin bussilla. Huomasin että mies istuu autossaan pihallaan. Menin siihen ja hän korjasi autonsa radiota ja puhui puhelimessa. Odottelin ja odottelin kunnes hän lopetti ja sanoi että lähdetään vuokraamaan elokuvia. Kävimme ja mies sanoi matkalla että täytyy käydä viemässä jollekin kaverille ruuvi pesukoneliitäntäntää varten. Naureskeli että kaveri ei ole itse sitä puoleen vuoteen saanut laitettua. Käski minun odottaa autossa ja meni itse sisälle ja viipyi ainakin 45min! Odotin autossa eikä hänellä ollut edes puhelinta siellä mukana. Sitten kun hän vihdoin tuli alkoi puhua taas puhelimessa. Kun viimein pääsimme hänen luokseen hän kaiveli jääkaapista pitsaa ja lämmiti sitä itselleen ja söi. Kysymättä olenko itse syönyt ja hän pyysi minua nimenomaan myös syömään. Aloimme katsoa elokuvaa ja mies kaivaa karkit esiin ja syö niitä itse ja sanoo että syö nämä itse kun on niin vähän jäljellä. Kun elokuva loppui mies sanoi että rupeaa nukkumaan ja kaivautui peiton alle ja nukahti. Itse istuin ihmeissäni miettien mitä juuri tapahtui ja mitä teen :( nukuin yön siellä koska en saanut kyytiä kotiin enää. Olen pettynyt. Hän toimi välinpitämättömästi minua kohtaan. Eikö tuota kaverin pesukonettakin olisi voinut mennä laittamaan mikään muu ilta. Luovutan kohta kun kaikki treffit menee mönkään :(
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä ollenkaan, että miten tuollaiset täydelliset torvelot saavat naisia treffeille mutta itse jään ilman koko alkutsättiä.
Viehättääkö naisia alkukantainen kehittymättömyys aivoissa vai mikä on?
Sama mulle tuli mieleen. Ajattelin illalla aukaista viinipullon ja maistella juustoja ja kyllähän siihen joku nainen kelpaisi seuraksi, mutta eipä onnistu.
Ei tuollainen neiti naista tarvitse. Aukaise illalla kossu ja haukkaa lenkkiä kaveriksi, niin alkaa naisiakin löytymään.
Sinä joka huutelit josko mies olisi Timo R. Jos tämä sinun Timo on pks ja sukunimi kaksiosainen pitäen sisällään jotain jota suomessa löytyy tuhansia niin valaisen sinua: hänellä on adhd ja paha asperger yms. Joten saattaa käyttäytyä kummasti. Ihana noin muutoin. Kuuluu tuttavani sukuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mitä helkkaria? Mikä vatipää tää sankari oli?
Mitä on?
Meni vähän ohi..
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja!!!!
Ollaankaan me tapailut samaa miestä??!!
Onko kyseessä Timo.R ??
En ole ap mutta mulla on samantapainen kokemus Timo. R kanssa!!! :D
Miksi aina tälläisiin ketjuihin hyökkää joukko "kilttimiehiä" vinkumaan kuinka eivät saa ikinä naista koska ap/muut kommentoijat AINA valitsee sikamiehiä eikä juuri heitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt ymmärrä ollenkaan, että miten tuollaiset täydelliset torvelot saavat naisia treffeille mutta itse jään ilman koko alkutsättiä.
Viehättääkö naisia alkukantainen kehittymättömyys aivoissa vai mikä on?
Jos ne aiemmat tapaamiskerrat ovat menneet hyvin, niin miten se voi olla naisen vika, jos seuraavalla kerralla mies osoittautuu mäntiksi? Tuskin ap olisi treffeille mennyt, jos tuon kohtelun olisi voinut aavistaa.
Minä luulen, että mies teki kaiken tahallaan. Sillä on joku toinen kiikarissa eikä uskaltanut sanoa sitä ap:lle.
Aivan järkyttävän lapsellisen urveloa touhua, jos ei ole pokkaa sanoa niin olisi edes jättänyt reffit sopimatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina tälläisiin ketjuihin hyökkää joukko "kilttimiehiä" vinkumaan kuinka eivät saa ikinä naista koska ap/muut kommentoijat AINA valitsee sikamiehiä eikä juuri heitä?
Onhan se nyt aika kummallista kun kaikenmaailman pelle hermannit kelpaavat seuraksi.
Tätä tarinasta on ollut jo yksi varsio aikaisemmin. Tämä on rikastettu pesukoneliitännällä ja autossa odottelulla.
Vierailija kirjoitti:
Joo, o. Itse en koskaan tee noin naiselle.
Naista tulee kohdella aina hyvin, vaikka kuinka tuntuisi että pinna palaa.Ehkäpä jos rupean käyttäytymään töykeästi niin alkaa reffiseuraa löytyä.
Ei siis riitä, että puhuu törkeästi vaan pitää myös käyttäytyä todella itsekkäästi?
Sinulta meni jotakin aika perustavanlaatuista ohi tässä ap:n tarinassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, o. Itse en koskaan tee noin naiselle.
Naista tulee kohdella aina hyvin, vaikka kuinka tuntuisi että pinna palaa.Ehkäpä jos rupean käyttäytymään töykeästi niin alkaa reffiseuraa löytyä.
Ei siis riitä, että puhuu törkeästi vaan pitää myös käyttäytyä todella itsekkäästi?Sinulta meni jotakin aika perustavanlaatuista ohi tässä ap:n tarinassa.
Mutta hyypiö on sentään pääasyt treffeille, minä en.
Ap, kerro lisätietoja että miten hän on sitten käyttäytynyt edellisillä treffeillä, jos kerran on normaalisti käyttäytynyt? Mitä olette tehneet treffeillänne? Ja onko mies ottanut yhteyttä noiden viimeisten treffien jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku treffeillä söisi itse ruokaa tarjoamatta mulle, niin lähtisin heti ovesta ulos.
Tuollainen käytös on paitsi kaikkia etikettisääntöjä vastaan, mutta kielii myös todella syvästä itsekkyydestä. Jos ei treffeillä (joilla yritetään antaa parempi kuva itsestä kuin on todellisuudessa) pystytä normaaleihin hyviin tapohin, niin mites sitten kun mies paljastaa oikean minänsä. Sitten vasta onkin hauskaa.
Hei Ap, vaatii jo taitoa löytää noin kamalia miehiä. Seuraavat treffit menee varmasti jo paremmin! Ja ole varovainen kenen luokse menet.
Minun kanssa mies ei olisi päässyt edes tuohon ruokailuun asti. :D Olisin lähtenyt jo tuon autossa odottuttamisen jälkeen.
ps. vieläkö joku vuokraa videoita?
Mä kanssa - ja jos jätti avaimet virtalukkoon niin ovet lukkoon ja avaimet lähimpään pihakaivoon :D (No ei nyt sentäs, mutta kiusaus olisi ollut kova..)
Vierailija kirjoitti:
Ap, kerro lisätietoja että miten hän on sitten käyttäytynyt edellisillä treffeillä, jos kerran on normaalisti käyttäytynyt? Mitä olette tehneet treffeillänne? Ja onko mies ottanut yhteyttä noiden viimeisten treffien jälkeen?
Me tavattiin ihan ensimmäinen kerran baarissa. Mies oli kuskina kaverilleen eli selvinpäin. Juteltiin koko ilta ja mies oli aivan ihana. Itsestään huolta pitävä, komea, lihaksikas ja ystävällinen. Vaihdettiin numerot. Pari päivää siitä käytiin kahvilla, mies maksoi. Sitten hän kävi luonani muutaman kerran. Sitten sattui tämä eilinen. Tuli aivan puskista tuollainen käytös. Mies kovasti pyyteli luokseen ja vaikutti kiinnostuneelta :( laittoi viestiä olenko lähdössä viihteelle. En ole vastannut
Oletteko nussineet, millaista oli? ;)
Hah haa! Tuosta voi niin ennustaa millainen siippa tuo tyyppi olisi. Ajattelisi vain itseään ja muijankin pitäisi ajatella häntä, tietenkin myös kokata ja siivota. Elämä ja maailma on vain häntä varten, ei ketään muuta. Seksiä ei olisi ollenkaan kun ei ollut nytkään.
Jos menitte filmtowniin tai johonkin muuhun leffavuokraamoon niin mikset ostanut itsellesi karkkia ja sapuskaa? Oletko kenties sellainen jonka mielestä miehen pitää maksaa kaikki ja sit vasta saa seksiä? Ehkä tyyppi totesi sinut tulevaksi lompakkoloiseksi ja missään nimessä antanut karkkia eikä seksiä, koska lokkeilit hänen kämpässä.
Näitä tarinoita lukiessa tulee aina sellainen pienehkö lämmin tunne siitä, että ehkä jopa minä olisin ihan hyvä kumppaniehdokas. Ainakin antaisin pienen palan pitsasta ja nainen saisi syödä ne karkit joista en itse pidä. Kavereitakaan ei ole niin ei tarvitse pelätä, että menisin korjailemaan pesukoneita kesken illan. Illan elokuvana toimisi Rambo 2, sen jälkeen heittäisin naisen kotiinsa ja kotiin palattuani kaivautuisin peiton alle pötkimään, ehkä kävisin vielä hehkuttamassa treffejä AV:lla. Jos nainen kysyisi, että minkä elokuvan katsomme, kertoisin, että kyseessä on laadukas elokuva täynnä mieskauneutta ja tulista romantiikkaa. Olisin rehellinen ja huomioiva kumppani.
Terveisin Naispelko23
Täytyy vielä lisätä että olin tuntenut tyypin n. Kaksi vuotta jo ennen tätä episodia. Ekoilla treffeillä mies keskittyi minuun ja oli normaalin mukava. Veikkaan, että tuossa välissä hänen kiinnostuksensa lopahti syystä tai toisesta eikä viitsinyt vain sanoa sitä. Ihmettelen vain, miksi edes sitten pyysi minut luokseen. Teki vain itsestään juntin idiootin.