Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THE LOOK ja epäonnistuneet leikkaukset

Iiris
02.12.2016 |

http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000004890466.html

Mahtavaa että näistä puhutaan!! Varmasti moni leikkausta suunnitteleva muuttaa mielensä..

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko leikkaus olisi varmaan ollut turha, jos Cheyenne olisi alusta asti käyttänyt rintojaan kunnolla tukevia, oikeankokoisia liivejä ja urheiluliivejä sekä pitänyt rintalihakset kunnossa. Ymmärrän, että pienennysleikkauksia tehdään ihan terveyssyistä ja se on mielestäni hyväksyttävää ja tiedän myös, että isot rinnat alkavat myöhemmällä iällä joillain roikkua, mutta kun naisella on ikää vasta 22 niin tuntuu aika hurjalta.

Höpsis. Joillakin ne isot rinnat roikkuu jo nuorena, olipa sitten miten hyvässä kunnossa tai miten hyvät ja tukevat liivit.

Vierailija
42/58 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The look on puoskariklinikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa nyt Jylhää ja Pitkästä. Eikö se nyt ole selvää että kyseisen puljun leikkaukset epäonnistuu.

Vierailija
44/58 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C: llähän ei ole niitä implantteja, näin ymmärsin että niitä ei laitettu. Mutta miten nuo tissit ovat tuollaiset oudon malliset? Ne pienennetyt jotka olen kuvissa ja luonnossa nähnyt ovat olleet symmetriset- toki suomessa tehtyjä.

14

On sillä implantit, mutta ei ne, mitkä sovittiin etukäteen. Implanteissa on eroja. Nuo on jotkut halvat, väärin asennettu ja näköjään alkaneet jo kovettua. Ne kannattaisi nyt vaan heti poistaa, ja antaa rintojen parantua, ehkä myöhemmin korjata muotoa.

Olet väärässä. Tässä otteita hänen blogikirjoituksestaan leikkauksen jälkeen 20. elokuuta...

"Alkuperäisistä suunnitelmista poiketen, ja toisin kuin on uutisoitu, minulle tehtiin tällä reissulla pelkkä kohotusleikkaus. Olen hieman spesiaalimpi tapaus juuri (entisten) luonnostaan isojen rintojeni vuoksi, jonka vuoksi parhaimman ja kauneimman lopputuloksen saamiseksi kirurgini Mare Malvan mielestä oli paras tehdä pelkkä kohotusleikkaus alkuun. Ihoni laatu rinnoissani on todella joustavaa, minkä vuoksi minulla olisi ollut riski, että rinnat lähtevät pian uudestaan roikkumaan, mikäli implantit olisi laitettu samalta istunnolta. Normaaleissa tapauksissa implantointi kohotusleikkauksen yhteydessä olisi onnistunut."......

"Pieni identiteettikriisi meinasi tehdä tuloaan, mutta onneksi saan implantit kuitenkin, kun rintani ovat toipuneet tästä operaatiosta. Kyllä mä vaan tykkään itselläni isoista rinnoista eikä siitä mihinkään päästä. Tärkein asia, miksi leikkaukseen mentiinkin, oli se, että roikkumisesta päästään eroon ja siitä päästiinkin ! Ihoa poistettiin runsaasti ja huomaan itse, että rinnat tuntuvat täyteläisemmiltä ja ovat selkeästi koholla."...

"Olen kyllä superonnellinen, enkä malta odottaa, että toivun täysin ja näen lopullisen lopputuloksen."

Vierailija
45/58 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lupas mainostaa Lookia jossain blogissaan ja sai halvalla.

Oli etukäteen maksanut operaation.

Lookista on tehty paljon valituksia kuluttaja-asiamiehelle.

Ikinä en menis moiseen puljuun!

Näkeehän näistä kahdesta tyypistä minkälaiseksi monsteriksi sitä muuttuu.

Vierailija
46/58 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko leikkaus olisi varmaan ollut turha, jos Cheyenne olisi alusta asti käyttänyt rintojaan kunnolla tukevia, oikeankokoisia liivejä ja urheiluliivejä sekä pitänyt rintalihakset kunnossa. Ymmärrän, että pienennysleikkauksia tehdään ihan terveyssyistä ja se on mielestäni hyväksyttävää ja tiedän myös, että isot rinnat alkavat myöhemmällä iällä joillain roikkua, mutta kun naisella on ikää vasta 22 niin tuntuu aika hurjalta.

Höpsis. Joillakin ne isot rinnat roikkuu jo nuorena, olipa sitten miten hyvässä kunnossa tai miten hyvät ja tukevat liivit.

Miten se on höpsis, jos rintoihin erikoistunut lääkärikin on sitä mieltä, että kunnollisilla oikeankokoisilla liiveillä voi hidastaa ihon venymistä?

"Voiko rintaliivien hylkäämisestä olla terveydellistä haittaa? Tiedustelen asiaa rintoihin erikoistuneelta lääkäri Tibor Kovacsilta. 

- Kysymykseen ei ole olemassa yhtä oikeaa vastausta. Rintojen koko saattaa kuitenkin vaikuttaa niiden roikkumiseen. Suurempien rintojen tai implanttien paino saattaa venyttää ihoa. Tätä on mahdollista hidastaa tukevilla rintaliiveillä, hän sanoo."

http://www.cosmopolitan.fi/artikkeli/body-love/yha-useampi-nainen-ei-ka…

Eikö kannata mielummin jo heti siitä lähtien kun rinnat alkavat kasvaa satsata kunnon liiveihin kuin leikellä rintoja tai kärsiä riippuvista rinnoista myöhemmin?

Vierailija
47/58 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jylhä on firman kasvot (ja johtaja? ) mutta virallisesti The Look toimii bulvaaniyhtiön kautta. Jylhä valehtelee toiminnasta Suomessa Hs:n haastattelussa..

Vierailija
48/58 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen on käynyt Ressun lukion. En ymmärrä, miksi tai miten hän on jäänyt tuolle tasolle. "Kohukaunotar"... just. Noin hyvät lähtökohdat ja menee munaamaan täysin.

Vierailija
49/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitempään seuranneenna  "kohukaunotarta",  ni onhan tää nyt ihan kyseenalainen keino keikkua lehtien palstoilla. 

Vierailija
50/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

C: llähän ei ole niitä implantteja, näin ymmärsin että niitä ei laitettu. Mutta miten nuo tissit ovat tuollaiset oudon malliset? Ne pienennetyt jotka olen kuvissa ja luonnossa nähnyt ovat olleet symmetriset- toki suomessa tehtyjä.

14

On sillä implantit, mutta ei ne, mitkä sovittiin etukäteen. Implanteissa on eroja. Nuo on jotkut halvat, väärin asennettu ja näköjään alkaneet jo kovettua. Ne kannattaisi nyt vaan heti poistaa, ja antaa rintojen parantua, ehkä myöhemmin korjata muotoa.

Olet väärässä. Tässä otteita hänen blogikirjoituksestaan leikkauksen jälkeen 20. elokuuta...

"Alkuperäisistä suunnitelmista poiketen, ja toisin kuin on uutisoitu, minulle tehtiin tällä reissulla pelkkä kohotusleikkaus. Olen hieman spesiaalimpi tapaus juuri (entisten) luonnostaan isojen rintojeni vuoksi, jonka vuoksi parhaimman ja kauneimman lopputuloksen saamiseksi kirurgini Mare Malvan mielestä oli paras tehdä pelkkä kohotusleikkaus alkuun. Ihoni laatu rinnoissani on todella joustavaa, minkä vuoksi minulla olisi ollut riski, että rinnat lähtevät pian uudestaan roikkumaan, mikäli implantit olisi laitettu samalta istunnolta. Normaaleissa tapauksissa implantointi kohotusleikkauksen yhteydessä olisi onnistunut."......

"Pieni identiteettikriisi meinasi tehdä tuloaan, mutta onneksi saan implantit kuitenkin, kun rintani ovat toipuneet tästä operaatiosta. Kyllä mä vaan tykkään itselläni isoista rinnoista eikä siitä mihinkään päästä. Tärkein asia, miksi leikkaukseen mentiinkin, oli se, että roikkumisesta päästään eroon ja siitä päästiinkin ! Ihoa poistettiin runsaasti ja huomaan itse, että rinnat tuntuvat täyteläisemmiltä ja ovat selkeästi koholla."...

"Olen kyllä superonnellinen, enkä malta odottaa, että toivun täysin ja näen lopullisen lopputuloksen."

Tää on maksettu mainos Lookia varten!

Vierailija
51/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä intressi on tulla julkisuuteen "riehumaan" kun edessä vielä implanttien laitto. Olis jaksanu odottaa lopputulosta. Taitaa olla malttamaton, nyt ja heti-tyylillä. 

Vierailija
52/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut maksanut etukäteen, vaan aikoi maksaa tuon mainosalennuksen jälkeen jääneen leikkausmaksun 2000€ osamaksulla.

Sekin jäänee maksamatta, koska Cheyenne on täysin persaukinen, ja vaikuttaa että on tämän mustamaalaamisjutun kautta hakemassa myös uutta silikonisponsoria.

Vierailija
53/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta näkee taas suomalaisen naisen katkeruuden. Haukutaan mielin määrin Cheyenneä, vaikka todella rohkeasti toi asian esille. Lisäksi oltiin tutkittu, että the Look on saanut uskomattoman paljon valituksia. Mutta mitä pitää mennä omassa elämässä niin pieleen,'että nauttii tuollaisesta haukkumisesta? Ja miten voi päätyä nainen niin katkeraksi kuin täällä osa näistä kirjoittelijoista? Onko oma mies pettänyt ja siksi katkerana haukutaan nuorempia tyttöjä, jotka korostavat omaa seksuaalisuuttaan? Oikeasti ihmettelen. En ole Suomessa asunut enää useampaan vuoteen enkä missään muualla törmää tällaiseen asenteeseen kuin tällä palstalla.

Vierailija
54/58 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä aihe, mutta uskottavuus kärsiny.

Vierailija
55/58 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on ylipäätään niin vähän tietoa plastiikkakirurgien toiminnasta. He kuitenkin tuntevat ihmisen anatomian ja yksilön rakenteet,  alku lähtökohdat jne. Paikan päällä arvioiutuna  suunnitelmiin voi tulla hyvinkin muutoksia. Aina ei kirurgikaan pysty "ihmeisiin". Pettymys lopputulokseen on olemassa. 

Vierailija
56/58 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa niin hehkutti onnellisena ja kaikki meni niiiiin hyvin. Tarkkasilmäisenä löysin Cheyennen aktiivisena toisen plastiikkakirurgisia toimenpiteitä tekevän face-sivuilla. Tässä on ihan varmasti muitakin mukana. Takki on käännetty, mutta millä.

Vierailija
57/58 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että The lookin toimipiste on edelleen Helsingissä.

Vierailija
58/58 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpön. Mene etsimään sitä tietoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan