THE LOOK ja epäonnistuneet leikkaukset
http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000004890466.html
Mahtavaa että näistä puhutaan!! Varmasti moni leikkausta suunnitteleva muuttaa mielensä..
Kommentit (58)
Ei ole tälläkään tytöllä kaikki muumit laaksossa..
Järkyttävää miten nuori tyttö pilaa kroppansa.. en lähtisi The Lookille leikattavaksi vaikka mulle maksettais!
Törkeät olivat Tiina Jylhän vastaukset.
Toivottavasti tyttö nyt ainakin oppi tästä jotain.. julkisuuteen on vaan päästävä, hinnalla millä hyvänsä.
Rohkeaa Cheyenneltä lähteä puhumaan tästä julkisesti!! Hieno juttu
Kyllä asiakkaallakin pitää olla joku vastuu millaiseen puljuun lähtee tissejään leikkauttamaan. Tietoa kun voi etukäteen etsiä.
Itse en ikinä ottaisi silikoneja tallinnassa. Suomessa hyvämaineisella klinikalla voisin ottaa.
Halvalla ei saa hyvää eikä turvallista operaatiota.
Cheyenne on kuitenkin muutaman viikon kehunut uusoa rintojaan ja esitellyt niitä julkisesti. Kuinka moni on hönen kannustamanaan hankkinut uudet rinnat kyseisen firman kautta. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Kun leikkauksia tehdään todella paljon, aina sattuu virheitä mukaan. Tapahtuu kaikilla. Toki syytä muistaa, että arpien parantumiseen tarvitaan hyvä itsehoito ja rutkasti aikaa.
Komplikaatioiden mahdollisuus aina olemassa tolla alalla. Kai tää tyttö sen tiesi.
Vierailija kirjoitti:
Törkeät olivat Tiina Jylhän vastaukset.
Niimpä. "Jokainen suomalainenhan on oikeutettu terveydenhuoltoon". Eli viimekädessä veronmaksajat kustantavat näiden virolaisten puoskareiden epäonnistuneet leikkaukset. Hyi hitto mikä ahne kuminen lehmä.
Tuo C tuntuu olevan ongelmissa kaikkien kanssa. Aina.
Aina riidoissa tai polttanut sillat takanaan. Ja pesee likapyykkinsä lehtien palstoilla, milloin juoruaa edellisistä miehistään, milloin elämänsä muista ongelmista.
Uskooko sitä kohta enää kukaan?
Nuo tissit on epäonnistuneet muutenkin kuin arpien vuoksi. Todella huonosti tehty mastopexia.
Vierailija kirjoitti:
Tuo C tuntuu olevan ongelmissa kaikkien kanssa. Aina.
Aina riidoissa tai polttanut sillat takanaan. Ja pesee likapyykkinsä lehtien palstoilla, milloin juoruaa edellisistä miehistään, milloin elämänsä muista ongelmista.Uskooko sitä kohta enää kukaan?
Vaikka Cheyenne ei ehkä ole se penaalin terävin kynä, ei se oikeuta ahneita yrityksiä käyttämään hyväksi ihmisen heikkolahjaisuutta. En ymmärrä kohujulkisuutta tai oman yksityiselämän esittelemistä lööpeissä ja iltapäivälehdissä mutta propsit kuitenkin Cheyennelle että uskalsi tuoda esille oman epäonnistuneen kauneusleikkauksensa. Ehkä nyt joku nuori nainen tulee toisiin ajatuksiin ja välttyy jonkun epämääräisen virolaisen puoskarin silpomiselta.
Siis onko nuo arvet edes oikeessa kohdassa? Ihan hirveän näköiset viilletyt tissit, näyttää jonkun kidutusmurhan uhrilta.
On se järkyttävää, että pitää terveitä rintoja silvotuttaa.
Myönnän, että olen itsekin nuorempana harkinnut silareita. En niitä kuitenkaan ottanut (onneksi), vaan aikuistuin ennen kuin ehdin tosissani suunnitella leikkaukseen menemistä. Nykyään itse asiassa ihan tykkään tisseistäni. Ja arvostan terveyttäni.
Hesarin kommenttipalstalla luki väite, ettei Virossa pysty edes erikoistumaan plastiikkakirurgiaan lääkäriopinnoissa.
En tiedä onko väite tosi, mutta hurjalle kuulostaa, kun miettii kuinka paljon suomalaisia rynnii sinne halvempien kumitissien perässä :D
Vähän ohi aiheen, mutta minua ärsyttää suunnattomasti ihmiset, jotka menevät halvemman hinnan perässä ulkomaille leikkauksiin ja joutuvat hoidattamaan komplikaatioitaan julkisella meidän rahoista.
C: llähän ei ole niitä implantteja, näin ymmärsin että niitä ei laitettu. Mutta miten nuo tissit ovat tuollaiset oudon malliset? Ne pienennetyt jotka olen kuvissa ja luonnossa nähnyt ovat olleet symmetriset- toki suomessa tehtyjä.
14
Julkisuuttahan tällä taas haetaan. Todella harmillista, että Look joutuu kärsimään.
En ymmärrä miten kukaan Tiina Jylhän nähnyt haluaa leikattavaksi hänen klinikalleen.. :D