Lapsen jalassa outo jälki - etä valehtelee syyn?
Lapselle on ilmestynyt etävanhemman luona outo jälki jalkaan ulkosyrjälle. Jälkeä ei ollut etälle lähtiessä, mutta etä väittää että oli jo jalassa. Tämä ei kuitenkaan ole totta, koska lapsi tarkastetaan ulkopuolisen ihmisen toimesta etälle lähtiessä.
Mistä voi tulla noin sentin halkaisijaltaan, lähes tasareunainen tumma pyöreä jälki? Jäljen kohdalla oli rupi, kun lapsi tuli kotiin. Iho oli tulehtunut reilun kahden sentin alueelta tämän mustan jäljen ympäriltä.
Kommentit (68)
Lapsi on niin pieni, ettei puhu vielä.
Lääkäri katsoi jälkeä ja sanoi olevan pahasti tulehtunut. Jälki oli ruvella, jonka vuoksi lääkärikään ei osannut tarkkaa diagnoosia arvata.
Ex polttaa sikareita ja olen jopa ajatellut sen mahdollisuutta, mutta tuskin kukaan voi olla niin julma omalle lapselleen?
Päiväkoti tarkastaa, koska ex hakee lapsen muutenkin sieltä. Olen itse töissä silloin.
Tarkastetaan siksi, koska riitainen, väkivaltainen ero. Exällä alkoholiongelma.
Tuota polttamaa olen miettinyt itsekin, mutta keksiikö kukaan mitään muuta mistä voisi jälki tulla? Lääkäri ei osannut kuin arvailla.
siis jos ei ole takuita että lapsi on tapaamisissa turvassa.
Toi asian vieminen eteenpäin on siitä vaikeaa että on sun sanasi exän sanaa vastaan. Voi vielä kääntyä niinpäin että sinä olet polttanut lasta tupakalla että voisit syyttää exää.
Yh olet syyllinen ennenkuin pystyt todistamaan syyttömyytesi.
4
Ja turha hikeentyä. Asiallisia neuvoja vain kyselen. Tuomari on nämä tapaamiset exälle luvannut. En voi asialle mitään, ainakaan vielä.
ja sinä oletat että me täällä näkemättä tiedämme?!
Miksi lapsi tarkastetaan ulkopuolisen toimesta jos ei ole jo valmiiksi olemassa oletusta että joku on tässä kuviossa julma lapselle?
Tuomarille ehdotettiin valvottuja tapaamisia tapaamisia sovittaessa, mutta ei käynyt. Lakimieheni ottaa yhteyttä kyllä asioiden tiimoilta. Sosiaalitoimeen otin asiasta yhteyttä, mutta he vastuuttivat minut. Olen kuulemma lähivanhempana vastuussa lapsen olosuhteista etän luona? Voiko olla näin? Näin sanoi siis oman paikkakuntani sossu, kun pyysin heitä ottamaan yhteyttä miehen kotipaikan viranomaisiin. Ja pyysin nimenomaan siksi, koska tiedän exän kääntävän asiat päälaelleen, jos otan itse yhteyttä sinnepäin. Minua syytetään pian perättömistä lastensuojeluilmoituksista.
Ei voi ex väittää, että jälki olisi minulla tullut. Siitä todisteena exän laittama tekstiviesti, jossa arvelee jäljen tulleen päiväkodissa. Ja lapsi myös tarkastettu. Näin tapahtuu aina etälle lähtiessä, minun pyynnöstäni.
mutta ota kuva jäljestä päivämäärineen ja jos tuollaista tulee toiste niin pyydä että lääkäri dokumentoi sen kuvalla sairauskertomukseen. On sitten kättä pidempää oikeuteen jos on sinne tarvis mennä.
eikä suinkaan rupi
luultavasti lapsi on telonut jalkansa johonkin, raapaissut ohimennessään johonkin terävään tms.
lapset telovat itseään koko ajan.
Voihan palovammaankin tulla rupea päälle aikanaan. Mut ei se muuhun haavaankaan ihan heti tule.
Hyönteisen tai käärmeen purema joka tulehtunut? Aika iso kyllä sellaiseksi.
A HREF=
"http://www.aijaa.com/v.php?i=2314393.jpg"
TARGET="Aijaa.com">/img/t/00644/2314393.t.jpg">
kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa.. yhdistä teksti niin näkyy
minuun joku osui baarissa tupakalla kasvoihin, ja punainen jälki tuli siihen, joka hyvin äkkiä muuttui ruveksi.
Musta se näytti tulehtuneelta puremalta. Oisko joku toinen lapsi purrut lastasi päiväkodissa.
olisko joku eläin purrut ja tulehtunut? Just käytin oman tyttöni päivystyksessä kun jalat on ihan jauhelihana kun joku eläin purrut 3-4:stä kohtaa ja tulehtuneet.
Tai sitten polttanut jollain?
jälki tulisi.
Ap, mitä jos kävisit näyttämässä lapsen jalkaa jollakin toisella lääkärillä?
Lasta on päiväkodissa purtu, mutta jälki oli kyllä erilaisen näköinen.
Tupakastahan jälki olisi pienempi, mutta ex polttaakin sikareita humalapäissään. Mutta voiko kukaan oikeasti olla niin sairas, että tekisi niin pahasti omalle lapselleen?
Jälki on nyt jo aikalailla parantunut ja lapsi on taas isällään viikonlopun..
Kuka sen voi täällä tietää, mistä jälki tullut..