OMG! Sipilä kyselytunnilla: ”En ole enää yhteydessä toimittajiin, vaan oikaisen ne toisella tavalla”
Siis hankkii potkut niille toimittajille, jotka kehtaavat häntä arvostella? Suomi ei ole enää länsimainen sivistysvaltio.
Kommentit (115)
Yhyy, media sortaa mua ja vainoaa perhettäni. Nyt mä en kyllä enää sano niille ikinä mitään!!!
Voi vittu mikä tyyppi... seuraavaksi perustaa oman mediatalon?
Sipilältä on nyt unohtunut, että hän ei ole Suomen kuningas van pelkkä pääministeri, joka edelleen on vastussa tekemisistään ja tekemättä jättämisistään Suomen kansalle. Toimittajat ne tekemiset ja tekemättä jättämiset sitten suomalaisille raportoivat - vai aikooko Sipilä perustaa oman Sipilämedian, joka herransa armosta saa sitten Sipilän "oikean tiedon" välitettäväkseen, noin vain kritiikittä ja suureellisten ylistyslaulujen kera? Juha-Vladimir Sipilä-Putin kohta esittäytyy!
Sipilä painosti Yleä jo viime keväänä lopettamaan jutunteon hänen omaisuudestaan ja etenkin vakuutuskuorista.
http://www.hs.fi/politiikka/art-2000004890075.html?share=6defc0f644839f…
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, media sortaa mua ja vainoaa perhettäni. Nyt mä en kyllä enää sano niille ikinä mitään!!!
Livahti kyselytunnille siten, että toimittajilla ei ollut mahdollista esittää kysymyksiä.
Sipilä on tyypillinen rikas ja etuoikeutettu ja on tottunut, että hänen määräyksiään totellaan. Hän on yrittäjä, ei poliitikko, ei ministeri, vaan bisnesmies henkeen ja vereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Livahti kyselytunnille siten, että toimittajilla ei ollut mahdollista esittää kysymyksiä.
Oliko turvamiehet saattamassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääministerimme on siis pelkurikin vielä!
Vierailija kirjoitti:
Sipilältä on nyt unohtunut, että hän ei ole Suomen kuningas van pelkkä pääministeri, joka edelleen on vastussa tekemisistään ja tekemättä jättämisistään Suomen kansalle. Toimittajat ne tekemiset ja tekemättä jättämiset sitten suomalaisille raportoivat - vai aikooko Sipilä perustaa oman Sipilämedian, joka herransa armosta saa sitten Sipilän "oikean tiedon" välitettäväkseen, noin vain kritiikittä ja suureellisten ylistyslaulujen kera? Juha-Vladimir Sipilä-Putin kohta esittäytyy!
Kyllähän se pääministeri selvästi kuvittelee, että Ylen perustehtävänä on toimia tällaisena Sipilämediana. Epäsopivien juttujen kirjoittajille kenkää tai ainakin varoitus ja johtoa kiristetään vihjailuilla rahoituksen lopettamisesta, mikäli eivät tottele.
Eikö vaimo ole kuntavaaliehdokkaana Kempeleellä?
Jatkossa Yle lähettää vain Sipilän puheita ja ennakkosensuurin läpäisseitä uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä painosti Yleä jo viime keväänä lopettamaan jutunteon hänen omaisuudestaan ja etenkin vakuutuskuorista.
http://www.hs.fi/politiikka/art-2000004890075.html?share=6defc0f644839f…
Tästä jutusta käy selvästi ilmi tilanteen karuus: pääministerin omaisuudesta ei saa keskustella, se on kielletty aihe. Onko meillä nyt todella sellainen tilanne, että hallitus ja pääministeri voi sanella, mitä media saa kirjoittaa ja mikä on kiellettyä? Pelottavaa. Mitä muuta jää pimentoon?
Vierailija kirjoitti:
Eikö vaimo ole kuntavaaliehdokkaana Kempeleellä?
Ja varmasti menee läpi. Jos ei muuten, niin käytetään kirjekuoria avittamassa, koska kuorissahan tuo on muutenkin kunnostautunut...
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa Yle lähettää vain Sipilän puheita ja ennakkosensuurin läpäisseitä uutisia.
Beetaversio Ylen uudesta palvelusta löytyy jo:
Antti Yrjönen (@anttiyr) twiittasi 11:09 ap. on ke, marraskuuta 30, 2016:
Olen saanut haltuuni #Yle Uutisten uuden kehitysversion. #sipilä https://t.co/ulpD6I0fOX
(https://twitter.com/anttiyr/status/803888655987343361?s=03)
Minähän en poliitiikasta mitään ymmärrä, mutta siis miten ihmeessä tuo jäbä sai vielä tänään tulla töihin? Luulis että tälläsestä a. tajuaa erota itse b. erotetaan muiden toimesta välittömästi.
Mutta näköjään ei....
Olisi mielenkiintoista tietää, mitä muuta pääministeriin liittyvää Yle on jättänyt uutisoimatta...
Eikö Valtioneuvoston Markku Mantila ole tehtäviensä tasalla, vai miksi Sipilän annetaan ajaa yksin katastrofista toiseen? Nyt, jos koskaan, tarvittaisiin viestinnän ammattilainen kehään ja Sipilälle kapula suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä alkaa oikeasti muistuttamaan jotain hiekkalaatikkomeininkiä. "Sä otit mun lapion, nyt en enää leiki sun kaa!"
Kohta Berlusconi ja Putin on kilttejä poikia Suomen PM:n rinnalla...