OMG! Sipilä kyselytunnilla: ”En ole enää yhteydessä toimittajiin, vaan oikaisen ne toisella tavalla”
Siis hankkii potkut niille toimittajille, jotka kehtaavat häntä arvostella? Suomi ei ole enää länsimainen sivistysvaltio.
Kommentit (115)
– Hallitus ei yritä eikä voi missään tapauksissa vaikuttaa Ylen ohjelmien sisältöihin. Yle toimii täysin riippumattomana journalistisena tuottajana ja hyvänä sellaisena tästä eteenpäinkin. Meilllä ei ole mitään epäilystä tässä asiassa, ei hallituksen sisällä, ei minulla henkilökohtaisesti etteikö näin olisi tästä eteenpäinkin, Sipilä toteaa.
Miksi olette Sipilän kimpussa kuin hyeenat? Mitä pahaa hän on teille tehnyt? Vainotkaa vassareita, niistä tämän maan ongelmat johtuvat.
Sipilä on hupiukko. Miten voi mennä noin tunteisiin yks terrafame?
Onneksi Yle kuuluu meille, jotka maksamme sen toiminnan, eli kansalle.
Jos Ylen päätoimittaja ei pysty pitämään puolta pääministeriä vastaan ja takaamaan Ylen puolueettomuus, niin kansan pitää puuttua asiaan ja sellainen päätoimittaja pitää vaihtaa.
Toinen asia on sitten pitäisikö pääministerikin vaihtaa. Itse alan kallistua siihen suuntaan. Jos ei demokraattisen pelin säännöt ole hallussa, niin...
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette Sipilän kimpussa kuin hyeenat? Mitä pahaa hän on teille tehnyt? Vainotkaa vassareita, niistä tämän maan ongelmat johtuvat.
Kyllä nykyisen hallituksen päätökset, ne vähät mitä ovat saaneet aikaan, ovat aiheuttaneet monelle todella suuria vaikeuksia.
Eikö Sipilä tiedä, että huipulla tuulee?
Vierailija kirjoitti:
En halua asua maassa, jota hallitsee diktaattori. Tai ainakin mies, joka kuvittelee olevansa sellainen.
Sipilää ei pidä jättää rauhaan. Käristystä että sadaan uusi pääministeri. Kansa haluaa hänet pois, on aika lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Sipilää ei pidä jättää rauhaan. Käristystä että sadaan uusi pääministeri. Kansa haluaa hänet pois, on aika lähteä.
Juuri niin. Kuvitelkaa, jos nuori naispoliitikko, vaikka Li Andersson, olisi käyttäytynyt näin. Olisi jo matkalla Niinistön luokse esittämään eronpyyntöä.
Mitenköhän se nyt meinaa oikasta? Pitämällä blogia vai tiedottamalla avustajansa välityksellä? Valtiomme suurmies on hiljentynyt.
On sillä pokkaa. Ei voi muuta sanoa.
Hänen pitäisi erota. Tai erottaa. Tämä juttu kertoo vain siitä kuinka iso vitsi koko hallitus ja eduskunta on.
Sori ny jos tulee paha mieli, herra pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Ethän itse ole sen kummempi kun kehoitat vain vaihtamaan vainon kohteen.
Viittasiko Sipilä lausahduksellaan esim. Anna Politkovskajan kohtaloon? Kannattanee toimittajien olla varuillaan
Sipilän pitää erota! Kansan luottamus on mennyt.
Ihme tuuliviiri. Ensin täyttää toimittajan sähköpostin viesteillään ja sitten päättääkin vaieta kokonaan.
Se hyvä puoli tässä jutussa on että Uli on jättänyt naiset vaihteeksi rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Sipilän pitää erota! Kansan luottamus on mennyt.
Luottamus Sipilää kohtaan on täysi nolla.
Vituttaa kun politiikassa on sipilän ja bernerin kaltaisia loputtoman ahneita idiootteja. Toimitaan itse väärin ja kun jäädään kiinni, syyllistetään muita kaikin mahdollisin keinoin. Eivät itse tajua että näyttävät mm. nuorille mallia kuinka kaikki mahdollinen laitetaan omaan taskuun esimerkiksi hyväntekeväisyyden ja veronkierron avulla. Motivoi todella paljon tavallista kansalaista yrittämään ja maksamaan veroja. Minä ainakin teen kaiken mahdollisen työn mitä pystyy niin pimeänä.
Miksi minä maksan jokaisesta tienaamastani satasesta kolmekymppiä veroja, kun suuryritys joka maksaa miljoona osinkoja maksaa jokaisesta tienaamastaan satasesta maksimissaan kymmenen euroa verosuunnittelun avulla?
Nyt työttömänä en tunne häpeää nostaessani työttömyyskorvausta koska pahimmat pummit istuvat eduskunnassa.
Sipilä nyt ei selvästikään ole tilanteen tasalla ollut pitkään aikaan, mutta miksi katastrofinhallinnan ammattilaisille maksetaan palkkaa, kun osaamista ei käytetä? On ihan eri asia olla hölmö kuin olla hölmö ja kertoa se kaikelle kansalle.
t 19