Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä oleva miksi roikut palstalla työnantajan rahoilla aika paljon maksavat vuodessa palstalla roikkumisesta

Vierailija
01.12.2016 |

Jos sinulla olisi työntekijöitä, niinpä

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaajat pitävät yllä Lähetä tähän terkut jne... ketjua.

Vierailija
22/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tarvitsen koodaustyöstäni aina muutaman minuutin "ajatuksettomia taukoja", että alkaa taas työ luistamaan. En vaan pysty keskeytyksettä painamaan koodia tuntikaupalla. Siksi välillä käyn nettipalstoilla lukemassa jotain, ja sitten taas palaan työhön. 

Millasta on se koodaajan työ? Kyllä se minun kaverini on yrittänyt selittää, mutta kun en ymmärtänyt yhtään.

Ulkoisesti katsoen näyttää helpolta. Istutaan tietokoneella ja näpytellään. Mutta päällä on jatkuvasti ongelmanratkaisu, joka vaatii älyn ja logiikan erittäin kurinalaista käyttöä. On myös oltava erittäin huolellinen ja tarkkaavainen jatkuvasti, että ei tee bugeja ja että osaa huomioida tekemiensä muutosten mahdolliset sivuvaikutukset muualle.

Usein vastaan tulee myös erittäin haastavia ongelmia, jonka kaltaisia ei ole koskaan ennen ratkaissut, ei ainakaan sillä tekniikalla jota ko. projektissa on käytettävä. Nämä ongelmat on ratkaistava kovalla kiireellä, vaikka sinulla ei ole hajuakaan miten ne ratkaistaan. Tämä aiheuttaa usein painetta ja stressiä, kun joutuu googlaamaan aikataulupaineen alla ja kokeilemaan kaikenlaista, hakkaamaan päätä seinään kunnes ongelma ratkeaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarvitsen koodaustyöstäni aina muutaman minuutin "ajatuksettomia taukoja", että alkaa taas työ luistamaan. En vaan pysty keskeytyksettä painamaan koodia tuntikaupalla. Siksi välillä käyn nettipalstoilla lukemassa jotain, ja sitten taas palaan työhön. 

Sama juttu. Välillä täytyy olla vähän tyhjäkäynnillä, siihen tämä palsta sopii oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä