Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä oleva miksi roikut palstalla työnantajan rahoilla aika paljon maksavat vuodessa palstalla roikkumisesta

Vierailija
01.12.2016 |

Jos sinulla olisi työntekijöitä, niinpä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkumiseni täällä on ilmaista. Olen jukisella ja rahat verovaroista.

Vierailija
2/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei makseta ajasta vaan tuloksista. Juuri tänä aamuna kävi pomo ovella kiittelemässä hyvin hoidetusta hommasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän niin, että esimerkiksi kun tekee tietokoneella töitä, niin välillä on ihan mahdollista käydä palstalla. Jos kaivaa lapiolla kuoppaa, niin silloin se olisi aika mahdotonta.

Vierailija
4/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin pieni palkka että palstalla roikkuminen on täysin ansaittua.

Vierailija
5/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni työ on osin päiviystysluonteista. On monenlaisia myyjiä, valvojia, palomiehiä jne... Täytyy olla tarvittaessa paikalla, mutta työ ei ole keskeytymätöntä liukuhihnahommaa. Joidenkin on vissiin vaikeaa ymmärtää tätä?

Vierailija
6/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valtion virkamies, en jaksa katsoa aina kissavideoita.

Vierailija
7/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt on tehty jo aikoja sitten ja kotiinkin piti jo päästä. Jumitan täällä odottamassa erästä henkilöä, jonka piti tulla jo tunti sitten. Kun hän saapuu, tehdään yksi homma ja sitten pääsen kotiin. Mitäs tässä muuta tekis kuin roikkuis palstalla?

Vierailija
8/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt sanomaan kollegoille, että mulla ei ole paljoa töitä, antakaa, jos voin auttaa. Vedän tästä sen johtopäätöksen, että heilläkään ei juuri tähän aikaan paljoa töitä ole.

Vierailija
9/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun palkkani vastaa yhden (1) tunnin työskentelyä päivittäin. Typerää tässä työssä on se, että täällä pitää kuitenkin olla kahdeksan tuntia päivässä. Teen sen mikä riittää työnantajalle ja hänen maksamansa korvaus oikeuttaa yhteen työtuntiin päivittäin.

Vierailija
10/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 13 päivää putkeen hommia. Nyt en aijo tehdä mitään.

Vierailija
11/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nyt vapaalla, joten en roiku nyt työajalla palstalla. Mutta työni on päivystysluonteista. Eli suuren osan työajasta istun paikallani  valmiina lähtemään aktiivityöhön heti, kun käsky käy. Voisin toki istua nuo väliajat tuijottaen seinää tai vaikka katsoen televisiota. Mutta koen, että ihan se on sama, vaikka roikun aavella ne väliajat. Ei ala väsyttämään niin, kuin seinään tuijottaminen.

Vierailija
12/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounastauosta ei makseta.

terv. valtion virkamies

Vierailija
13/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä 10-12 tuntia päivässä vähintään 6 päivää viikossa ja lomaa pidän 1-2 viikkoa vuodessa. Näin on jatkunut  20 vuotta, tyypillinen yliopistotutkijan ura. Pitäisi varmaan tuntea syyllisyyttä, että  hukkaan osan tästä veronmaksajien kalliisti ostamasta ajasta netissä.

Vierailija
14/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen koodaustyöstäni aina muutaman minuutin "ajatuksettomia taukoja", että alkaa taas työ luistamaan. En vaan pysty keskeytyksettä painamaan koodia tuntikaupalla. Siksi välillä käyn nettipalstoilla lukemassa jotain, ja sitten taas palaan työhön. 

Vierailija
15/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se mode ja koodadi siellä hohoi.

Vierailija
16/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarvitsen koodaustyöstäni aina muutaman minuutin "ajatuksettomia taukoja", että alkaa taas työ luistamaan. En vaan pysty keskeytyksettä painamaan koodia tuntikaupalla. Siksi välillä käyn nettipalstoilla lukemassa jotain, ja sitten taas palaan työhön. 

Millasta on se koodaajan työ? Kyllä se minun kaverini on yrittänyt selittää, mutta kun en ymmärtänyt yhtään.

Vierailija
17/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Samantapaisessa työssä minäkin.

Vierailija
18/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työnantajan lupa.

Vierailija
19/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodaajan työ on sellaista että koodataan koodeja. Hyvin yksinkertaista. Silmissä sitten ihan vilisee ne kaikki koodit.

Vierailija
20/23 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö, tänään vapaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi