Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PETÄN rakasta miestäni. Tässä tarinani, josta paluuta ei enää ole.

Vierailija
11.03.2006 |

Ollaan oltu teineistä asti yhes, 15 vuotta jo. Kolme lasta, kivat työt, ystäviä ja tullaan hyvin toimeen toistemme kanssa. Rakastan miestäni ja arvostan tätä elämää, joka ollaan yhessä rakennettu.

Viimeisen vuoden aikana oon rakastunut toiseen ja meille on kehkeytynyt suhde, jota rajusti molemmat yritettiin vastustaa monta kuukautta. En enää ymmärrä itteäni, enkä tajua, miten saatoin antaa käydä näin. Rakastan siis edelleen miestäni, vaikka te varmaan sanotte, etten voi rakastaa, jos kykenen pettämään. En olis uskonut ennen tätä, että tosiaan voi rakastaa kahta miestä yhtä aikaa.

En tiedä, miks tän tänne purin. Mua ei voi kukaan auttaa, ja ite oon itteni tähän jamaan saattanut. Paluuta ei ole. Toisaalta, en tiedä huomisestakaan.

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä!! Kaikki sen on tajunnu alusta lähtien. Nämä kaks ovat vaan niin tyhmiä itte, että luulevat ettei kukaan tiedä. Osa työkavereista on suoraan sanonut, että asia on yleisesti tiedossa ja sen jälkeen nämä suunavaajat ovat kyllä saaneet paskamaista kohtelua. Miten läpinäkyvää onkaan että eka mies eroaa omasta vaimostaan maaliskuussa ja nainen ihan sattumalta omasta miehestään nyt. Ja tämä perheenäiti kehtaa vielä valistaa ystäviään tyyliin l" uulette varmaan että on kivaa kun on 2 miestä mutta kyllä mun moraali on aika koetuksella" . Jep, jep! Eipä tunnu moraali paukkuvan sillon kun kerran viikossa lähetään yhdessä " harrastamaan urheilua" ihan vaan työkaverin kanssa...

Vierailija
82/135 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppoa, kun on arvot ja periaatteet kohdallaan. Toisin sanoen ei ole koskaan ollut minkäänlaisia seksihaluja ketään muita kuin omaa aviomiestä kohtaan. Näin olen päättänyt jo pikkutyttönä, ja hyvin on siinä pysytty; muut miehet ovat aina olleet minulle näkymättömiä. Elämä on vaan täynnä niitä valintoja. Jos on ahne ja liiallisen mukavuudenhaluinen ja antaa itselleen liikaa vapauksia, käy juuri noin. Tiukka linja pitää parhaiten. Toivottavasti jokainen petetty saa joskus petoksen selville ja löytää arvoisensa puolison.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voihan rakastaa kahta lastaankin, ja kahta vanhempaansakin, miksei sitten kahta miestä.

Rakkaus ei katso aikaa tai vihkisormuksia.

Mutta ap, nyt kun et ole jäänyt vielä kiinni, on sinun omassa vallassasi päättää. Kun jäät kiinni se on sen jälkeen muiden vallassa. Yritä valita ennen kuin muut valitsevat puolestasi. Tuossa tilanteessa leikit tulella koko ajan.

Valitan, vaikka itse tietää että haluaisi molemmat ja voi rakastaa molempia, se olisi mahdollista vain jos ei VOISI jäädä kiinni. Ja näinhän ei ole.

Vierailija
84/135 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin fiksu ja kaiken perheensä eteen tehny mies. Muija on vaatinu elämän aikana vaikka mitä ja kaiken myös saanu. Mut se on tosiaan niin ettei toisille mikään riitä. Ikävä sanoa mut sillon kun ne meni naimisiin niin moni tiesi et asiassa tulee käymään just näin. Kun on sairas itsetunto niin ei se yhden miehen huomio sellaselle typykälle montaa vuotta riitä. Siinä tapauksessa tosiaan ei miehen tiedä mihin paskaan kätensä upottaa...

161

Vierailija
85/135 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa ennen kuin toimitte. Aikuiset ihmiset kestävät kyllä eron, lapset siinä kärsivät. Avioerolapset ja ehjän perheen lapset ovat eri viivalla monessakin suhteessa. Aikuisen tehtävä on ottaa tilanne haltuun ja vastuu perheestään.

Vierailija
86/135 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harkitsen eroa. Sen jälkeen on ehkä vuorossa uusi rakkaus minullekkin. Minä en ymmärrä kuinka muka hyvässä, rakkausliitossa voi rakastua toiseen? Ei se voi olla silloin hyvä liitto, jotain siitä puuttuu? Minä toivoisin että rakastaisin miestäni, ettei tarvitsisi erota, mutta kun me emme tule edes toimeen keskenämme, riitelemme vaan ja loukkaamme toisiamme. En olisi hämmästynyt jos mieheni nyt rakastuisi toiseen. Mutta jos olisimme ns. onnellsia, loukkaisi kyllä paljon pahemmin jos mieheni menisi ja rakastuisi toiseen. Sinä leikit siis tulella.

Vierailija
87/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlainen juttu, mutta mitään fyysistä ei ole tapahtunut. Omaa miestäni en enää rakasta samalla tavalla kuin tätä toista.

*halaa*

Vierailija
88/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastua/hullaantua/rakastua toiseen mieheen. Jos todella ajattelit avioliiton solmiessasi, että sellaista ei voisi tapahtua, olet -anteeksi vain- todella naiivi, suorastaan tyhmä. Mutta avioliitto onkin TAHTOA, ei tunnetta. Avioliitto on tahtoa kieltäytyä petoksesta, ja tehdä ne vaadittavat toimenpiteet joita petoksen ehkäisy vaatii. Sinulla ei sitä tahtoa, päättäväisyyttä ja itsekuria ollut, siksi sinä petät.

Vierailija
89/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hänellä, kenen kanssa miestäni petän ja mulla. Me ei todellakaan olla valmiita uhraamaan näin monen ihmisen elämää yhteisen onnemme takia. Toisaalta, me ollaan tavallaan jo pilattu monen ihmisen elämä, kun petetään koko ajan.

ap

Vierailija
90/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNI on perhe, onni on rakkaat lähimmäiset, lapset, koti ja aviomies.

Olet todella pieni, pieni ihminen. Voi, miten kaltaisiasi säälinkään! *halaa*

Vierailija
91/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerintä maailmassa on kommentoida silloin kun mitään todellista sanottavaa ei ole.

Vierailija
92/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kaiken hirveän hyvin. Ja oon selvittänyt moneen kertaan itelleni faktat, joihin luulin olleeni etukäteenkin varautunut. Oon kyllä pystynyt vastustamaan monenlaisia tilanteita ja miehiä. Tässä kohtaa vaan kaikki mun loogisuus, voima ja tahto haihtui jonnekin... En vieläkään ihan tajua, mitä on tapahtunut. Tai siis en tajua niitä prosesseja, joita mussa tapahtui, että annoin tän tapahtua.

Kyllä, tajuan ja tiedostan, että mussa on vikaa. Tajuan, että multa puuttuu itsekuria ja tahtoa, jota tässä olis tarvittu. Se tajuaminen ei vaan tässä kohtaa kamalasti auta.

ap

Vierailija
93/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin haukut ja sitten halaat. Häh? En kaipaa haleja noiden sanojen jälkeen, kiitti vaan. Tajuan haukkumattakin olevani varsin pieni.

ap

Vierailija
94/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen: Et oo ottanut vielä liikaa askelia. Sulla on vielä mahdollisuus palata. Jäitä hattuun ja vaakaan, niin tajuat, mitä sun pitää tehdä...

ap

Vierailija
95/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei tee koti ja aviomies onneliseksi.

Vierailija
96/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihan oikeessa. Nyt en ole jaksanut tuosta näkökulmastakaan asiaa ajatella. Oon kyllä niin sumussa. Voin tosiaan vielä pelastaa jotain... Jos lujuutta löytyis jostain sen verran.

ap

Vierailija
97/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa pettämistä ja pettämistä. Ensimmäinen pettäminen on juuri sellaista vastuutonta missä vain ja kenen kanssa vain pettämistä - housut kintuissa juoksemista.

Sitten taas saattaa tapahtua juuri niin että rakastuu toiseen ihmiseen. Mutta jos et todellakaan halua hajoittaa perhettäsi niin kannattaisi miettiä miten lopettaa tuo suhde. Tai sitten selvität oikeasti MITÄ välillänne on.

Vierailija
98/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet väärin, ja turha täältä mitään sympatiaa haalia. Sinun olisi pitänyt kantaa vastuusi jo ajat sitten.

Vierailija
99/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pilannut jonkun ja sinun pitää olla NAINEN ja kertoa mitä olet tehnyt. Sen jälkeen miehelläsi on oikeus joko heittää sinut pellolle tai huolia sinut vieläkin, mutta miehelläsi on OIKEUS tietää missä sinun elämäsi menee.

petetty, joka onneksi ehti vielä saada ihmisarvoisen elämän

Vierailija
100/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aletaan uskotella itselleen että kyse on suuren suuresta rakkaudesta ja että näille tunteille ei kerta kaikkiaan voi mitään.

Tiedätkö, ap, että rakkaus ei vaan tapahdu ->rakkaus on toki tunnetta, mutta se on paljon enemmänkin. Se on luottamusta, aikaa, tahtoa, halua sitoutua.. se vaatii uskollisuutta ja rehellisyyttä. Vaikuttaa siltä, että sinä et osaa erottaa jyviä akanoista. Toki voimakas kemia ja toisesta pitäminen voi vaikuttaa rakkaudelta, mutta minua ulkopuolisenakin suorastaan loukkaa miehesi puolesta, kuinka voit edes verrata jonkin lyhytaikaisen tuttavuutesi kanssa kokemaa miehesi ja sinun 15-vuotiseen taipaleeseen.

Tunne-elämältäsi olet teini-ikäisen tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi