Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PETÄN rakasta miestäni. Tässä tarinani, josta paluuta ei enää ole.

Vierailija
11.03.2006 |

Ollaan oltu teineistä asti yhes, 15 vuotta jo. Kolme lasta, kivat työt, ystäviä ja tullaan hyvin toimeen toistemme kanssa. Rakastan miestäni ja arvostan tätä elämää, joka ollaan yhessä rakennettu.

Viimeisen vuoden aikana oon rakastunut toiseen ja meille on kehkeytynyt suhde, jota rajusti molemmat yritettiin vastustaa monta kuukautta. En enää ymmärrä itteäni, enkä tajua, miten saatoin antaa käydä näin. Rakastan siis edelleen miestäni, vaikka te varmaan sanotte, etten voi rakastaa, jos kykenen pettämään. En olis uskonut ennen tätä, että tosiaan voi rakastaa kahta miestä yhtä aikaa.

En tiedä, miks tän tänne purin. Mua ei voi kukaan auttaa, ja ite oon itteni tähän jamaan saattanut. Paluuta ei ole. Toisaalta, en tiedä huomisestakaan.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kerro asiasta. se voi olla melkoinen shokki sinulle ja perheellesi. valinta on sinun..

Vierailija
42/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa se, kun luulette kolkuttelevanne Taivaan portteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vittu pääs ympäri ja pakene vuorille raamattuas lukemaan.

Vierailija
44/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teille tuomitsijoille käy joskus itsellenne samalla tavalla ja joudutte järjestelemään mustavalkoisia maailmankirjojanne uusiksi.

ja jos rakastuminen ei ole " oikeaa rakkautta" niin millä perusteella olette itse miehenne valinneet? Tahtomalla vain? ehkä ette ole koskaan edes rakastaneet miestänne oikeasti, siinä teille petosta.

Vierailija
45/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja teillekin sinne Hitler Jugendin viikonloppuleirille!

Vierailija
46/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jo tuossa nukkumaan. En oikein taida enää jaksaa kommentoida mihinkään mitään, mutta kiitos keskusteluun osallistuneille.

ap

Vierailija
47/135 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko eroon nyt siitä sivusuhteesta? Siis siitä ystävyydestä ja keskusteluista kans?

Vierailija
48/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tiedän, että mun TÄYTYY irrottautua siitä, kokonaan. Tarkottaa sitä, että en voi olla missään yhteyksissä tän miehen kanssa, sen verran heikko hänen suhteensa oon. Se vaatii vaan aikamoisia käytännön järjestelyjä. Voi olla, että joudun muuttamaan tai vaihtamaan työpaikkaa.

ap

Vierailija
49/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat tuolla, että " en ole tällainen" . Minä jätin ex-poikaystäväni toisen miehen vuoksi, suunnattoman ihastuksen kourissa. Rakastin molempia miehiä aivan hirveästi. Valinta oli erittäin vaikea. Meillä ei kenelläkään ollut lapsia kyllä, eikä avioliittoja.

En IKINÄ olisi uskonut, että minä olenkin tuollainen kusipää, joka vaihtaa pitkäaikaisen (5 vuotta) poikaystävän kuin sukat! En ikinä uskonut pystyväni moiseen. Ei sitä kukaan tiedä, ennenkuin kohdalle osuu...helppo on tuomita ja haukkua.

Vielä 7 vuottakin tuosta tapauksesta mietin, teinköhän sittenkään oikein. Olen kyllä erittäin onnellinen sen uuden ihastukseni kanssa, joka on nykyisin aviomieheni ja lasteni isä. Mutta silti, oliko se ruoho siltikään vihreämpää aidan toisella puolella? Tämän uuden mieheni kanssa tunsin vahvaa " sielujen sympatiaa" ja se teki ratkaisun lähteä tämän uuden miehen kelkkaan. Mutta ihan varmasti olisin ollut onnellinen myös entisen poikaystäväni kanssa, ja lisäksi meillä olisi ollut ihanat muistot monen vuoden ajalta. Tämän suhteen muistot alkuajoilta ovat likaiset ja surulliset(sielujen sympatiasta huolimatta).

MUTTA teidän suhteessanne on lapsia, eikö? Ajattele lapsiasi! Älä riskeeraa heidän onnellisuuttansa sinun onnesi vuoksi! Minun isäni oli pettäjä ja sen vuoksi vanhempani erosivat. Oli meille lapsillekin kamalan tuskaisaa nähdä, että vanhemmat ovat surullisia ja riidoissa. " vanhempien onnellinen liitto on lasten paras koti" on aivan totta! Jos yhtään tuntuu siltä, että rakastat miestäsi ja te voisitte onnellisina elää yhdessä, kasvattaa lapsianne, katkaise HETI suhde tähän mieheen (tee tarvittava, työpaikan vaihto tai muutto, mitä vaan) ja katse kohti tulevaisuutta.

Nimittäin jos jatkat suhdetta, ja pettämisesi paljastuu, siten vasta on olosi kauhea! Pystyt siihen, ole luja. A j a t t e l e lastesi parasta. Koska tämä vaikuttaa heihinkin.

Niin, ja älä masennu liikaa noista tuomitsijoiden kommenteista. Nosta pää pystyyn, tiedät itse, että et ole huono ihminen. Todistat sen myös itsellesi katkaisemalla suhteen.

Voimia sinulle.

Vierailija
50/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää antaa mulle voimia tehdä oikea ratkaisu ja pysyä siinä. Kiitos sinulle, ihana 111, vai mikä numero olitkaan!

ap

Vierailija
51/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat fiksulta ihmiseltä. Vaikka tilanteesi on monin tavoin hirveän vaikea, uskon, että sinulta löytyy voimat tehdä oikea päätös teidän kaikkien kannalta.

Aurinkoista kevättä ja uusia, puhtaita tuulia elämääsi!

111

Vierailija
52/135 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole missään kohtaa ilmaissut hyväksyväni asiaa. Joku muu ketjussa on ehkä niin sanonut, mutta en minä.

ap

Vierailija:

jos olisit minun vaimoni, en haluaisi nähdä sinua enää koskaan. Uskomatonta! Ja vielä hyväksyt itse asian! Olet sairas, muuta en voi sanoa..

Vierailija
53/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla mukava tulla vanhoilta liukkailta miehensä nussittavaksi. Kivaa puuhaa teillä. Eipä käy kateeksi.

Vierailija
54/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolahtaa meinaan liian likeltä omaa elämääni nuo sanavalinnat.. Kakkosasunto esimerkiksi.. Mutta jos ne nimikirjaimet jotka tuolla paljastettiin, kuuluu oikeastikin tähän tarinaan, ei ole sitten huolta.. mutta jos ei.......... Alkaa tässä vain mietityttämään. Ettei liippaa liian likeltä tämä tarina..

Vierailija
55/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pelkää, että mies sairastuu henkisesti tai elämänsä musertuu. Just tyypillinen itsekeskeinen, itsekäs huorintekijä. Luulee olevansa maailmannapa ja korvaamaton. Toivottavasti miehesi tajuaa jättää sut ennenkun sairastuuhenkisesti ihan vaan sen takia, että kattelee tollasta tyyppiä...

Vierailija
56/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kyllä mä sen kestän, ja tajuan toki olevani moraaliton, alhainen ja kaikkea mahdollista niiden väliltä. Enkä tosiaan tartte mitään sympatiapisteitä. Ihmettelen vaan sitä, ettei joillain tosiaan oo muuta sanottavaa kuin haukut.

ap"

..mutta koska niin moni muu on sen jo tehnyt puolestani, tyydyn vain sanomaan, että (aivan liian) moni on saanut pettäjältä ikuiset arvet tekosistaan. itse sain kivan pikku taudin petolliselta mieheltäni hänen " varovaisuudestaan" huolimatta, joten kaikki pettäjät ansaitsevat mielestäni haukut.

voi siis olla että sinut tuomitsevat haukkujat ovat olleet petetyn asemassa..sinun pitäisi ymmärtää jos todella kadut tekojasi.

Vierailija
57/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..totuus taitaa olla se, ettei ap uskalla kertoa miehelleen koska pelkää miehen jättävän hänet. sehän on meidän jokaisen pelon taustalla:

_hylätyksi_tulemisen_pelko!_

Vierailija
58/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen tietää, että pettäminen ei ole kovin kaunis asia, ap tietää sen ihan varmasti itsekin.

Jokainen tekee virheitä ja toivon mukaan myös oppii niistä. Tässä tilanteessa, kun virhe on jo tapahtunut, ainoa järkevä asia on yrittää auttaa ap tilanteen yli, parempaan alkuun elämässään. Mitä se sättiminen tässä ketään auttaa? Syyllisyys on ap:lla niskassaan jo muutenkin.

111

Vierailija
59/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edelleen olen sitä mieltä että ne jotka täällä ovat kirjoittaneet viestiä pelkästään haukkuakseen, osoittavat sanansa oikeasti heidät pettäneelle ihmiselle. siksi sävy on niin tuomitseva.

ajatelkaa miten paljon maailmassa olisi vähemmän surua jos kukaan ei pettäisi..?

Vierailija
60/135 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkii sivuhistoriaa ja löytää tämän keskusteluaiheen? Taikka mitä jos niiden koneelle on asennettu sellanen ohjelma joka tallentaa kaiken mitä sillä kirjottaa.... Siinäpä jäis Ap verekseltään kiinni!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme