Apua, hätätilanne!! Mieheni aikoo perua häämme ja jättää minut mikäli en suostu ottamaan hänen sukunimeään!
Minä ja pitkäaikainen miesystäväni olemme menossa ensi kesänä naimisiin. Valmistelut ovat jo erittäin pitkällä ja kutsutkin on jo lähetetty. Meille on kuitenkin tullut sukunimiasiasta kiistaa, koska aion pitää oman nimeni niaimisiin mennessämme. Nyt mies on sitten ilmoittanut, että koska hänelle on ensiarvoisen tärkeää se, että hän saa antaa oman sukunimensä tulevalle vaimolleen ja minä en siihen halua suostua, niin hän ei voi enää jatkaa minun kanssani.
En todellakaan halua, että mieheni jättää minut tämän takia! Mies on elämäni suurin ja vahvin rakkaus enkä todellakaan voisi kuvitella loppuelämääni ilman häntä. Auttakaa miten saisin miehen ylipuhuttua jättämään aikeensa häiden perumisesta ja suhteen lopettamisesta?
Ja ennenkuin sanotte, että mies on jokin manipuloiva narsissi tms niin ei, mies ei ole koskaan manipuloinut minua yhtään mihinkään koko kuusivuotisen suhteemme aikana tai kohdellut muutenkaan kaltoin minua. Hän on ollut minua kohtaan maailman ihanin ja huomaavaisin, ja huomioinut minut paremmin kuin yksikään entisistäni.
Lähettäkää kaikille kutsutuille tiedote, jossa kerrotte, että häät ovat vielä epävarmat. Sitten molemmat kertojat oman syynsä ja perustelut sille. Tämähän olisi selkeä tapa kertoa sukulaisille tilanteesta.
Liittäkää vielä varmuuden vuoksi linkku vauvasille. Sitten avatkaa suljettu facebook -ryhmä kaikille kutsutuille.
Näin toimimalla saatte varmasti ratkaisun. Toisaalta saatte varmaan myös häät peruttua.