Miksi lihavat eivät laihduta?
Hoikempana ja terveellisenä on paljon pirteämpi ja mukavempi olla.
Kommentit (47)
Kiitos huolenpidosta, mutta mun pirteydessä ei ole mitään vikaa ja musta on paljon mukavampaa kun ei tarvitse vahtia jokaista suupalaa 😁
Tuntemani lihavat ja minä mukaanluettuna ei kyllä paljon muuta teekkään kuin laihduttaa. Kokeneimmat on laihduttaneet jopa kymmeniä kertoja.
Vain pässit eivät tajua, että pelkkä laihduttaminen ei ratkaise itse ongelmaa.
Miten viitsit jumittaa näihin lihavat sitä ja tätä juttuihin? Aina vaan uusia avauksia, joihin saat vastauksia ja sitten taas uusi avaus ihan kuin et jo vastauksia olisi saanut. Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin?
Miksi väsyneet eivät piristy? Tätä kysyn itseltäni toisinaan. Miksen ota itseäni niskasta kiinni ja piristy? Kellään tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Hoikempana ja terveellisenä on paljon pirteämpi ja mukavempi olla.
Lihavuus lisää ruokahalua hormonihäiriön takia.Laihtuminen voi olla vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei tyhmät viisastu?
Viisaana olisi paljon fiksumpaa olla.
Moi läski. Maistuiko eilinen sipsipussi hyvälle? Entä morkkis sen jälkeen kun selkäranka petti taas kerran?
Pieni ylipaino 10-15 kg on kaunista naisella.
Trolli se on, jättäkää huomiotta.
Jospa sä kertoisit? Nimimerkki. yritetty on
Vierailija kirjoitti:
Sekin on diabetesriski vaikkei ulkonäössä haittaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on diabetesriski vaikkei ulkonäössä haittaisikaan.
Geenit on diabetesriski, vaikkei ulkonäössä haittaisikaan.
Miten helkkarissa täälläkin on jatkumolla näitä lihavuuskirjoituksia, jollakin tai joillakin on päähänpinttymänä näköjään ihmisten painokilot, mitä hittoa se ketään muuta haittaa,minkä kiloinen ihminen on? Ja jokainen kyllä tuntee itse itsensä, onko olo millainen, oli sitten lihava tai laiha. Jos jollekin on itselleen pääongelma se, minkä painoinen on, ja päässä ei pyöri muuta kuin oma ulkonäkö, niin eipä siellä maailman lyhyemmällä pururadalla taida muutakaan olla kuin pelkkää sahanpurua. Kilo sinne tai tänne ihmisvartalossa ei ratkaise elämässä yhtäkään todellista ongelmaa, ja ei ole todistettu sitäkään, että onko lihavat sen sairaampia kuin laihatkaan. Syöpä ainakin näyttää iskevän jos on iskeekseen niin laihaan kuin lihavaankin.
Naistenkin pukeutumisessa nykyisin on muotina pukeutua sellaisiin väljiin tunikoihin, joten eipähän haittaa, vaikkapa pikkusen keskivartalossa läskiä olisikin ja tissejähän toiset pikkulattarintaiset naiset menevät oikein operoittamaan pumppauttamalla tekomassaa niihin läpyskiinsä, että sekin puoli on lihavammilla naisilla ihan luomusti kunnossa, ja suurin osa miehistä tykkää isoista tisseistä. Se on ainakin fakta.
Minusta ainakin näyttää naisimmeinen pahalta ja sairaalta, jos vartalo on sellainen, että tyhkää ei ole ihon alla yhtään vaan luurango paistaa lävitse ja lapaluut töröttää selkäpuolella kuin selkäpiikkeinä. Luut senkun kolistelevat laihan liikkuessa. KOLIKOLIKOLIKOLI....
Niih trolli, miks ei ihmiset ole robotteja jotka aina tekis kaiken ihan kaikkien oikeiden oppien mukaan? Miksi, miksi, miksi? Miksi ihmiset ovat lihaa, luita, nesteitä, tunteita, sieluja, sydämmiä? Miks ei ihmiset ole peltiä ja konerasvaa? Miksi, miksi, miksi?
Jatkan edelliseen vieläpä, että kumma kyllä harvoin olen nähnyt hoikkaa ja nauravaista iloilmeistä ihmistä, sellaisia tuimia, huulet alaspäin tyyppejä kaikki luisevat ukot ja akat ovat, aina on ilme sellainen, että niinkuin olisivat suutuksissaan alati koko maailmalle. Mutta ehkäpä sitä se teettättää kun koko ajan pitää laskea kaloreita, ettei vaan söisi liikaa ja herkuttelisi ja nauttisi elämästään, tästä ainokaisestaan.
Lihavat on lepposia. Kaunista se ei kyllä ole, eikä terveellistä. Hyvä sääntö on se, että saa painaa maksimissaan sen mitä on yli metrin pitkä. Eli 160 senttiä, 60 kiloa, 190 90 kiloa jne. Ajatelkaa itseänne ja laihduttakaa, ei ole vaikeaa jos halua on.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan edelliseen vieläpä, että kumma kyllä harvoin olen nähnyt hoikkaa ja nauravaista iloilmeistä ihmistä, sellaisia tuimia, huulet alaspäin tyyppejä kaikki luisevat ukot ja akat ovat, aina on ilme sellainen, että niinkuin olisivat suutuksissaan alati koko maailmalle. Mutta ehkäpä sitä se teettättää kun koko ajan pitää laskea kaloreita, ettei vaan söisi liikaa ja herkuttelisi ja nauttisi elämästään, tästä ainokaisestaan.
Johan vitsin murjaisit. Vain lihava on onnellinen? voi sitä läskejä yrittää perustella miten haluaa. Tee vuoden teko, laihduta.
Mulla tämä on aika lailla tietoisen harkinnan tulos. Nautin enemmän ylensyönnistä kuin mitä koen menettäväni lihomisen takia. Elämäntapavalinta vähän niin kuin joku tupakoiminen (en tupakoi).
Miksei tyhmät viisastu?
Viisaana olisi paljon fiksumpaa olla.