Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette miehet todella pienistä naisista?

Vierailija
30.11.2016 |

Jos nainen on tosi pieni esim. 150-155cm ja paino jotain päälle 40kg. Mitä miehille tulee mieleen? Mitä tunteita herättää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan monista miehistä kiihottavaa.

Vierailija
2/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tuntemattomien ihmisten koot herätä mitään tunteita. Sitten jos suusta tulee jotain järkevää juttua ja kodin kirjahyllyssä on muutakin kuin hömppää, alkaa kiinnostamaan vähän enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen että vaihteluna voisi olla ihan kivaa harrastaa tuollaisen naisen kanssa seksiä jossa roolit on sellaiset että minä olen se iso vahva mies isolla sukuelimelläni joka ottaa pienen hennon naisen jolla on vain pieni reikä, pieni peppu ja rinnatkin aivan olemattomat.  Nainen ei edes koskisi sukuelimeeni vaan lähtökohta olisi se että "miehen penis on vain panemista varten, ei sitä varten että sillä ratsastetaan tai että sitä otetaan suuhun".

Tuollaisen naisen kohdalla voisi kyseinen seksi olla jopa toimivaa.

Ei edellämainittu seksi toimisi sellaisen naisen kanssa joka on fyysistesti vahva, johtajatyyppiä, isot rinnat hölskyy, tykkää tehdä aloitteet ja kertoo aina kuinka paljon haluaa "panna minua" ja ties mitä.

Vierailija
4/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vartalon mallista.Ei kaikki lyhyet naiset ole automaattisesti siroja ja naisellisia.Lyhyt,mutta raskastekoinen nainen voi olla myös hyvin epänaisellinen.

Pieni nainen viehättää,jos on sirot sääret ja kädet ja jalat ja sellainen kevyt askellus.

Vierailija
5/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoero kiihottaa, mutta en tiedä sitten mitä se käytännössä olisi.

Vierailija
6/6 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania,olen aina pitänyt pienikokoisista naisista. tv.sinkkumies.