Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavat eivät laihduta?

Vierailija
30.11.2016 |

Hoikempana ja terveellisenä on paljon pirteämpi ja mukavempi olla.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan edelliseen vieläpä, että kumma kyllä harvoin olen nähnyt hoikkaa ja nauravaista iloilmeistä ihmistä, sellaisia tuimia, huulet alaspäin tyyppejä kaikki luisevat ukot ja akat ovat, aina on ilme sellainen, että niinkuin olisivat suutuksissaan alati koko maailmalle. Mutta ehkäpä sitä se teettättää kun koko ajan pitää laskea kaloreita, ettei vaan söisi liikaa  ja herkuttelisi ja nauttisi elämästään, tästä ainokaisestaan.

Lihavana ihmisenä voin sanoa, että ylläoleva on ihan paskapuhetta ja millä lihavat yrittävät mollata laihempia ihmisiä. Ei laihojen ihmisien tarvitse jatkuvasti kaloreita laskea, siihen riittää ihan oikein syöminen. 

Sama kuin sanoisi, miten lihavat eivät voi nauttia elämästä, kun eivät kykene juoksemaan tai muuten liikkumaan  vapaasti ja reippaasti ilman, että hikoavat paidat märiksi. 

Vierailija
22/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan edelliseen vieläpä, että kumma kyllä harvoin olen nähnyt hoikkaa ja nauravaista iloilmeistä ihmistä, sellaisia tuimia, huulet alaspäin tyyppejä kaikki luisevat ukot ja akat ovat, aina on ilme sellainen, että niinkuin olisivat suutuksissaan alati koko maailmalle. Mutta ehkäpä sitä se teettättää kun koko ajan pitää laskea kaloreita, ettei vaan söisi liikaa  ja herkuttelisi ja nauttisi elämästään, tästä ainokaisestaan.

...ja vieläkin jatkan, että laihoilla, etenkin yli nelikymppisillä, on naaman iho sellaista kuin kreppipaperia, ryppyä rypyn vieressä, kun ei ole läskiä edes naamassa, rumentaa rypyt kyllä ihan s...nasti!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helkkarissa täälläkin on jatkumolla näitä lihavuuskirjoituksia, jollakin tai joillakin on päähänpinttymänä näköjään ihmisten painokilot, mitä hittoa se ketään muuta haittaa,minkä kiloinen ihminen on?  Ja jokainen kyllä tuntee itse itsensä, onko olo millainen, oli sitten lihava tai laiha.  Jos jollekin on itselleen pääongelma se, minkä painoinen on, ja päässä ei pyöri muuta kuin oma ulkonäkö, niin eipä siellä maailman lyhyemmällä pururadalla taida muutakaan olla kuin pelkkää sahanpurua.  Kilo sinne tai tänne ihmisvartalossa ei ratkaise elämässä yhtäkään todellista ongelmaa, ja ei ole todistettu sitäkään, että onko lihavat sen sairaampia kuin laihatkaan.  Syöpä ainakin näyttää iskevän jos on iskeekseen niin laihaan kuin lihavaankin.

Naistenkin pukeutumisessa nykyisin on muotina pukeutua sellaisiin väljiin tunikoihin, joten eipähän haittaa, vaikkapa pikkusen keskivartalossa läskiä olisikin ja tissejähän toiset pikkulattarintaiset naiset menevät oikein operoittamaan pumppauttamalla tekomassaa niihin läpyskiinsä, että sekin puoli on lihavammilla naisilla ihan luomusti kunnossa, ja suurin osa miehistä tykkää isoista tisseistä. Se on ainakin fakta.

Minusta ainakin näyttää naisimmeinen pahalta ja sairaalta, jos vartalo on sellainen, että tyhkää ei ole ihon alla yhtään vaan luurango paistaa lävitse ja lapaluut töröttää selkäpuolella kuin selkäpiikkeinä. Luut senkun kolistelevat laihan liikkuessa. KOLIKOLIKOLIKOLI....

Mä oon ollu lihava, ja mulla oli silti pienet tissit. Ei valitettavasti rasva mulla mene kivoihin paikkoihin. En voi sille mitään, että olen muodoton pötkö, painoin sitten mita tahansa. Kiitos kun haukuit "läpysköiksi" ja "pikkulattarintaiseksi". Kun olet toisten puolella, niin miksi pitää samalla haukkua muita?

Vierailija
24/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ei pysty. Isot annokset ja suklaa houkuttaa liikaa.

Vierailija
25/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei masentuneet vaan piristy?

Miksei työpaikkakiusattu vaan vaihda parempaan paikkaan?

Miksei köyhät vaan hanki rahaa?

Vierailija
26/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis koitan saada ruokailutottumukset kuntoon.

Parisuhdekiloja on kerätty valtavasti, mutta en nyt vuoteen ole lihonnut paljoa. Eli syön terveellisesti ja parhaani mukaan liikun, mutta en laihduta. Toki tämä pienikin ylipaino on terveydelle huono, mutta pikkuhiljaa hyvä tulee. Kesälllä parissa kuussa laihduon 4 kg yrittämättä, liikuin paljon ja vähän vähemmä mässäsin.

Vierailija
27/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas ihminen vertaa masennusta ja lihavuutta toisiinsa. Lihavuus on itseaiheutettua, masennus ei. Sama työpaikkakiusaamisessa. 

Vierailija
28/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihtunut 15kg.

Samoin, mutta silti olen vielä lihava.

Eli joku kadulla voi ajatella minusta, että miksei tuo laihduta, tietämättä että olen jo laihtunutkin kovasti. Toivottavasti ymmärtävät edes olla huutelematta mitään :)

Vierailija
29/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas ihminen vertaa masennusta ja lihavuutta toisiinsa. Lihavuus on itseaiheutettua, masennus ei. Sama työpaikkakiusaamisessa. 

Entä jos lihavuus johtuu masennuksesta tai muista psyykkisistä ongelmista? (kuten usein on).

Vierailija
30/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut meistä vaan on luotu lihaviksi.

Geenit neuvoo säilöön ravintoo kun mammuttia ei saada kaadettua pariin kuukauteen.

Vierailija
31/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos lihavuus johtuu masennuksesta tai muista psyykkisistä ongelmista? (kuten usein on).

Täytyy olla silloin todella mieleltään sairas, ettei ymmärrä, että pitäisi laihduttaa tai yrittää suunnata terveellisempään elämään. Mutta en usko, että suurimmalla osasta lihavista on tästä kyse. 

Vierailija
32/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kivaa olla terveellinen.

Vierailija
33/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lihotan,oon gainer, rakastan läskii 😍 mul on läskinä pirtee ja muksu olla 😊

Vierailija
34/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tupakoitsija! Miksi et lopeta epäterveellistä tapaasi,sehän on todella helppoa! Lakkaat vaan polttamasta! Itse en ole koskaan polttanut enkä ymmärrä moista huonoa tapaa!!!!!

Vierailija
35/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikempana ja terveellisenä on paljon pirteämpi ja mukavempi olla.

Mikä tahansa on kivempaa kuin olla sinunkaltainen pikkusielu.

Vierailija
36/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tupakoitsija! Miksi et lopeta epäterveellistä tapaasi,sehän on todella helppoa! Lakkaat vaan polttamasta! Itse en ole koskaan polttanut enkä ymmärrä moista huonoa tapaa!!!!!

Mielestäni hyvin voi tupakointia ja lihavuutta verrata toisiinsa, kummatkin ovat itseaiheutettuja ja todella epäterveellisiä. 

Vierailija
37/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla silloin todella mieleltään sairas, ettei ymmärrä, että pitäisi laihduttaa tai yrittää suunnata terveellisempään elämään. Mutta en usko, että suurimmalla osasta lihavista on tästä kyse. 

Vähän nyt on epäloogista, ei ole mieleltään todella sairas jos masentunut, eikä pysty piristymään, vaan se on ihan ymmärrettävää. Mutta jos olet lihonut masennuksen takia, niin täytyy olla mieleltään todella sairas, jos ei pysty piristymään sen verran että saisi motivaatiota laihduttaa?

Tästä näkee, että osa ihmisistä on vieläkin ihan kuutamolla lihavuuden syistä.

Vierailija
38/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi bodarit eivät lopeta hormonien käyttöä vaikka tietävät, että siinä käy ennemmin tai myöhemmin huonosti?

http://kukkahattu.com/2015/11/22/doping-kehonrakennuksessa-vaiettu-sala…

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3360511/Bodybuilder-ate-10-000-…

Vierailija
39/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni ylipaino 10-15 kg on kaunista naisella.

Sekin on diabetesriski vaikkei ulkonäössä haittaisikaan.

Elämä on diabetesriski.

Vierailija
40/47 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus, laiskuus, laiskuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan