Ihastunut miehen parhaaseen ystävään.
Olen siis aivan korviani myöten ihastunut mieheni parhaaseen ystävää.
Mieheni ystävällä on nainen ja he ovat kihloissa. Me usein käymme nelisteen syömässä, elokuvissa, baareissa tms.
No nyt olen siis aivan ihastunut, mieheni ystävä flirttailee minulle usein, jos menemme elokuviin nelisteen hän tulee minun viereen istumaan, baarissa hän tulee aina kanssani kaikkialle ja istuu lähellä. Hän on jo kerran yrittänyt suudella minua.
Tuntuu siltä että kun katson häntä ei ole ketään muuta lähellä..
En haluaisi tuntea näin, rakastan miestäni aivan valtavasti ja tunnen itseni pahaksi ihmiseksi.
Auttaako mikään? Olen jo yrittänyt ottaa etäisyyttä mutta aina he putkahtavat jostain..
Kommentit (20)
Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa. Silloin kylläkin miestäni petin hänen ystävän kanssa. Se oli aivan ihanaa, olen vieläkin umpikujaan rakastunut miehen ystävään.
Olemme olleet kohta 4vuotta yhdessä :)
Annan sinulle neuvon. Kuuntele sydäntäsi.
Et pääse tunteiltasi karkuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Nelisteen??????
Apua.. Nelistään!!!!!!!
Ok?
Nussikaa ja kokeilkaa miltä se tuntuu! Jos nappaa eroa miehestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nelisteen??????
Apua.. Nelistään!!!!!!!
Ok?
Lähditte nelistään? Eli veditte venytettyä laukkaa kimpassa?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samankaltaisessa tilanteessa. Silloin kylläkin miestäni petin hänen ystävän kanssa. Se oli aivan ihanaa, olen vieläkin umpikujaan rakastunut miehen ystävään.
Olemme olleet kohta 4vuotta yhdessä :)
Annan sinulle neuvon. Kuuntele sydäntäsi.
Et pääse tunteiltasi karkuun mitenkään.
Umpikujaan rakastunut kun umpi rakastunut
XD
Et rakasta miestäsi jos pystyt ihastumaan toiseen.
Samassa tilanteessa. Tosin ei enää vietetä aikaa "nelisteen" eikä muutenkaan. Mun mies alkoi epäillä jotain, vaikka ei mitään ikinä tapahtunut. Oli vaikea käyttäytyä normaalisti samassa seurassa kun pään päällä loisti neonvalot ja lopulta päätin ottaa tiukan linjan ja etäisyyttä. Oikeastaan katkaisin kaiken yhteydenpidon. Mies toki pitää yhteyttä parhaaseen ystäväänsä niinkuin ennenkin, tosin luulen että ystäväkin välttelee esim meille tuloa.
Ihana mies. Siis _täydellinen_. Mutta ei mun. Ja pelkäsin tilanteen lähtevän käsistä. Nyt hädintuskin tervehditään kun törmätään. Kiusallista tosiaankin. Asutaankin suht lähekkäin.
Tätä kestänyt jo toista vuotta, eikä se mies ole mun mielestä häipynyt vieläkään. Sydän pysähtyy joka kerta kun nimensä mainitaan. Saas nähdä helpottaakohan koskaan.
Sanoin että jos oikeasti te molemmat tahdotte olla toistenne niin yrittäkää.
Timo Rautiaista lainaten "En kadu ketää niistä joita syliini suljin heitä sentään rakastin, itken kaikkia niitä joiden ohitse kuljin joita väistin ja pakenin."
Elämä on liian lyhyt. Yrittäkää.
Jos pystyt ihastumaan toiseen mieheen niin miehesi ei ole sinun arvoinen.
Sinunkaltaisillesi naisille on yksi yhteinen nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuneet
Eikun H**ra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuneet
Eikun H**ra
Herra ja rouva rakastuneet :)
Elämä on toisinaan vähän vittumaista.
Vittu että naiset on paskoja tässä ketjussa. Miehen parhaaseen kaveriin ei todellakaan kosketa. Ennemmin ero jollain paskavammaisella tekosyyllä nykyisestä ja uusille apajille pois tuosta kaveripiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Vittu että naiset on paskoja tässä ketjussa. Miehen parhaaseen kaveriin ei todellakaan kosketa. Ennemmin ero jollain paskavammaisella tekosyyllä nykyisestä ja uusille apajille pois tuosta kaveripiiristä.
🙄 Saanen pyöritellä silmiäni
Entäs ne vaimon parhaat kaverit? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä itse mies vai nainen?
Kerro miehellesi