Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo petti uudelleen/avioero

Aurinkoa Risukasaan
30.11.2016 |

Vaimoni jäi kiinni pettämisestä joitain vuosia sitten. Oli tapaillut avioliitossa olevaa miestä jonkin kuukauden.
Kiisti seksin. Minulta lähti matto jalkojeni alta joka tapauksessa ihan täysin. Syyksi sanoi että en huomioi häntä tarpeeksi ja että on muutenkin jo vuosia itsekseen harkinnut eroa. Mielestäni kyllä olen huomioinut mutta käsityksemme asiasta eivät kai kohtaa. Meillä on kolme lasta joten oli tarkoitus vielä yrittää yhteiseloa. Annoin anteeksi ja kävimme parisuhdeterapeutin luona joitain kertoja ja keskustelimme asioista ja päätimme jatkaa yhteiselämää. Minä en asiasta kunnolla yli päässyt mutta yhteiselo jatkui ja en koskaan muistuttanut häntä pettämisestä vaikka tunsin sisälläni että hän ei totta ollut koko totuutta asioista kertonut. Vaimoni halusi että rakentaisimme isomman talon ja minä en oikein uskaltanut asiaan heti lähteä mukaan ja sanoinkin että entä jos löydätkin taas jonkun ja minulle jää talo velkoineen? Hän vannoi ja vakuutti ettei koskaan niin tule käymään ja on läksynsä oppinut . Minä uskoin sekä luotin häneen ja alettiin rakentamaan. Vaimo tuli pian raskaaksi josta olimme onnellisia mutta silti minua kaikki nämä asiat vaivasivat. Talo valmistui ja lapsi syntyi ja kaikki oli jotakuinkin hyvin. 3 vuotta talon valmistumisesta selkisi että vaimolla on uusi salasuhde. Mies oli nyt eri kun ensimmäisellä kerralla. Taas alkoi sama paska ja itseltä katosi elämänhalu/ilo ihan kokonaan.
Vaimo kertoi nyt sitten näin että tämä on vain hänen kaverinsa ei mitään muuta, mutta sen hän voi nyt myöntää että silloin edelliskerralla hän oli seksiä harrastanut sen ukkomiehen kanssa joitakin kertoja mutta ei voinut kertoa sitä silloin koska tiesi että sitten haluan eron. Olin ihan lyötynä ,hermona ja vapisin ,kyselin siitä ensimmäisestä miehestä ja hän jotain ympäripyöreitä vastaili sekä totesi että mitä sinä enää siitä vanhasta asiasta että siitähän on kulunut jo vuosia, joten mitä väliä sillä on? Itselleni se ei ollut noin yksinkertaista,ei todellakaan. Lopuksi käytiin niin että tein isyystestin jota vaimo vastusti. Minä olen siis lapsen isä ja olen äärettömän onnellinen siitä. Erosimme ja heti pian vaimolla oli uusi mies mutta se suhde ei kauan kestänyt sitten tuli toinen.. kolmas.. välillä ex-vaimo otti yhteyttä ja sanoi toivovansa että löytäisin itselleni naisen.
Minä käsittelin eroni yksin ja siinä meni n.vuosi sitten käytiin niin että löysin sen uuden ihanan naisen ja meillä on kaikki paremmin kun hyvin.
Nyt sitten vaimo ei sulatakkaan tätä onneamme vaan oli ottanut yhteyttä tämän hiljattain eronneen naisen ex-mieheen ja valehdellut että meillä on ollut pitkä suhde heidän avioliiton aikana ja siitähän soppa syntyi.
Fiksua käytöstä? Mitä ex-vaimoni tällä kiusanteolla voittaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimollasi kuulostaa olevan ongelmia ihan omasta takaa itsensä kanssa. Toivottavasti et polta näppejäsi itse uuden suhteesi kanssa, jos hän on kerran hiljattain vasta eronnut. Laastarina olo ei sekään ole kivaa. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla