Mitä työtä teette te hyväpalkkaiset +3000e/kk????
Olisi kiva oikeasti tietää millä aloilla ylletään noihin palkkoihin !!!
erityisesti ihmetyttää nämä jotka saa yli 4 tonnia...
mikä työ ja koulutus?
Kommentit (256)
Mitä johdon assari tekee ja miksi siihen olisi yliopistotutkinto? T: Tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Siis onko kyse nyt yli 3000€/kk bruttona vai nettona? Omassa kaveripiirissä oon siellä alahaarukassa; netto 3200€/kk. Mutta ollaan kaikki yli 40-vuotiaita jo, joten työkokemustakin löytyy kaikilta reilusti yli 10vuotta yliopistotutkinnon (DI/KTM/oikis/lääkis) jälkeen
Kuka muu kuin totaalinen idiootti puhuu nettopalkasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2015 tilastot
- Mediaanibrutto 2963 € / kk eli yhtä moni tienaa ali ja yli tuon lukeman.
-- amis 2625 €
-- alempi kk 3077 €
-- ylempi kk 4042 €
-- tutkija 4907 €
Mediaanipalkka on ihan eri asia kuin keskipalkka. Suomalaisen keskipalkka on reilun 3500 €/kk.
Mistä ihmeestä 10 alapeukkua? Ihan oikeaa informaatiota annoin.
B2B myyjä, rakennusala. Tradenomi. Myynnin mukaan suunnilleen 3800-4200/kk. Nainen, työkokemus nykyisestä 2v.
4100 e/kk, DI prosessiteollisuudessa 6 vuoden työkokemuksella .
Myyntipuolella teollisuusfirmassa, koulutukselta insinööri. 20 vuotta työkokemusta ja bruttopalkka 7000€, mukana auto-, puhelin-, jne. edut.
Sairaanhoitaja 3-vuorotyössä palkkaa n. 3100e/kk. Ihan hyvin sillä elää, mutta työ on rankkaa.
Rahaa tulee kirjoitti:
Näköjään insinöörejä tms. tekniikan alan erikoisasiantuntijoita. Ei paljon hoitajia näy, vaikka ovat hekin amk:sta valmistuneet. :)
No minä olen lähäri ja laskin äsken keskimääräisen kuukausipalkan eli tänä vuonna se tulee olemaan hitusen päälle 4500 euroa. Ei vain jaksa yleensä näihin sitä kirjoittaa, kun aina haukutaan valehtelijaksi. Mutta tienaan tälle vuodelle n. 55 000-56 000. Niin ja teen ihan alani töitä eli perushoitoa.
En enää mitään. Pääomatuloilla elätän itseni. Jäin työelämästä pois 45-v.
3100 euroa, toimistopäällikkö ja markkinointimerkonomi olen 90-luvulta.
Datanomi, tiiminvetäjä, reilun 20 vuoden kokemus, 5000 euroa kuussa.
Teknologiakonsultti (insinööri yamk) 4500e/kk (autoetu ml.), työkokemus 5v
Minua aina ihmetyttää tämä että mikä ammatti on tuo ASIANTUNTIJA? Siis mitä ne niinku tekee työkseen? Asiantuntija. Tuntee asian. Häh :o
Mä tuntisin itseni tosi rikkaaksi jos vaikka 2200 e/ kk saisin nettona.
Nyt opiskelen ja teen töitä, ehkä sitten kun valmistun?
No minulla palkka on n. 4000€/kk. Olen erityisluokanopettaja ja ylitunteja on 4. En minä koe olevani mitenkään älyttömän hyvätuloinen.
Mieheni on insinööri ja liiketoiminnanjohtajana yrityksessä, jota on ollut perustamassa ja omistaa osan tästä yrityksestä. Hänen palkkansa on 5500€/kk ja se on minun mittapuullani jo hyvä. Lisäksi osinkoja tulee vuosittain jonkin verran, mutta siitä ei kai tässä jutussa ollut kysymys...
Vierailija kirjoitti:
Oon TkT ja tutkimushommissa. Nyt akatemiatutkijana palkka on 4950 ja se on tutkijalle hyvä palkka.
DI ja tutkimushommissa, 4100 eikä ole minusta hyvä palkka. 4500 olis ok. Työkokemus kuitenkin yli 15v.
Vierailija kirjoitti:
Minua aina ihmetyttää tämä että mikä ammatti on tuo ASIANTUNTIJA? Siis mitä ne niinku tekee työkseen? Asiantuntija. Tuntee asian. Häh :o
Aika monesti tuo asiantuntija laitetaan siksi, että se oikea ammattinmike olisi liian tunnistettava.
Siis onko kyse nyt yli 3000€/kk bruttona vai nettona? Omassa kaveripiirissä oon siellä alahaarukassa; netto 3200€/kk. Mutta ollaan kaikki yli 40-vuotiaita jo, joten työkokemustakin löytyy kaikilta reilusti yli 10vuotta yliopistotutkinnon (DI/KTM/oikis/lääkis) jälkeen