Mitä työtä teette te hyväpalkkaiset +3000e/kk????
Olisi kiva oikeasti tietää millä aloilla ylletään noihin palkkoihin !!!
erityisesti ihmetyttää nämä jotka saa yli 4 tonnia...
mikä työ ja koulutus?
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee kirjoitti:
Näköjään insinöörejä tms. tekniikan alan erikoisasiantuntijoita. Ei paljon hoitajia näy, vaikka ovat hekin amk:sta valmistuneet. :)
Ei varmasti näy, koska palkat on niin huonot. Itse olen sairaanhoitaja, esimiestehtävissä ja lisäksi vielä tietty vastuualue lisänä. Työkokemusta 16 vuotta. Vuorotyötä, asiakastyössä mukana niin kuin alaisetkin, palkka 2800€/kk.
Tuo nyt on omaa tyhmyyttä tehdä noin huonolla palkalla esimiestöitä ja vielä joku muu vastuualue lisänä + rivityöläisen hommatkin siihen päälle!
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu varmaankin erikoiselta työltä, mutta työskentelen prosenteilla jotka saan hyödystä jotka henkilö tai yritys saavat kun autan heidät siirtymään lievemmän verotuksen piiriin ulkomaille. Vuosipalkka vaihdellut viimeisen 14 vuoden aikana 200 000e- 1 500 000e välillä. Asun ulkomailla ja autan lähinnä suomalaisia.
Erikoiselta joo. Me muuthan saadaankin sitten maksaa sitäkin isompia veroja. Kiitos siitä!
Keski-ikäinen naisihminen, taloushallinnossa 20 vuotta töissä, controller, palkka 3700 euroa. Mulla on laskenta-yomerkonomin koulutus ja avoimen yliopiston opintoja oikeustieteestä ja kansantaloudesta.
25v sihteeri 3200€ kk. Haen opiskelemaan KTM.
Opettaja (lukio), palkka 4500 e/kk. Sisältää ylitunteja.
Koodari, koulutus FM, tietojenkäsittelytiede, tienaan 4600 e / kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa tulee kirjoitti:
Näköjään insinöörejä tms. tekniikan alan erikoisasiantuntijoita. Ei paljon hoitajia näy, vaikka ovat hekin amk:sta valmistuneet. :)
Ei varmasti näy, koska palkat on niin huonot. Itse olen sairaanhoitaja, esimiestehtävissä ja lisäksi vielä tietty vastuualue lisänä. Työkokemusta 16 vuotta. Vuorotyötä, asiakastyössä mukana niin kuin alaisetkin, palkka 2800€/kk.
Tuo nyt on omaa tyhmyyttä tehdä noin huonolla palkalla esimiestöitä ja vielä joku muu vastuualue lisänä + rivityöläisen hommatkin siihen päälle!
Niinpä, miksi suostut tuollaiseen ammatilliseen alennusmyyntiin?
Kyse ei olekaan siitä paljonko saa palkaa tänään vaan saako sen nousemaan ja sitten vielä pysymäänkin samassa summassa useita vuosi ja vuosikymmeniä. Tämä vaikeutuu joka päivä huomattavasti koska mitään pysyvyyttä ei ole tarjolla vaan ainoastaan epävarmutta. Hyvääkin palkkaa saa juuri sen ajan kuin on lomautusneuvottelut kestävät tai irtisanottaessa neuvottelut+irtisanomisajan.
Vierailija kirjoitti:
unohtui laittaa että nyt koulutuksena vain YO.
Koulutus FM, humanisti. Töissä lähinnä naputtelen av:lle ja juon kahvia. Välillä pitää vähän palaveerata ja kirjoitella sähköposteja
:)
Mistä sinne hyväveliverkostoon voi soittaa, että minäkin saisin hyvän palkan?
t: M29, insinööri_AMK, brutto 2200/kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä sitten ole hakukelponen maisteriohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä sitten ole hakukelponen maisteriohjelmaan.
anteeksi, unohtui av pilkunviilaus. Haen KTK ja aion jatkaa KTM. Nykyään yleensä kun saat opiskelupaikan koulusta X olet automaattisesti opiskelemassa kohti KTM tutkintoa, ellet halua vaihtaa koulua ja sitten joudut erikseen hakemaan maisteriin. Siksi laitoin että haen KTM
Olen KTM ja ryhmäpäällikkö. Noin 5000 palkka. Paska työ.
Vierailija kirjoitti:
Olen KTM ja ryhmäpäällikkö. Noin 5000 palkka. Paska työ.
No kai tuolla palkalla nyt vähän kärsiikin..
Ammattikoulu paperiteollisuus yli 4000 kuussa
Teknikko vuoromestari 6000€/kk.
3800eur, kouluttajana isossa yrityksessä.
Alle 3500€ on HUONO palkka, yli 5000€ on hyvä palkka. Miten kukaan voi määritellä alle keskiansion hyväksi "palkaksi". :D