Mikä hitto pojallani on?
Erosin esikoispoikani isästä kun poika oli 2v, olin 4 vuotta yksinhuoltaja jolloin tapasin miehen, jonka kanssa menin naimisiin pojan ollessa 7v. Nyt olemme olleet naimisissa 4 vuotta ja meille on syntynyt tänä aikana 5 lasta (joukossa yhdet kaksoset). Kuopus on nyt 4kk. Tänään huomasin, että tuo esikoispoika tuijotti mahaani tarkkaan ja kysyessäni, että miksi hän tekee niin hän sanoi, että "Ajattelin vain, että kyllä tuo sinun maha taas pian alkaa kasvamaan, kun Repe (tuo 4kk vanha vauva, nimi muutettu) on jo 4 kuukautta. Sitä vain ajattelin, että koska tänne taas tulee uusi kakkapöksy lisää minun vaivoiksi sillä vaikka minä tahdoin silloin isäpuolen tavatessasi pikkusisarusta, niin kyllä nämä pikkukakarat alkavat minulle jo riittämään, varsinkin kun joudun aina tänne jäämään niitä hoitamaan kun sinä ja isä lähdette juhlimaan". Totta, poika joutui jäämään vuosi sitten yhdeksi illaksi ja yöksi jäämään hoitamaan nuorempia sisaruksiaan, kun me miehen kanssa olimme pikkujouluissa mutta ei hän sentään minusta saa rajoittaa meidän lastemme lukumäärää, sillä mieheni haluaisi mahdollisimman monta lasta, koska hän on itse ainoa lapsi ja oli lapsena siksi onneton. Sitä paitsi minä olen taas raskaana, seuraava lapsi syntyy 7kk päästä. Kyllä me mieheni kanssa tämän vielä syntymättömän vauvan kanssa vielä ainakin 3-4 lasta hankitaan niin ja asuuhan meillä mieheni edellisestä liitosta syntyneet 15, 12v, 10v ja 9v lapsetkin lähes koko ajan.
Kommentit (9)
Provokirjoittelija tänään vauhdissa. Draamaa haussa 😁
Trolli, mutta jos tää on totta niin säälin esikoispoikasi!
Nainen 32v kirjoitti:
Erosin esikoispoikani isästä kun poika oli 2v, olin 4 vuotta yksinhuoltaja jolloin tapasin miehen, jonka kanssa menin naimisiin pojan ollessa 7v. Nyt olemme olleet naimisissa 4 vuotta ja meille on syntynyt tänä aikana 5 lasta (joukossa yhdet kaksoset). Kuopus on nyt 4kk. Tänään huomasin, että tuo esikoispoika tuijotti mahaani tarkkaan ja kysyessäni, että miksi hän tekee niin hän sanoi, että "Ajattelin vain, että kyllä tuo sinun maha taas pian alkaa kasvamaan, kun Repe (tuo 4kk vanha vauva, nimi muutettu) on jo 4 kuukautta. Sitä vain ajattelin, että koska tänne taas tulee uusi kakkapöksy lisää minun vaivoiksi sillä vaikka minä tahdoin silloin isäpuolen tavatessasi pikkusisarusta, niin kyllä nämä pikkukakarat alkavat minulle jo riittämään, varsinkin kun joudun aina tänne jäämään niitä hoitamaan kun sinä ja isä lähdette juhlimaan". Totta, poika joutui jäämään vuosi sitten yhdeksi illaksi ja yöksi jäämään hoitamaan nuorempia sisaruksiaan, kun me miehen kanssa olimme pikkujouluissa mutta ei hän sentään minusta saa rajoittaa meidän lastemme lukumäärää, sillä mieheni haluaisi mahdollisimman monta lasta, koska hän on itse ainoa lapsi ja oli lapsena siksi onneton. Sitä paitsi minä olen taas raskaana, seuraava lapsi syntyy 7kk päästä. Kyllä me mieheni kanssa tämän vielä syntymättömän vauvan kanssa vielä ainakin 3-4 lasta hankitaan niin ja asuuhan meillä mieheni edellisestä liitosta syntyneet 15, 12v, 10v ja 9v lapsetkin lähes koko ajan.
Mies haluaa mahdollisimman monta lasta?? Ei ole kaikki kotona...
Elämäsi on pahin painajaiseni. Sellaiseksi se on näköjään muuttumassa poikasikin mielessä.
Erotit pojan isästään? Jätit 10-vuotiaan vahtimaan lapsilaumaa? Sinulle on ihan ok porsia yhtä kyytiä koko ajan? Ja teillä asuu mitä, 39 lasta? Joopa. Väsynyttä on.
Vierailija kirjoitti:
Erotit pojan isästään? Jätit 10-vuotiaan vahtimaan lapsilaumaa? Sinulle on ihan ok porsia yhtä kyytiä koko ajan? Ja teillä asuu mitä, 39 lasta? Joopa. Väsynyttä on.
Ei meillä ole vielä kuin 11 lasta, joista pienin on vielä minun mahassani. Minusta on ihana täyttää rakastamani miehen toive suurperheestä, jossa on paljon pikku lapsia syntyneenä pienin ikäeroin, koska mieheni on vanhempiensa ainoa lapsi ja minullakin on vain 8 vuotta vanhempi veli ja 12 vuotta nuorempi sisko, niin minäkin tavallaan tiedän, että miten kurjaa on olla ainoa lapsi. Sitä paitsi minä hoidin itse jo 7-vuotiaana isoa joukkoa naapuruston lapsia koska olin vanhin siitä joukosta, niitä nuorempia oli ainakin 20 joista vanhin oli 6v ja nuorin vasta vähän yli 1v. Hoidin heitä kesällä pihalla usein aamusta iltaan ja ihan hyvin meni, kukaan ei kuollut tai loukkaantunut vakavasti, mitä nyt muutama aivotärähdys ja luunmurtuma sekä joitain käärmeenpuremia tuli, mutta kukaan ei vammautunut pysyvästi. Ei edes naapurin Pekka, jolta leikkaantui yksi sormi melkein kokonaan irti, mutta sekin parani kun minä ihan itse salaa hoidin sitä monta viikkoa. Mietin tässä, että olen tämän masuasukin syntyessä 33v ja jos synnytän viimeisen lapsen vaikka 45-vuotiaana, niin kyllä minä voin helposti sellaiset 10 lasta synnyttää ja meille otetaan avosylin vastaan kaikki lapset, joiden isäksi mieheni tulee, jos hän harrastaa syrjähyppyjä ja ottaa mahdollisista irtosuhteista syntyneet lapset meille.
Mikäkö? Järki!