Nainen, miten reagoisit jos Niko Saarinen alkaisi raivoamaan ja haukkumaan sulle?
Tähän tyyliin:
Antaisitko kuulla kunniansa takaisin vai menisitkö täysin sanattomaksi? Kuuntelisitko vaan huvittuneena gay ragea, mutta jättäisit tyypin kuitenkin omaan arvoonsa?
Kommentit (29)
Mia alkaisi naurattamaan. On pari kertaa äkäillyt lapsilleni ja pidän häntä vähän äksynä jo valmiiksi.
Nauraisin ihastuneesti ja tapauttaisin käsiäni yhteen tasajalkaa pomppien.
Vierailija kirjoitti:
Mia alkaisi naurattamaan. On pari kertaa äkäillyt lapsilleni ja pidän häntä vähän äksynä jo valmiiksi.
Miksi se sun lapsillesi äksyili? Minkä ikäsiä ne sun lapset muuten oli silloin?
Näin Nikon muuten kerran käydessäni Helsingissä ja hän oli myyjänä Forumin Glitterissä.
Reaktioni riippuisi varmaan siitä, miksi hän mulle raivoaisi. Koska en tunne kyseistä henkilöä ollenkaan, olisin varmaan vain hyvin hämmentynyt tyystin tyhjästä syntyneestä raivonpuuskasta. Ymmärtäisin toki paremmin, jos olisin jotenkin provosoinut häntä itse ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sun lapsillesi äksyili? Minkä ikäsiä ne sun lapset muuten oli silloin?
Näin Nikon muuten kerran käydessäni Helsingissä ja hän oli myyjänä Forumin Glitterissä.
Lapseni oli ja on 17. Bussiin oli huono hetki, weekendeillä ja tuolla kaupassa kiukutteli. Lastanikin vain nauratti. Mutta mitä vähän ärsytti se kaupassa äksyily. asiakkaille tulisi olla ok, vaikka on kuinka draamaqueen.
En koskaan mene mihinkään missä voi törmätä Niikon, Tuureen tai vastaaviin homppeleihin.
Pötkisin pakoon tietenkin, koska minulla ei ole rokotusta apinarokkoon.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan mene mihinkään missä voi törmätä Niikon, Tuureen tai vastaaviin homppeleihin.
Sä et käy kaupassa tai kävele kadulla?
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsi.
Edes 5-vuotiaat eivät yleensä käyttäydy näin.
Oon saattanutkin joutua tilanteeseen, jos olen oikeassa henkilössä. Tais juontaa jotain chattia joskus. Mutta siis, onhan nää lopulta ihan hauskoja, sen yhden naisen kanssa matkustelivat ja saihan siinä nauraa.
No onneksi ei tuota idioottia tarvitse nähdä koskaan.
Pitäs tietää tarkemmin ja mitä ja miksi.. Linkki ei mun puh toiminut.
Todennäköisesti ensin hämmentyisin ja jos hänen reaktionsa olisi dramaattinen, niin pääsis spontaaninauru.
Ap. Kerro miksi juuri Nikon taivoamisesta haluat naisilta reaktioita. Oletko lapsi vai tyhmä.... Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä?????
Ap. Sun aloitukseen reakoin myötähäpeällä ja säälillä. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsi.
Edes 5-vuotiaat eivät yleensä käyttäydy näin.
Edes 5 vuotiaat ei tee näin typeriä aloituksia ja Vastaile itselleen..
Sanoisin jotta: "Nyt suus kii kuin luteen tavara!".
Pelästyisin ja varmaan kuuntelisin loppuun. Muutaman minuutin päästä ehkä alkaisi naurattamaan.