Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuminen varattuun mieheen on pilannut koko elämäni

Vierailija
29.11.2016 |

Tämä on aivan hirveää, joudun näkemään häntä päivittäin ja tilanne saa minut todella ahdistuneeksi. Itken joka ikinen päivä näiden tapaamisten jälkeen, vaikka ennen en itkenyt mistään asiasta. Oikein rintaa puristaa ja tuntuu että pakahdun. En pysty nukahtamaan ja heräilen öisin. Tämä mies on mielessäni jatkuvasti, vaikka kuinka yritän keskittyä muihin asioihin. Nämä tunteet pilasivat kesäni ja pilaavat todennäköisesti talvilomareissunikin.. Mitä ihmettä voin tehdä, että pääsisin näistä tunteista eroon?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraa kilttimies viikoksi.

Vierailija
2/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö se mies että sinä rakastat häntä ?

Onko tunteita molempiin suuntiin ?

Seksisuhde ?

Vain salaa ihastunut ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pane sitä

Vierailija
4/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se edes jännämiehen näköinen ?

Kaljupäinen, tatuoitu, pitkä , lihaksikas, partainen jos ei niin unohda !

Vierailija
5/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan.

Ongelma ei ole rakastuminen, vaan sinä itse, joka olet päästänyt tilanteen luisumaan tuohon pisteeseen. Yleensä kannattaa pistää ns. liinat kiinni jo siinä vaiheessa omille tunteille, kun ymmärtää että toinen on saavuttamattomissa. Sinä et ole suostunut uskomaan, vaan olet nauttinut ihastumisesta ja mahdollisesti jostain säädöstä miehen kanssa ja lopputulos on kärsittävä ihan itse. Siperia ja elämä opettaa.

Vierailija
6/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmenlääkäri auttaa kirjoitti:

Seksisuhde ?

Vain salaa ihastunut ?

Uskoisin, että hän arvaa tunteeni. Yritän kyllä parhaani mukaan peitellä niitä. Olen itsekin naimisissa enkä halua loukata miestäni. Mutta rakastunut katseeni näkyy varmaan kilometrien päähän. Samoin käytökseni on varmaan omituista, kun en pysty olemaan normaalisti hänen seurassaan.. Tämä on ihan hirveää, en todellakaan halunnut näitä tunteita..

Ap

Vierailija
7/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti saa täältä myötätuntoa,ja varattu vielä itsekkin :D

Vierailija
8/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde ?

Vain salaa ihastunut ?

Uskoisin, että hän arvaa tunteeni. Yritän kyllä parhaani mukaan peitellä niitä. Olen itsekin naimisissa enkä halua loukata miestäni. Mutta rakastunut katseeni näkyy varmaan kilometrien päähän. Samoin käytökseni on varmaan omituista, kun en pysty olemaan normaalisti hänen seurassaan.. Tämä on ihan hirveää, en todellakaan halunnut näitä tunteita..

Ap

Miten sinulla menee näin muuten, ja miten sinun avioliittosi jaksaa? Välttämättä kyse ei nimittäin ole tämän varatun miehen ihanuudesta sinänsä, vaan siitä, että elämässäsi on jokin muu mullistus, jota "pakenet" rakastumalla vieraaseen. 

Vierailija
9/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene terapiaan.

Ongelma ei ole rakastuminen, vaan sinä itse, joka olet päästänyt tilanteen luisumaan tuohon pisteeseen. Yleensä kannattaa pistää ns. liinat kiinni jo siinä vaiheessa omille tunteille, kun ymmärtää että toinen on saavuttamattomissa. Sinä et ole suostunut uskomaan, vaan olet nauttinut ihastumisesta ja mahdollisesti jostain säädöstä miehen kanssa ja lopputulos on kärsittävä ihan itse. Siperia ja elämä opettaa.

En ole koskaan tarvinnut terapiaa mihinkään, mutta nyt olen alkanut miettimään sitäkin vaihtoehtoa, kun nämä tunteet eivät häviä millään keinolla. En pysty myöskään kertomaan asiasta kellekään, joten sekin varmaan pitää tunteita yllä. Olen varmaan rakastunut osaksi rakastumisen tunteeseen, vaikka tässä ei ole mitään ihanaa. Tämä mies myös osaltaan pitää tilannetta yllä leikkimällä tunteillani mm. hakeutumalla seuraani ja tuijottamalla silmiini yms. vaikka hän ei itse olekaan minuun ihastunut.

Ap

Vierailija
10/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde ?

Vain salaa ihastunut ?

Ap

Miten sinulla menee näin muuten, ja miten sinun avioliittosi jaksaa? Välttämättä kyse ei nimittäin ole tämän varatun miehen ihanuudesta sinänsä, vaan siitä, että elämässäsi on jokin muu mullistus, jota "pakenet" rakastumalla vieraaseen. [/

Tuokin on aivan totta. Rakastuin häneen samaan aikaan kun elämässäni oli muutama iso asia vireillä. Ne ovat kuitenkin ratkenneet, mutta rakkaus ei vaan kuole. Avioliitossani ei ole mitään vikaa, mitä nyt elämme ruuhkavuosien keskellä. Mutta olemme viettäneet paljon aikaa myös kahdestaan ja yrittäneet panostaa suhteemme hoitoon. Mikään ei vaan tunnu auttavan..

Ap

Vierailija
11/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rakastunut katseeni näkyy". No voi herranjestas, tyttö, olet oikeasti ravistelun ja järkiintymisen tarpeessa. Teet onnettomaksi itsesi, mutta myös nolaat itsesi. Miksi vitussa sinun pitää luoda häneen palvovia katseita ja käyttäytyä rakastuneesti? No siksi, kun OLET PÄÄTTÄNYT SAADA MIEHEN ITSELLESI. Tomppeli. Lopeta ja päätä, että et saa häntä, sori, et saa häntä. Pääset kyllä ihastumisvieroitusoireista irti aikanaan. Piste.

Vierailija
12/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaakohan sitä enää sinkkuna oikeasti ihastuakaan kehenkään, jos seuraava kohdalle osuva aiheuttaa vastaavia oireita itselle, kuin mitä AP on saanut. - Mutta kai se on esimerkki siitä, ettei parisuhteessakaan olo estä tai automaattisesti poista kykyä ihastua, mutta että rakastuakin, niin...

Vierailija
13/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olet kun minä. Mulla on sama tilanne päällä ja tätä on kestänyt jo vuosia. Tosin oma liitto on ollut kuralla jo pidempään. Olen siis ollut ihastunut varattuun jo pitkään. Välillä helpottaa, ja toisinaan olen aivan myyty. Tähän tottuu. Yritän kehittää itselleni paljon muuta tekemistä, mutta kyllä ajatukset välillä harhailevat... Ehkä tilanne helpottaisi, jos jompi kumpi vaihtaisi työpaikkaa...

Vierailija
14/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde ?

Vain salaa ihastunut ?

Ap

Miten sinulla menee näin muuten, ja miten sinun avioliittosi jaksaa? Välttämättä kyse ei nimittäin ole tämän varatun miehen ihanuudesta sinänsä, vaan siitä, että elämässäsi on jokin muu mullistus, jota "pakenet" rakastumalla vieraaseen. [/

Tuokin on aivan totta. Rakastuin häneen samaan aikaan kun elämässäni oli muutama iso asia vireillä. Ne ovat kuitenkin ratkenneet, mutta rakkaus ei vaan kuole. Avioliitossani ei ole mitään vikaa, mitä nyt elämme ruuhkavuosien keskellä. Mutta olemme viettäneet paljon aikaa myös kahdestaan ja yrittäneet panostaa suhteemme hoitoon. Mikään ei vaan tunnu auttavan..

Ap

Sanoisin, että tunteet kyllä laimenevat aikanaan, jos rakastumisen on laukaissut jokin muu tapahtuma elämässä... Mutta jos näet tätä miestä päivittäin, se on ongelma. Missä yhteyksissä joudut näkemään häntä tässä määrin? Onko mitään tapaa, millä voisitte nähdä vähemmän? Mielestäni myös mies toimii kyseenalaisesti lietsoessaan kenties ihan tieten tahtoen ihastumistasi itsekin varattuna miehenä, vaikka varmasti onkin ymmärrettävää, että on tällaisesta huomiosta ainakin imarreltu.

Vierailija
15/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"rakastunut katseeni näkyy". No voi herranjestas, tyttö, olet oikeasti ravistelun ja järkiintymisen tarpeessa. Teet onnettomaksi itsesi, mutta myös nolaat itsesi. Miksi vitussa sinun pitää luoda häneen palvovia katseita ja käyttäytyä rakastuneesti? No siksi, kun OLET PÄÄTTÄNYT SAADA MIEHEN ITSELLESI. Tomppeli. Lopeta ja päätä, että et saa häntä, sori, et saa häntä. Pääset kyllä ihastumisvieroitusoireista irti aikanaan. Piste.

En ole päättänyt saada häntä itselleni ja tiedän jatkuvasti nolaavani itseni käytökselläni. Jos pystyisin ajattelemaan järjellä niin ymmärtäisin, että tämä mies on lisäksi todella julma minua kohtaan, kun härnää minua hakeutumalla seuraani, jos minä yritän vältellä häntä. Kai hänkin saa jotain kicksejä minun kiusaamisestani. Kyllä varmaan oma typerä käytökseni hävettää minua siinä vaiheessa, jos tunteet joskus hälvenee.. Ja tiedän, etten tule häntä koskaan saamaan, enkä oikeasti varmaan edes haluaisikaan, mutta senkään ajattelu ei tunnu yhtään auttavan..

Ap

Vierailija
16/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde ?

Vain salaa ihastunut ?

Ap

Ap

Sanoisin, että tunteet kyllä laimenevat aikanaan, jos rakastumisen on laukaissut jokin muu tapahtuma elämässä... Mutta jos näet tätä miestä päivittäin, se on ongelma. Missä yhteyksissä joudut näkemään häntä tässä määrin? Onko mitään tapaa, millä voisitte nähdä vähemmän? Mielestäni myös mies toimii kyseenalaisesti lietsoessaan kenties ihan tieten tahtoen ihastumistasi itsekin varattuna miehenä, vaikka varmasti onkin ymmärrettävää, että on tällaisesta huomiosta ainakin imarreltu.

Kiitos. Tätä on jatkunut jo todella kauan ja joudumme näkemään töissä. Olen kyllä pyrkinyt pitämään näkemiset minimissä, mutta meidän on pakko työskennellä välillä yhdessä. Yritän myös vaihtaa työpaikkaa tämän jutun takia, mutta hyviä työpaikkoja ei vaan tunnu löytyvän minun alallani helposti.. Ja niin minustakin mies käyttäytyy inhottavasti, kun hän välillä oikein kiusallaan katsoo rakastuneennäköisenä minua silmiin (vaikka ei olekaan rakastunut), tulee juttelemaan, kun minä pakenen häntä yms.. Ja uskon, että hän nimenomaan tekee sen aivan tahallaan, jotta tunteeni eivät haihtuisi ja hän saisi pitää säälittävän ihailijansa..

Ap

Vierailija
17/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Olet kun minä. Mulla on sama tilanne päällä ja tätä on kestänyt jo vuosia. Tosin oma liitto on ollut kuralla jo pidempään. Olen siis ollut ihastunut varattuun jo pitkään. Välillä helpottaa, ja toisinaan olen aivan myyty. Tähän tottuu. Yritän kehittää itselleni paljon muuta tekemistä, mutta kyllä ajatukset välillä harhailevat... Ehkä tilanne helpottaisi, jos jompi kumpi vaihtaisi työpaikkaa...

Tsemppiä, en ymmärrä miten olet kestänyt ihastumisen tunnetta vuosia.. Tämä oma tilanteeni on kestänyt yli vuoden ja olen aivan rikki. Tilanne vaan pahenee päivä päivältä kun tajuan, että tunteet eivät häviä mihinkään vaikka tekisin mitä..

Ap

Vierailija
18/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että täältähän löytyi kohtalotoveri/tovereita. Kirjoitin juuri itse aloituksen samanlaisesta tilanteesta. Näiden kommenttien perusteella en taida omaan ketjuuni vastauksia edes lukea.. Joten neuvoja ei ole antaa, symppausta kyllä 💛

Vierailija
19/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan hirveää, joudun näkemään häntä päivittäin ja tilanne saa minut todella ahdistuneeksi. Itken joka ikinen päivä näiden tapaamisten jälkeen, vaikka ennen en itkenyt mistään asiasta. Oikein rintaa puristaa ja tuntuu että pakahdun. En pysty nukahtamaan ja heräilen öisin. Tämä mies on mielessäni jatkuvasti, vaikka kuinka yritän keskittyä muihin asioihin. Nämä tunteet pilasivat kesäni ja pilaavat todennäköisesti talvilomareissunikin.. Mitä ihmettä voin tehdä, että pääsisin näistä tunteista eroon?

Addiktio. Siinä kuin alkoholismi ym. Järki mukaan. Miksi annat jollekin tunteelle vallan pilata elämäsi

Vierailija
20/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua ap, mikähän auttaisi. Jos tilanne on mennyt noin pahaksi niin pitäisikö kohdata asia, tunteesi ja miehen tunteet oikeasti. Tietääkö puolisosi suurista tunteistasi? Elätkö päiväunelmissa noin niinkuin muutenkin? Mulla on vähän sama vika, että olen ihastunut kenties tavoittamattomaan, mutta olen kokenut joskus pahempaakin, joten päivä kerrallaan. Ei mulla ole aikaa mihinkään säätöihin, mutta haaveilen kenestä haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme