Onko täällä muita jotka noudattavat kurinalaista ruokavaliota?
Itsellä ei ostoskoriin tartu ikinä mitään herkkuja. Syön vain perusruokaa ja sillä mennään. Kahvikuppi on ainut nautintoni päivässä.
Miksi ostaa sellaista mitä keho ei tarvitse ja ei ole tarkoitettu kuulumaan kehoon? Täältä iso EI herkuille.
Onko muita?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jännä juttu mitä ihmiset pitää herkkuna. Itse söin juuri seuraavasti: kourallinen pähkinöitä ja 1 tonnikalapurkki (veteen) ja 1 ananaspurkki sekoitettuna isoon kulhoon. Mielestäni oli aivan älyttömän hyvää ja nautin kovasti.
Nautin samoin mm. marjoista, hernekeitosta, höyrytetyistä kasviksista, kalakeitosta. Ne ovat parempia kuin karkit tai siiderit tai suklaa minulle.
Joten herkuttelen joka päivä.
Todella jännä. Luultavasti jättäisin mielummin syömättä kuin söisin "herkkuasi". Ja minä olen sentään melkein kaikkiruokainen.
Niin eikö olekin? Puolisoni ostaa kakkuja ja kahvipullaa, ja ne saavat olla minulta rauhassa. En tykkää niistä.
Itse joudun syömään raskausdiabeteksen vuoksi aika terveellisesti, vaikka syön mielestäni suht terveellisesti muutenkin. En nyt ihan noin terveellisesti kuin monet tähän ketjuun vastanneet kuitenkaan, mutta ei tulisi mieleen esim. kahvilassa syödä kahvin kanssa pullaa tms. herkkua kuin todella harvoin. Tummasta suklaasta tykkään. Lidlissä on hyviä.
Raskausdiabetes johtuu ilmeisesti geeneistä, bmi ennen raskautta 19. Arvoista vain yksi oli vähän koholla.
Ei siitä parista suklaapalasta tule, ku makean himo, eli jätän nekin suosiolla välistä. Pahaa ruokaa en suostu syömään, kun hyvääkin on. Herkkua ei kaipaa, kun sitä ei ole, jos on sitä tekee niin kauan mieli,että se on loppu. Rahapula on paras ruokavalion säätelijä ja tämän sanon ihan kokemuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jännä juttu mitä ihmiset pitää herkkuna. Itse söin juuri seuraavasti: kourallinen pähkinöitä ja 1 tonnikalapurkki (veteen) ja 1 ananaspurkki sekoitettuna isoon kulhoon. Mielestäni oli aivan älyttömän hyvää ja nautin kovasti.
Nautin samoin mm. marjoista, hernekeitosta, höyrytetyistä kasviksista, kalakeitosta. Ne ovat parempia kuin karkit tai siiderit tai suklaa minulle.
Todella jännä. Luultavasti jättäisin mielummin syömättä kuin söisin "herkkuasi". Ja minä olen sentään melkein kaikkiruokainen.
Niin eikö olekin? Puolisoni ostaa kakkuja ja kahvipullaa, ja ne saavat olla minulta rauhassa. En tykkää niistä.
Minäkään en välitä makeasta. Mutta tuota sinun soosiasi en pistäisi suuhuni mistään hinnasta.
T. Tonnikalan, ananaksen ja pähkinöiden ystävä - erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Sekoitetaanko ne marjat, hernekeitto, kasvikset ja kalakeitto myös yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnnätte ne pokaalinne nyt sinne ahteriin! Tässä toinen, joka ei ostele muuta kuin terveellistä ruokaa. Kahvikupillinen ja kaikkein tummin suklaapala on herkku ja sulkaakin vain sunnuntaina. EI HERKKUJA!
Sulkaa sunnuntaina, jesh!
Kuka syö sulkaa sunnuntaina, se kaakattaa keskiviikkona.