Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä häpeää "mummonimeäni" minun pitää välttää sanomasta sitä missään

Vierailija
29.11.2016 |

Ja tämä alkaa hankaloittaa elämääni. Hänen kaverinsa kutsuvat minua sukunimellä ja se tuntuu tyhmältä. Kaikissa tilanteissa jossa esimerkiksi esittäydyn uudelle ihmiselle ja hänen kaverinsa ovat lähettyvillä, niin hän yskii ja pyytää kaverinsa kauemmas minusta tai hakkaa minua selkään että muistaisin esittäytyä sukunimellä. Nimeni ei ole mielestäni mikään äärettömän karmea mutta "mummonimi" kuitenkin, tyyliin Inkeri.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuu! 👀👀 Mun mies on maailman ihanin mies, ikää alle 30 vuotta ja nimeltään Veikko. Ei tulisi mieleenkään hävetä hänen "pappanimeään".

Veikko nyt ei ole edes paha. Naurettava mutta ei paha

Vierailija
22/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein löydätte noita helmiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän siis oikeasti lyö vaan sillätavalla "läpsii" selkään niinkuin tehdään jos joku on tukehtumassa ja yskii. Yrittää saada huomioni etten esittäytyisi nimelläni.

ap

Vierailija
24/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummonimet, Venlat, Tyynet, Martat ja Helmit ovat muotia.

Vierailija
25/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nimi nolottaa häntä noin paljon, hän ei oikeasti välitä sinusta.

Jos totisesti välittää, tai peräti väittäisi rakastavansa, ei pidä paikkaansa. Kyllä silloin tyttöystävän nimi on ihan yksi ja sama, mikä se on.

Hanki uusi poikaystävä, joka osaa arvostaa sinua kokonaan ja on edes kehityksellisesti samalla kanssasi. Onko poikaystäväsi 12-vuotias?

Jos joku 20 vuotias nainen sanoo nimekseen Sirkka-Liisa niin kyllä 99% miehistä nauraa sille eikä halua itseään yhdistettävän häneen.

Nimi todellakin tekee naisen/miehen.

Usko nyt, teinipojat eivät ole miehiä.

Vierailija
26/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun varmaan piti kirjoittaa "entinen poikaystäväni ei pitänyt nimestäni"?

Vierailija
27/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka haukutta ap:n poikaystävää, esittelisitkö itse ylpeänä 20v poikaystäväsi, jonka nimi on Jorma tai Pentti?

Vierailija
28/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jotka haukutta ap:n poikaystävää, esittelisitkö itse ylpeänä 20v poikaystäväsi, jonka nimi on Jorma tai Pentti?

..Yrjö sen sijaan on ihan kiva nimenäkin!

Vierailija
29/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa vain mikä se mummonimi on.

Vierailija
30/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kumppanin pitäisi olla se joka hyväksyy sinut täysin, nimestä lähtien. Poikkiksesi pitäisi kutsua sinua nimeltä ylpeänä ja pitää puoliasi jos joku mollaa.

Ja kyllä minulle olisi aivan v***n sama onko poikaystäväni nimi Väinämö tai vastaava.

Poikaystäväsi häpeää SINUA, ei nimeäsi. Kuvitelkaa joku oikein kuuma silikoniblondi, jonka nimi on vaikka Tyyne. Ketä kiinnostaa, kaikki puhuisivat Tyynestä kuitenkin.

Vierailija
31/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot Inkku, kylän paras kinkku!

Vierailija
32/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on nimi, joka on suvussani parilla vanhalla sedällä. Ei koskaan ole ollut noloa, sedillä oli hauskaa kun esittelin mieheni.

Vierailija
33/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh?? No tietenkin! Syytön ihminen itse omaan nimeensä on. Miksi minun pitäisi hävetä poikaystäväni nimeä, jollei hän itsekään sitä häpeäisi?

Vierailija
34/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saitte minut ajattelemaan... Ehkä tämä suhde oli sitten tässä jos hän tosiaan ei muuta tapojaan, annan _yhden_ mahdollisuuden. 

Nimeni on Kerttu.

Ap

Vierailija
35/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kerttu ole paha nimi! Tuli Hannu ja Kerttu -satu mieleen. Aika kiva.

Vierailija
36/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu nimisiä näkee nykyään paljon kastettuja-ilmoituksissa!!!!! Suosittu on. Ja kiva nimi todella! Johan on paskajätkä!

Vierailija
37/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saitte minut ajattelemaan... Ehkä tämä suhde oli sitten tässä jos hän tosiaan ei muuta tapojaan, annan _yhden_ mahdollisuuden. 

Nimeni on Kerttu.

Ap

Kerttu on suosittu nimi tyttövauvoille, sinä olet aikaasi edellä.

Vierailija
38/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Kerttu on todella kaunis nimi ja haluaisin antaa lapselleni sen, mutta äitini nimi on Kerttu :( mutta toiseksi nimeksi ainakin menee

Vierailija
39/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah. 14-vuotiaana just oli tämmöstä draamaa :D muistan kun itseäni nolotti kun meillä oli vanha auto ja pipo piti riisua jo ennen kuin meni koulun pihalle. Aikuisena on kyllä kivaa kun voi elää ja olla miten haluaa

Vierailija
40/71 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu on ihana nimi!!! Sehän on tosi suloinen: leppäkertut, marjatertut ja kesä tulevat mieleen:) Ole ylpeä nimestäsi äläkä anna poikaystävän tartuttaa typerää häpeäänsä. Mikä lie hänenkin ongelmansa, uskomatonta käytöstä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi