Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö imetys lopettaa raskauden takia?

Vierailija
29.11.2016 |

Mulla on nyt 3,5 kk esikoinen, jota täysimetän. Nyt kuitenkin on tullut epäilys, että saattaisin ehkä olla taas raskaana. No, eipä se haittaa, toinen vauva on tervetullut, mutta sitten kävin miettimään, että kuinka käy imetyksen. Eri tietolähteitä riippuen tulee vähän ristiriitaista tietoa, että pitäisikö imetys lopettaa raskausaikana tai saati jatkaa, kun uusi vauva on syntynyt. Onko teillä kokemuksia imetyksestä raskauden aikana tai tandem imetyksestä eli molempien lasten imetyksestä samaan aikaan? Vai oletteko luopuneet raskauden vuoksi lapsen imetyksestä? Itse en haluaisi esikoinen imetystä lopettaa vielä pitkään aikaan, mutta en haluaisi riskeerata uutta raskauttakaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ja imetys samaan aikaan on rasittavaa kropallesi, joten ruuan pitää olla terveellistä. Olen kuullut, että maidon maku voi muuttua, jolloin vauva alkaa hylkiä sitä helpommin.

Oma äiti teki aikoinaan tuota yhtä aikaa ja huonon ravinnon vuoksi häneltä tippui kiille hampaista ihan paloina, mahtoi olla hurjat hiven- ja kivennäisainepuutokset. 

Vierailija
2/2 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lopettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme