Omituisin naapurinne?
Kommentit (23)
Yks Audi kuski jolla on iso Audi mutta tosi pienet munat.
Annetaan ihmisten olla rauhassa sellaisia, kuin ovat.
Jokainen on toisen mielestä omituinen, jos aletaan suurennuslasilla katsomaan. Minusta erilaisuus on rikkaus.
Varmaankin minä itse, olen oikeasti omituinen
Omitunen on sellainen mistä luulee jotain, mutta ei tiedä mitään.
Omituisesti käyttäytyvä tekee jotain sellaista mitä muut eivät ymmärrä. Mutta jotain jolla saattaa ollakin järkevä selitys. Tai tekijänsä oma luulo tekevänsä jotain järkevää joka ei kuitenkaan ole järkevää jos omituista tekoa ohjeistetaan oikein faktoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ollu tapana naapureita kytätä...
Tämä juuri. Jokaisella on oikeus yksityisyyteen. Naapureiden kyttääminen ja heistä juoruilu on huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Omitunen on sellainen mistä luulee jotain, mutta ei tiedä mitään.
Omituisesti käyttäytyvä tekee jotain sellaista mitä muut eivät ymmärrä. Mutta jotain jolla saattaa ollakin järkevä selitys. Tai tekijänsä oma luulo tekevänsä jotain järkevää joka ei kuitenkaan ole järkevää jos omituista tekoa ohjeistetaan oikein faktoin.
No joo, onhan näitä, mutta jos asiasta ei ole haittaa muille, voi vain asian unohtaa ja ajatella, että naapuri saa siitä hyvän mielen, vaikka toisesta näyttää ihan päättömälle touhulle.
Vierailija kirjoitti:
Samaa tulin vastaamaan, ei yhtään kiinnosta naapureiden seura.
Niin että muutaman kohdalla ei yhtään kiinnosta naapureiden asiat, mutta tähän ketjuun tultiin heti kyttäämään. :D Just just
Minusta omituisin naapuri on sellainen, joka kyttää muita talon asukkaita ja laittaa epämääräisiä juoruja liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Niin että muutaman kohdalla ei yhtään kiinnosta naapureiden asiat, mutta tähän ketjuun tultiin heti kyttäämään. :D Just just
Jos otsikko on tarpeeksi ärsyttävä, ihmiset yleensä kommentoivat jos eivät ole samaa mieltä aloituksen kanssa.
Omituisin naapuri on sellainen jota en ole tavannut koskaan. Postilaatikossa 2 sukunimeä. Koko 5v asumisen ajan en ole nähnyt kuin yhden henkilön tuossa isossa asunnossa, eikä tuo naapurikaan ole puhunut asuvansa kenenkään kanssa. En kuitenkaan ole suoraan kysynyt miksi postilaatikossa useampi sukunimi (ei ole yhdistelmänimi)
Oon varmaan itse se omituisin. Onneksi täällä saa olla just sellainen kuin on.
Tre, Liisankallio
Vierailija kirjoitti:
Omituisin naapuri on sellainen jota en ole tavannut koskaan. Postilaatikossa 2 sukunimeä. Koko 5v asumisen ajan en ole nähnyt kuin yhden henkilön tuossa isossa asunnossa, eikä tuo naapurikaan ole puhunut asuvansa kenenkään kanssa. En kuitenkaan ole suoraan kysynyt miksi postilaatikossa useampi sukunimi (ei ole yhdistelmänimi)
Ja siis paritalossa asutaan, siksi "tiedän" niin hyvin asiat.
Olen varmaankin itse se omituisin naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Omituisten otusten kerho? Sekoilemisiin!
Yläkerran sosiaalitapaus. Ilmeisesti vähän tiktok. Rynkyttää vaikka keskellä yötä ihmisten ovia tupakkaa saadakseen.
Tässä naapurirapussa omituinen hiippari, vissiin käy töissä kun joskus pesee pyykkiäkin yöllä.
Olihan se outoa, kun roskisten vastapäätä asuva naapuri otti valokuvan jokaisesta roskien viejästä. Tyyppi näkyi sielä selvästi ikkunassa kameransa kanssa. Ei edes mikään kännykkä vaan kamera. Tässä vaan naapureiden kesken ihmeteltiin motiivia. Ei ole edelleenkään selvinnyt, ko henkilö muutti pois joitakin vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ystävättäreni joka on leski aikoo pitää kuolleen miehensä nimen ovessa mahdollisemman pitkään. Myös rapussa vielä kaksi nimeä.
Ihan varmuus syistä.
Pitää myös yhdet miehensä kengät ja takin eteisessä. Näkyvät kun aukasee ovensa.
Maailma on muuttunut, eikä parempaan suuntaan.
Asumme ruotsissa.
Ei oo ollu tapana naapureita kytätä...