Katse peiliin. Näetkö kasvopiirteissäsi enemmän isää vai äitiäsi?
Kommentit (20)
Molempia, lisäksi myös isovanhempiani
Kumpaakin näkyy, mutta voimakkaimmat kasvonpiirteet eli nenä ja kulmakarvat ovat selvästi isältä. Silmien epätavallinen väri on äidiltä.
Äitiä. Silti hassua, että pidän äitiä hirmu kauniina, mutta omaa ulkonäköä haukun. Äidillä menee toisin päin.
Isää. Monet minulle vieraat vanhemmat ihmiset tunnistavat isäni tytöksi kasvojen perusteella.:)
Isää ja siitä on sanonut ala-asteella opettajakin.
Sekä että. Isältä kasvonpiirteet, äidiltä nenä.
Omasta mielestä näytän isältä, mutta muut sanovat minun näyttävän äidiltä. Minulla on isältä silmät, väritys ja kihara tukka, kai ne vaan pistää omaan silmään.
En näytä keneltäkään. Olen myös melkoisen pitkä meidän suvun jäseneksi. Joskus vitsailtiin perheen kesken, että on tainnut vauva vaihtua laitoksella :D
Olen kopio äidistäni ja hänen isästään.
Aika lailla isäni näköinen. Nyt on hieman tasoittunut, kun isä on ikääntynyt ja kasvoistaan on kadonnut pyöreys. Mutta todella paljon samaa meissä: nenän muoto ja koko, poskipäät, silmien muoto, otsa, huulet, kasvojen muoto, sivuprofiili. Äidiltäni olen ulkonäkööni perinyt kulmakarvojen muodon ja silmien värin (tosin äidilläni on vielä ruskeammat kuin minulla, isällä siniset).
Tuosta "isän tyttö" -heitosta: kuulemma jo synnytyssairaalassa olivat hoitajat sanoneet minusta, että on muuten harvinaisen paljon isänsä näköinen tytär :D (En sitten tiedä että hyvällä vaiko pahalla tavalla saman näköinen...)
Olen tosi paljon äidin näköinen. Isältä on eriparisilmät.
Me kaikki näytetään vaikka Madonnalta ja naapurin Penalta jos aletaan tarpeeksi syynäämään. 😁
Äitiä. Jos äiti olisi nuorempi niin oltaisiin kuin kaksoset :D
Näytän eniten mun veljeltä. Ei kumpikaan näytetä kovin paljoa vanhemmiltamme.
Ihan äidiltäni näytän ja tyytyväinen siihen
Näytän isältäni, mutta aina välillä nään itsessäni piirteitä josta tulee mieleen siskoni, joka taas näyttää aivan äidiltämme!
Näytän isoisältäni :p