X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
Vierailija kirjoitti:
Tällä emilyllä on aika ärsyttävä aksentti puheessa, missäpäin britanniaa noin puhutaan?
Skotlannissa
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, 5am oli kans aika hyviä ja saa bounce voten varmasti. Mun tarttee varmaan alkaa selvittää sitä Appin lataamista, ei tätä voi brittien harkinnan varaan jättää 🤔
Mikä on bounce vote?
Apua Emilyn äänenmurros alussa!!!!
Jes, täällä!
Matt jäi jäkemättä ja pojat osittain. Nythän tuon biisin sitten laulaa vaan: steakhouse... :D
Ihaniahan nuo jannut oli.
Vierailija kirjoitti:
Siis täähän tulee nyt myös Subilta suorana, miks jengi edelleen kyselee linkkiä?
Voi tulla yllätyksenä, mutta kaikilla ei ole televisiota.
Nyt menee kyllä niin epävireisesti Emilyllä, ettei ole tosikaan...
Hieno lavastus Emilyllä! Ääni ei vaan riitä ei..
Aah Emily laulaa aivan nuotin vierestä!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mä olen niin iloinen Saaran puolesta. Hänen persoonaansa morkattiin varsin pidäkkeettömästi täällä. Turha väittää vastaan, olen nähnyt niitä someviestejä. Mutta nyt. Hän on kisassa jota seuraa koko maailma. Jossa toiseksi tuleminen (niin kuin hänen tapanaan on) on valtava voitto. Ja Suomessa on rukattu kansallisen kanavan ohjelma-ajat kokonaan uusiksi HÄNEN takiaan. Koko kansakunta seuraa ja on ylpeä. Siinäpä tarina jonka voi kertoa kiusatulle lapselle. Usko itseesi. Asiat kyllä paranee! 💝
Kisassa jota katsoo koko maailma? Nyt vähän jarruja Saara-fani. Kyseinen ohjelma on lopetettu monissa maissa ja vetelee viimeisiään myös Briteissä, siitä kertoo tämän kauden tasokin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä emilyllä on aika ärsyttävä aksentti puheessa, missäpäin britanniaa noin puhutaan?
Common scottish
Simonilla jos kellä on pilkettä silmäkulmassa ja karismaa. Komeahan hän ei varsinaisesti ole ja lyhyt pätkä mutta varmasti todellinen hitti silti naisten keskuudessa.
emilyn äiti samanlainen väkäleuka..
Kuoro laulaa aika paljon.
Lapsikuoro laulaa Emilyä paremmin.. :D
Miksi Saaran biisin aikana ei saisi laittaa vaikka Celine Dionia soimaan? Emilyn esitykset ihan älyttömiä..
Voi ei, Emily sai ne söpöt koululapset joita joku jo ennusti! Muttei näytä paljon pystyvän itse laulamaan, toivoa on! Ei millään pahalla, tykkään Emilystä mut se voi tulla takaisin joku toinen vuosi. Jonkun on nyt vaan tiputtava!
Emilyllä perhejakso. :D nuo joulupaidat 😁