X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
Vierailija kirjoitti:
Oli niin hermona ja äänestä kuuli! Tunteet Saaraa kohtaan selvästi voimistuneet.
Hei eikö tätä Saara/Matt-romantisointia voi pitää siinä omassa ketjussaan?
Luulin että Mattin osuudesta tulee joululaulujen kohokohta koska ko. kappale on todella kaunis. Aika vaisu oli kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki? Katson tabletilta sängyssä...
Miksei tämä linkki toimi minulla tietokoneella? Olen monena viikkona aiemmin katsonut puhelimella tuolta filmonilta, mutta nyt kun koitan koneella katsoa, niin ei toimi. Musta ruutu vaan keskellä sivua, josta ei saa videokuvaa näkymään, eikä sitä tuttua listaa eri kanavista. Höh. No, onneksi näkyy subilta. Mitähän teen väärin, kun ei näy?
Hienoja nuo lavasteet kyllä. Isolla rahalla saa vaikka mitä 👍🏻🎅🏼
Ja mitähän uutta 5am tuo kappaleeseensa?
Tuleekohan Simonilta nytkin kommentiksi että tylsää ja odotetavissa oleva versio.
yksi laulaa ja kaksi aukoo suuta..meneehän se näinkin..
Miks tolla yhellä 5am laulajalla pitää olla noi farkut revityt? en tiedä miksi kiinnitin tähän huomiota, mutta ei sovi tohon yhtään :'D Jooh, unohtakaa koko juttu.
Noniin! Nyt on reki ja muutenkin vähän talvisempaa rekvisiittaa!
5amillakin joku reki rekvisiittana... Kovin on jouluista muutenkin inserteissä. En usko että Saaran jouluinsert ja biisi tulee olemaan mikään floppi .
Hahaha 90's vibes 5AM! Mutta tykkään!
Hyvä luoja tää 5am.. Rakastan tätä Saaran Aallon seuraamista (ja saara <3 Matt -ketjua), mutta tää musa on kyllä kaiken kaikkiaan ihan kammottavaa :)
Voisitteko te Saara/Matt shippaajat jättää tuon shippailun sinne omaan ketjuunne? Meitä kaikkia ei oikeasti kiinnosta teidän mielikuvitusromantiikkasatunne.
Tää oli 5am:n paras esitys tähän mennessä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki? Katson tabletilta sängyssä...
Miksei tämä linkki toimi minulla tietokoneella? Olen monena viikkona aiemmin katsonut puhelimella tuolta filmonilta, mutta nyt kun koitan koneella katsoa, niin ei toimi. Musta ruutu vaan keskellä sivua, josta ei saa videokuvaa näkymään, eikä sitä tuttua listaa eri kanavista. Höh. No, onneksi näkyy subilta. Mitähän teen väärin, kun ei näy?
Eihän adblock oo päällä?
Äh, 5AM oli ihan tylsä.
Olen vissiin liian vanha, nuo ysärien poikabändit on jo ihan nähty, plääh.
Nämä söpöt pojat veti aika hyvin. Vähän kornia, mutta ihan mukavaa kuunnella. Ja yleisö ainakin tykkäsi!
Ilman Saaran antamaa vastusta, ei välttämättä hermostuttais niiiin paljoa.