X Factor UK CHRISTMAS week 9 OFFICIAL
Uutta ketjua toivottiin, joten tässä, olkaa hyvät. Perjantaina muokkaan tähän kaikkien kilpailijoiden kappaleet. Saa pohtia, mitä kappaleita ensi viikolla rallatellaan!
ONNEA Saaralle, toivottavasti finaalipaikka irtoaa :)
Kommentit (1515)
just joo ei voi kun ihmetellä emily laulaa kun ala-asteen enkelikuorolaiset
Vihaan, siis ihan oikeasti VIHAAN ton Emilyn aksenttia! En kestä kuunnella hetkeäkään.
Matt myös on joka viikko ihan samanlainen mutta häntä ei moitita.
Nätisti Emily lauloi, mutta piti pomppia oktaavien välillä kun ääni ei riitä jne. Kyllä nyt on aika pikku-Emilyn lähteä kotiin kasvamaan ja kypsymään, hän voi vielä kehittyä ajan myötä vaikka mihin.
Emily ai kamala!!!!! olen ihmetellyt, miten ihmiset osaavat sanoa kuka vetää nuotin vierestä ja kuka ei, itse harvemmin erotan. Mutta Emily apua! jopa minä kuulen, että nyt ei mennyt ihan putkeen. Ylä-äänet itkettää mua...
Louis sanoo että Emily tekee tän samalla tavalla joka viikko. Niin totta. Ei säväyttänyt tämä nyt .
Voi helkkari, mun mielestä nuo kaikki on vetänyt tosi hyvin tähän mennessä. Onkohan Saara vaarassa pudota?
Haha eipä menny emily ekassa säkeistössä ihan synkassa taustanauhan kanssa. ;)
Ihana biisi, ihana sovitus.. Mutta kuorohan lauloi vaikeimmat kohdat.
Emily :(
Emilyn esitys täysi floppi, pelkkää heikkoa hönkäilyä. En kuuntelisi toista kertaa.
Aika kovaa kritiikkiä tuomareilta ja aiheesta. Ehkä putoamisvaarassa tänään?
Vierailija kirjoitti:
Simonilla jos kellä on pilkettä silmäkulmassa ja karismaa. Komeahan hän ei varsinaisesti ole ja lyhyt pätkä mutta varmasti todellinen hitti silti naisten keskuudessa.
Todellinen hiNtti naisten keskuudessa.
Oho, nyt Louis sanoi emilylle ihan suoraan "You do the same thing every week", tulihan se sieltä!
Tykkään Emilyn äänensävystä, mutta en nyt oikein kuullut ääntä. Liian heikko ääni, ja välillä meni selkeästi nuotin vierestä :(
No hyvä että toi lapsikuoro valittu tonne niin ei tarvinnu kuunnella Emilya :D