Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysyin mieheltäni mielipidettä siitä jos lopettaisin rintaliivien käytön

Vierailija
28.11.2016 |

Ja nyt olen hänen kaveriporukkansa top5-listalla aiheesta "älyttömimmät kysymykset joita vaimosi on sinulle esittänyt". Olisin itse kuvitellut että asia kiinnostaa häntä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitset asiassa miehen mielipidettä? Eikö tuo nyt ole sama, kun mies kysyisi sinun mielipidettä siitä, että hän alkaisi nilkkasukkien sijaan käyttää polvisukkia?

Vierailija
2/8 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, pakko olla samaa mieltä sun miehen kanssa. Nehän ovat sun rinnat, eikä miehen, joten miksi kysyt häneltä lupaa tai edes mielipidettä kuin pikkulapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älytön kysymys tuo on minusta naisenakin. Itse käytän rintsikoita, koska isorintaisena niitä tarvitsen. Jos olisin pienirintainen, olisi varmaan kiva, jos ei olisi pakko pitää. Miehellä en olettaisi olevan asiaan mielipidettä.

Vierailija
4/8 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo ei tykkää piitää niitä ja on vapaa-ajalla lopettanut niiden käytön. Minun mielestäni vaan kiihottavaa.

Vierailija
5/8 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vissiin minun äitini. Hän on sitä mieltä että kunnollisen naisen on pidettävä liivejä tai muuten aviomies voi suuttua. Se ajattelu ei onneksi periytynyt minuun.

Vierailija
6/8 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne neljä muuta kysymystä ovat?

Vierailija
7/8 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, se vähän riippuu miten vakavissaan on kysytty. Kyllä minä saatan miehelle puheeni kohdistaen pohtia ääneen että pitäiskö muka jaksaa kuoria vielä omppy iltapalaleivän jälkeen mutta en mä häneltä lupaa siinä kysy :)

Vierailija
8/8 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset tissit sulla on ap?

Minä ainakin tykkäisin jos akka olisi ilman liivejä,mutta pitää niitä 24/7 vaikka mitään tarvetta ei olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi