Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi mennä vessaan koska mies on kotona

Vierailija
28.11.2016 |

Miksi pahin hätä iskee just tällaisella hetkellä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten kun suhun iskee kunnon vatsatauti?

Nimimerkillä alkusuhteessa noroviruksen sairastanut. Ei paljon ehdi nolostella kun tavaraa tulee molemmista päistä.

Vierailija
42/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi pelkään näin turhaa juttua. Muutenkin häpeilen sellaista mitä muut eivät.

Minpä arvaan: joku on kiusannut ja naureskellut sinulle lapsena jonkun tuollaisen turhan jutun vuoksi, tai sitten sinä olet se, joka olet sellaisesta pilkannut muita. Kumpi täsmää?

Oikeasti sinun kannattaisi hakea ammattiapua tähän ja muihin elämääsi rajoittaviin pelkoihin.

Lapsuudenkodissani vanhemmillani oli tapana sanoa asiat suoraan, myös kiusalliset. Vitsailtiin jos olin liian kauan vessassa jne. 

En usko tarvitsevani ammattiapua. Vessakäynnit ovat alkaneet silloin luonnistua kun olen peräkkäisinä kertoina onnistunut käymään miehen ollessa kotona. Aloittaminen vain on vaikeaa. Tuntuu lähes mahdottomalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten kun suhun iskee kunnon vatsatauti?

Nimimerkillä alkusuhteessa noroviruksen sairastanut. Ei paljon ehdi nolostella kun tavaraa tulee molemmista päistä.

En yhtään tiedä.. Varmaan itkien käskisin miestä häipymään ja menemään vaikka kavereidensa luokse. Taudin jälkeen saisin itkukohtauksia koska häpeäisin niin paljon. ap

Vierailija
44/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nainen saa olla nykypäivänä heikko... Eivät kaikki voi olla täydellisen itsevarmoja ja rohkeita. Muistakaa, aina on niitä ihmisiä joita ahdistaa sosiaaliset tilanteet. Minulla pelko ulottuu myös vessaan. Kannustamista haluaisin kuulla.

Vierailija
45/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nyt vaan on älytöntä pelätä vessa-asioita. Saa hyvässä lykyssä itselleen vielä terveysongelmia pidättämällä.

Vierailija
46/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus sama. Kävin missä tahansa muualla paskalla paitsi kotona. Nykyinen mies onneksi ottaa kaiken rennosti ja ajan kanssa mäkin opin käymään rehdisti paskalla kotona (otan häpeilemättä luurinkin mukaan :D) ja nykyään ihan perus juttu josta itekin voin heittää läppää! Anna itelles aikaa ja tunnustele vähän niitä fiiliksiä mitä toi aiheuttaa.

Vierailija
47/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta ääntä vaimentava viemäröinti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme