Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi mennä vessaan koska mies on kotona

Vierailija
28.11.2016 |

Miksi pahin hätä iskee just tällaisella hetkellä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä itse olet, miehen kotona vai omassa vai jossakin muualla? Miksi mies ei saisi olla kotona?

Vierailija
2/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä voit. Ihan hyvin voit ja sinun pitää voida mennä vessaan omassa kodissasi ihan silloin, kun sinulla on tarve.  Mies kyllä tietää muutenkin, että pissaat, kakkaat ja kampaat tukkaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi?

Vierailija
4/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDD

Vierailija
5/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, en voi pestä meikkejäni kun mieheni on vielä hereillä!

Vierailija
6/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä itse olet, miehen kotona vai omassa vai jossakin muualla? Miksi mies ei saisi olla kotona?

Asumme yhdessä. Yleensä mies on eri aikaan menossa kuin minä joten saan omaa rauhaa, vessarauhan myös.

Vierailija
7/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saamme aloituksen: olin vapaapäivänä kotona ja naiseni kävikin paskalla!

Vierailija
8/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme yhdessä. Yleensä mies on eri aikaan menossa kuin minä joten saan omaa rauhaa, vessarauhan myös.

Teinien ei pitäisi vielä muuttaa yhteen. 

Vierailija
9/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen uskaltanut käydä "isolla asialla" miehen ollessa kotona niin että hänellä on kuulokkeet päässä. Olen kuitenkin nyt parin viikon ajan ollut usein yksin kotona, joten en pysty enää käymään muulloin vessassa.

Vierailija
10/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täten julistamme sinulle vessarauhan. Ole hyvä, vessa on käytössäsi.

Vierailija
11/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen uskaltanut käydä "isolla asialla" miehen ollessa kotona niin että hänellä on kuulokkeet päässä. Olen kuitenkin nyt parin viikon ajan ollut usein yksin kotona, joten en pysty enää käymään muulloin vessassa.

Kyllä se mies silloinkin huomasi hajusta, että aijai, täällähän on tortut väännelty, eikä mitkään kepeät tortut olleetkaan!

Vierailija
12/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että vessajutut ovat normaaleja, usein puhun niistä mieheni kanssa. Silti pelkään vessassa että jotain ääniä kuuluu joten en uskalla yhtään yrittää. ap

Vierailija
13/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi asut yhdessä kenenkään kanssa jos tarvitset omaa rauhaa myös vessassa? Onko asunto vieläpä hyvin pieni niin että vessassa ei voi käydä häiritsemättä toista tai itse häiriintymättä?

Vierailija
14/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa asuu n. 7 miljardia ihmistä ja ihan joka ikinen heistä käy päivittäin pissalla ja kakalla, myös ap:n mies. 

Mutta avaus on varmaan "huumoria". Tulee mieleen Karoliina Korhosen hienot Finnish Nightmares -piirrokset. 

Vierailija
15/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi huh huh.. Maailman luonnollisin asia.

Vierailija
16/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä.. Vinkki, kun menet paskalle, niin laita vaikka kaksi palaa paperia ensin pyttyyn, niin ei molskahdus kuulu. Tai kasva aikuiseksi.

Vierailija
17/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä että vessajutut ovat normaaleja, usein puhun niistä mieheni kanssa. Silti pelkään vessassa että jotain ääniä kuuluu joten en uskalla yhtään yrittää. ap

Ja kun mies ei ole kotona, ei näitä ääniä kuulu?

Vierailija
18/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei muiden vessakäynnit haittaa, pelkästään omani. Vaikka mies kuinka vakuuttelee ettei kuule mitään, koska musiikki on kuulokkeissa kovalla ja suihku auki, luulen hänen silti kuulevan kaiken mitä vessassa tapahtuu. Oudointa on se että minulta ei vessassa pääse kovia ääniä. Jostain syystä vain pelkään "ehkä tämä kerta on poikkeus jolloin en voi estää ääniä".

Vierailija
19/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä.. Vinkki, kun menet paskalle, niin laita vaikka kaksi palaa paperia ensin pyttyyn, niin ei molskahdus kuulu. Tai kasva aikuiseksi.

*Tai jos ihan vaikka lopettaisi näitten 0/5 provojen kirjottelun.

Vierailija
20/47 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulet ääniä, joita muut eivät kuule, minulla on huonoja uutisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän